Breedband Basis van Zonnet
Dit is geen vraag maar meer een tip voor iedereen die een Zonnet breedband basis abonnement heeft. Enkele maanden geleden heeft Zonnet het tarief van Zonnet Basis blijvend verlaagd van € 52,95 naar € 44,95. Alleen wordt deze verlaging niet doorberekend aan reeds bestaande klanten, maar alleen aan nieuwe klanten. Om toch te profiteren van dit nieuwe tarief dien je een mail te sturen naar zonbreedband@zonnet.nl, waarin je aangeeft dat je direkt op het nieuwe tarief wil overstappen. Vermeld ook dat je niet gebonden bent aan de voorwaarde dat je dat 1 maand voor het aflopen van je contract schriftelijk moet opgeven. Zonnet zelf houd zich daar nemelijk ook niet aan, gezien het feit dat ze op 1 januari van dit jaar het tarief verhoogd hebben, zonder rekening te houden met de einddatum van je contract.
vreemd verhaal, zelf heb ik zonnet-light en ook daar is het tarief onlangs verlaagd en dit is keurig door zon zelf aangepast, zo zie je maar soms gaan er wel dingen automatisch goed(al gebeurt dat tegenwoordig nog maar sporadisch)
Voor iedereen die twijfelt aan dit verhaal volgt hier het antwoord van Zonnet op mijn verzoek om het maandtarief te verlagen naar € 44,95:
Geachte heer/mevrouw Prins,
Bedankt voor uw email.
Het antwoord van Zon op uw email is:
U kunt na een jaar aangeven dat u wilt overstappen naar een andere prijsvorm, oftwel naar de dan geldende actievoorwaarden. Let wel, u sluit dan wel opnieuw een jaarcontract af met een vast bedrag per maand. Dit doet u door een maand voor het einde van de contractperiode een ondertekende brief te schrijven naar onderstaand adres:
Zon Nederland NV
T.a.v.: Klantenservice
Postbus 12022
1100 AA Amsterdam ZO
of faxnummer: 020-7507725
Vermeld in de brief uw gebruikersnaam en klantnummer.
Met vriendelijke groet,
Zon Nederland NV
klantenservice@zonnet.nl
L.s,
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Factuur onterecht ontvangen
Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?).
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee
...
Lees meer
Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld
Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept. Om ... Lees meer
Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is
Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden d
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer