em
door emprins132 Nov 23, 2003 om 12:08
Computers & telefonie

Breedband Basis van Zonnet

Dit is geen vraag maar meer een tip voor iedereen die een Zonnet breedband basis abonnement heeft. Enkele maanden geleden heeft Zonnet het tarief van Zonnet Basis blijvend verlaagd van € 52,95 naar € 44,95. Alleen wordt deze verlaging niet doorberekend aan reeds bestaande klanten, maar alleen aan nieuwe klanten. Om toch te profiteren van dit nieuwe tarief dien je een mail te sturen naar zonbreedband@zonnet.nl, waarin je aangeeft dat je direkt op het nieuwe tarief wil overstappen. Vermeld ook dat je niet gebonden bent aan de voorwaarde dat je dat 1 maand voor het aflopen van je contract schriftelijk moet opgeven. Zonnet zelf houd zich daar nemelijk ook niet aan, gezien het feit dat ze op 1 januari van dit jaar het tarief verhoogd hebben, zonder rekening te houden met de einddatum van je contract.

766 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

petar
door petar - Apr 16, 2004 om 12:08
11 Antwoorden / 0 Vragen
0

Volgens mij geld dit niet alleen voor basis maar ook voor Lite. Ook daar heeft een prijsverlaging plaats gevonden.

wi
door wil_1 - Apr 16, 2004 om 12:08
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

vreemd verhaal, zelf heb ik zonnet-light en ook daar is het tarief onlangs verlaagd en dit is keurig door zon zelf aangepast, zo zie je maar soms gaan er wel dingen automatisch goed(al gebeurt dat tegenwoordig nog maar sporadisch)

em
door emprins132 - Apr 16, 2004 om 12:08
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Voor iedereen die twijfelt aan dit verhaal volgt hier het antwoord van Zonnet op mijn verzoek om het maandtarief te verlagen naar € 44,95:

Geachte heer/mevrouw Prins,

Bedankt voor uw email.
Het antwoord van Zon op uw email is:

U kunt na een jaar aangeven dat u wilt overstappen naar een andere prijsvorm, oftwel naar de dan geldende actievoorwaarden. Let wel, u sluit dan wel opnieuw een jaarcontract af met een vast bedrag per maand. Dit doet u door een maand voor het einde van de contractperiode een ondertekende brief te schrijven naar onderstaand adres:

Zon Nederland NV
T.a.v.: Klantenservice
Postbus 12022
1100 AA Amsterdam ZO

of faxnummer: 020-7507725

Vermeld in de brief uw gebruikersnaam en klantnummer.


Met vriendelijke groet,

Zon Nederland NV
klantenservice@zonnet.nl



L.s,

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer