ma
door marjoleintje May 16, 2007 om 17:10
Computers & telefonie

Blauw schermpje?

hallo, ik heb een nokia 3410 (ik weet het, best wel oud maar hij voldoet meestal goed genoeg) die vandaag opeens op een blauw schermpje schoot. De telefoon gaat wel over als iemand mij belt, maar als ik op wil nemen gebeurt er niets. Ook piept hij wel als teken dat er een berichtje is achtergelaten. Ik kan ook niet bellen, want hij reageert nergens op .Ik kan hem zelfs niet aan of uitzetten!

Wie weet raad want i.v.m. mijn werk hebben heel veel mensen mijn mobiele nr. en is het redelijk belangrijk dat ik weet wie er gebeld heeft! Alvast bedankt voor Uw hulp.....

681 9 Rapporteer

labswans
door labswans - May 16, 2007 om 17:15
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Het wordt tijd voor een nieuwe simlockvrije toestel

Garantie zal er niet meer op zitten en omdat u het een oudje noemt is er weinig meer te betekenen bij een verkopende partij waar u hem gekocht heeft

maken is duurder dan nieuwe tegenwoordig

labswans

soepkiep
door soepkiep - May 16, 2007 om 17:17
529 Antwoorden / 75 Vragen

nieuwe kopen hoef niet duur te zijn als u maar bereik baar bent waar u uw eigen simkaart weer in kunt doen en dan werkt hij weer

ma
door marjoleintje - May 16, 2007 om 17:25
5 Antwoorden / 3 Vragen

ik snap wel dat ik nieuwe zal moeten kopen, maar verwachtte eigenlijk een antwoord hoe ik erachter kan komen wie mij gebeld heeft want ik ben inmiddels al 4x gebeld en weet niet door wie dus ook niet wie terug te bellen....en dat is erg slordig...

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 16, 2007 om 17:40
16894 Antwoorden / 202 Vragen

hallo marjoleintje@ uw verhaal lezend lijkt het er inderdaad op dat uw toestel is "overleden". het kan echter zijn dat door corrosie etfc de verbindingen niet geheel meer goed zijn, iets dat niet onbekend is bij Nokia. Blauw scherm en verder niet meer werken duid echter wel op veel meer zoals sluiting intern. Ga na bij uw provider of er geen gemakkelijke manier is om voor een prik of gratis een nieuw toestel te krijgen. (Ik deed dat ook niet maar kwam er achter dat bij iedere reglementaire verlenging van het abonnement ikm gratis een nieuwe kon krijgen of tegen een kleine bijdarge een op een bijna computer likjkende GSM dus met mobiel windows etc, fotocamera en noem nog maar meer.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 16, 2007 om 17:42
16894 Antwoorden / 202 Vragen

wat u aanvullend stelt was niet de vraag maar er is wel achter te komen als u uw voicemail ingeschakeld heeft, u kunt uw voicemail altijd terugluisteren van met een ander toestel, het meest eenvoudige met een toestel met uw sim kaart er in maar met een vreemd toestel kan dat ook mits u uw "inlogcode"gebruikt.ee

ma
door marjoleintje - May 16, 2007 om 17:48
5 Antwoorden / 3 Vragen

gerritaltena,

bedankt daar heb ik meer aan dan de raad om een nieuw toestel te kopen. Bedankt! Enne.... overlijden gebeurt met alles op zijn tijd maar het is wel fijn als je nagelaten berichtjes kunt beluisteren....Ik hoop dat het me lukt!!

ma
door marjoleintje - May 16, 2007 om 17:51
5 Antwoorden / 3 Vragen

het is gelukt! bedankt allemaal voor de snelle reacties! Enne allemaal een prettig lang weekend toegewenst!

spleetoog
door spleetoog - May 16, 2007 om 18:17
130 Antwoorden / 0 Vragen

wat je ook nog kan proberen is om de uitknop extra lang vast te houden ,als het goed is gebeurd er dan iets , was mij namelijk wel het geval.
je kan hem daarna zo weer aanzetten .
maar misschien is deze telefoon wel echt aan het einde van zijn latijn .
je kunt het proberen succes.

dirck
door dirck - May 16, 2007 om 23:24
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien los je het probleem op door de batterij eruit en er weer in te zetten. (proberen kan altijd)

Groet, Dirck