ed
door ed48nl Mar 17, 2010 om 18:31
Computers & telefonie

Belminuten bij telefoonproviders

Het is toch van de zotte dat T mobile zich onderscheid van andere aanbieders in hun advertenties met het feit dat ze je niet bestelen.

Vol trots melden ze dat alleen bij hun de belminuten die je hebt gekocht en betaald, zomaar van jou blijven.

697 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 17, 2010 om 18:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

ed48nl

Op zich best vreemd dat zij dit trots in hun reclame melden, maar zit er geen leger adders onder het gras (t-mobile kennende).

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Mar 17, 2010 om 19:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

--Het is toch van de zotte dat T mobile zich onderscheid van andere aanbieders in hun advertenties met het feit dat ze je niet bestelen.
Vol trots melden ze dat alleen bij hun de belminuten die je hebt gekocht en betaald, zomaar van jou blijven.--

Mogen ze melden als het zo is, wat ook zo is, maar ze zeggen Niet zoals jij meldt
--zomaar van jou blijven---
Enige voorwaarde is dat je klant ben hun ben/blijft, stap je op dan vervalt het (bij iedereen overigens) en dat vind ik een prima en vrij normale voorwaarde.

Dus Zolang jij Klant bent blijven ze van jouw en zonder geldigheidsduur, ofwel met Onbeperkte Geldigheidsduur.
Bij (veelal alle ) andere providers ben je ze na half jaar of jaar kwijt omdat geldigheidsduur verlopen is.

Overigens is dit Geen vraag en hoort dit meer thuis bij `Discussies` dus kopieer het daarheen als je er een discussie met andere bellers over zou willen starten.

Succes,

ve
door verwijderd - Mar 17, 2010 om 19:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou Ed, ik weet niet waar ze dat vandan halen maar dit haal ik toch echt van

hun website af:

De tarieven zijn inclusief btw.
De prijs per minuut geldt voor bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland.
Je prepaidbeltegoed is onbeperkt houdbaar, behalve als je zes maanden achter elkaar niet belt, je tegoed niet opwaardeert, niet mobiel internet of geen sms’jes verstuurt.

Net zoals bij de anderen dus, dus niks bijzonders.

Maar misschien dat T-mobile hun eigen voorwaarden niet kent...haha

ve
door verwijderd - Mar 17, 2010 om 19:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

elenay schreef op woensdag 17 mrt 2010, 19:16:
Maar misschien dat T-mobile hun eigen voorwaarden niet kent...haha

----Ongebruikte minuten en sms'jes blijven voor altijd van jou.Relax is een abonnement voor je mobiele telefoon, waarmee je kunt bellen en sms'en uit één bundel. Je belminuten en sms'jes van je mobiele abonnement blijven onbeperkt houdbaar zolang je Relax abonnement loopt. Daarnaast kun je je Relax abonnement zelf afstemmen op je persoonlijke wensen met de Voordeelbundels-------T Mobile

ve
door verwijderd - Mar 17, 2010 om 22:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

elenay schreef op woensdag 17 mrt 2010, 19:16:
Nou Ed, ik weet niet waar ze dat vandan halen maar dit haal ik toch echt van

hun website af:

De tarieven zijn inclusief btw.
De prijs per minuut geldt voor bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland.
Je prepaidbeltegoed is onbeperkt houdbaar, behalve als je zes maanden achter elkaar niet belt, je tegoed niet opwaardeert, niet mobiel internet of geen sms’jes verstuurt.

Net zoals bij de anderen dus, dus niks bijzonders.

Maar misschien dat T-mobile hun eigen voorwaarden niet kent...haha

Stacey bovengenoemde gegevens heb ik toch echt van de site van T-mobile gehaald.

Dat van een abonnement had ik ook gelezen, alleen dat stond niet bij de vraag, vandaar dat ik uitging van prepaid.

ve
door verwijderd - Mar 17, 2010 om 23:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toegegeven, er is een lichte aanval in de verwoording van de kwaliteit van t-mobile te bespeuren. Zo is de reklamewereld nu eenmaal en wie er gevoelig voor is blijft nog de vraag.

ve
door verwijderd - Mar 18, 2010 om 17:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is er zo zot aan deze advertenties?
Bij heel wat providers vervalt na 1 of 2 maanden je belbundel, die blijft hun hun dus NIET van jou. T-Mobile onderscheidt zich hiermee dus van de meeste andere abonnementen.

ve
door verwijderd - Mar 18, 2010 om 22:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

edwardus schreef op donderdag 18 mrt 2010, 17:05: Wat is er zo zot aan deze advertenties?
Bij heel wat providers vervalt na 1 of 2 maanden je belbundel, die blijft hun hun dus NIET van jou. T-Mobile onderscheidt zich hiermee dus van de meeste andere abonnementen.

Dit is nou precies wat ik bedoel, Je wordt door zo ongeveer alle bel-providers bestolen, of liever gezegd, we laten ons bestelen.
Ik kan geen enkele rechtvaardiging vinden in het feit dat iets wat ik gekocht en betaald heb, niet gewoon van mij is.

Dat T mobile aangeeft dat ze zo aardig zijn om je niet te bestelen is hun belangrijkste pluspunt. Kan het nog gekker worden