ma
door marcennanda Oct 30, 2007 om 18:07
Computers & telefonie

Bij het openen van internte

Bij het openen van internet als ik dan op een bepaalde pagina kom sluit hij de internet meteen af.

Ik heb idee dat het met invoegtoepassingen te maken  heeft.Maar weet alleen niet waar ik moet zoeken.

heeft iemand tips

groetjes Nanda

391 4 Rapporteer

ricardow
door ricardow - Oct 30, 2007 om 18:24
202 Antwoorden / 7 Vragen

Hey Nanda,

Met zo weinig informatie denk ik niet dat de computerexperts van deze rubriek (wat ik overigens absoluut niet ben) je goed kunnen helpen.

Je zal wat meer informatie moeten geven. Bij welke site('s) sluit je internet af? Krijg je daarbij een foutmelding en zoja welke is dat? Welke browser (internet Explorer bijv.) gebruik je? en welk besturingssysteem?

Ik denk dat de computerexperts na het beantwoorden van deze vragen meer voor je kunnen doen, dan nu het geval is.

Groet Richard

ma
door marcennanda - Oct 30, 2007 om 18:28
16 Antwoorden / 11 Vragen

Bedankt voor uw reactie ik zal het beter formuleren.

Het gaat om alle website van yourbb.nl en nog een paar andere als ik naar deze site ga dan opend hij dat gewoon maar hij sluit het ook weer meteen af, En krijg verder geen foutmelding of zo.

heb de pc ook al op virussen gecontroleerd maar niks gevonden,en voorheen kon ik wel op deze sites en er is niks aan de pc veranderd.Want als ik de laptop gebruik kom ik wel op deze sites

Wij Internet explorer 7

besturings programa windows xp home edition

ge
door gerdyn - Oct 31, 2007 om 19:35
9 Antwoorden / 4 Vragen

wellicht worden er bepaalde sites door Internet exploirer geblokkeert?
Na te kijken via internet opties.
Of heb je last van ad aware? Om dit te controleren kun ad aware 2007 downloaden en installeren en laten draaien en b.v. spyware search and destroy. Die kijken je computer na. Ik heb geen idee of het helpt maar valt te proberen.

ma
door marcennanda - Oct 31, 2007 om 20:25
16 Antwoorden / 11 Vragen

met spyware search and distroy vindt hij een troyan horse alleen is dat een probeer versie en die verwijdert niets

en mijn virusscanner vind niks is nod 32