us
door ushuka Dec 22, 2006 om 19:25
Computers & telefonie

Beveiligingsprobleem???

Sinds een week ben ik in het bezit van een Toshiba  A100-159. Nu doet zich plotseling het probleem voor dat ik o.a www.startpagina.nl en Ilse niet meer kan openen. Ligt dit aan de instellingen van de beveiliging of heeft iemand een ander idee en oplossing om dit te verhelpen. Ook de hyperlinks van sommige sites werken niet goeg.

wie helpt mij.

200 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 22, 2006 om 19:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi

Heeft u een popupblokkering ingeschakeld?Zoja zet die dan uit die kan de dingen ook tegenhouden.En van de firewall kunnen de instellingen hoog staan.Verander die dan ook.En de instellingen van u browser kunnen op hoog staan verander die dan ook.En verwijder de cookies en de tijdelijke internetbestanden en doe eens schijfopruiming.Laat even weten of dit geholpen heeft.groeten Pascal

ve
door verwijderd - Dec 22, 2006 om 20:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Pascal;

Ik alle mogelijkheden die jij aandroeg geprobeerd , maar niets werkt

ve
door verwijderd - Dec 22, 2006 om 20:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Onder de knop extra op uw browser kunt u de beveiligingsinstellingen terug zetten naar de standaardinstellingen.

ve
door verwijderd - Dec 22, 2006 om 20:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Binka,

het werkt helaas nog niet

ve
door verwijderd - Dec 22, 2006 om 20:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je soms ie7 op de computer staan, probeer dan eens een alternatieve bv. firefox.
Heb je recent iets veranderd aan je computer door bv. een beveiligingsupdate van windows, of een update van je virus of firewallsoftware?

ve
door verwijderd - Dec 22, 2006 om 20:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Binka

Ik heb inderdaad iet geinstalleerd en ik krijg automatisch alle updates van windows  dus ook m.b.t. de beveiliging

ve
door verwijderd - Dec 22, 2006 om 20:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Klinkt als een DNS (Domain Name Server) probleem:

1) Ga naar Start
2) Kies uitvoeren
3) Vul in: "cmd" en klik op OK

U krijgt nu een zwart DOS scherm, typ daarin:

ipconfig /flushdns

U krijgt de melding: "Successfully flushed the DNS resolver Cache"

Probleem opgelost?

ve
door verwijderd - Dec 22, 2006 om 20:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo nowere,

advies opgevolgd, geen resultaat

ve
door verwijderd - Dec 22, 2006 om 20:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

En als u onderstaande (het directe IP adres van startpagina) intypt in uw browser? Werkt het dan wel?

http://62.69.179.239/

ve
door verwijderd - Dec 22, 2006 om 20:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo nowere,

je 2e oplosssing werkt ook niet

ve
door verwijderd - Dec 22, 2006 om 21:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Controleer ook even het Windows hosts bestand. Ga naar de Windows map op uw computer, en vervolgens naar System32\Drivers\Etc\. Daar is het bestand Hosts te vinden, open dit met notepad en controleer of er geen verwijzingen naar startpagina.nl (etc.) in staan. Is dit wel het geval, verwijder die en dan zou het daarna weer moeten werken.