headhunter
door headhunter Dec 25, 2008 om 15:04
Computers & telefonie

C schijf vol

hoe krijg ik mijn c schijf weer leeg zonder mijn vista kwijt te raken. ik heb genn vista installatie schijf ik weet dat mijn schijf gedeelt is want er staat ook data op

518 2 Rapporteer

poltol
door poltol - Dec 25, 2008 om 19:51
3885 Antwoorden / 22 Vragen

@headhunter,

Wat staat er dan op? En waarom moet de C leeg? Opruimen kunt u altijd doen met schijfopruiming of een claen programma. Lees dit maar even en gebruik bv CCleaner en Ad Aware. [beide gratis]

even cleanen die laptop

NEGEN KEER SCHOON die PC

Succes, poltol

ab
door abpie11 - Jan 14, 2009 om 18:25
8 Antwoorden / 0 Vragen

als ik nog even mag reageren dan het volgende.
uw schijf is gedeeld maar ik denk niet juist, men heeft het gedeelte van de c schijf alleen opgemaakt op als start progamma te laten werek doet men wel vaker. maar u heeft de c vol dat is een probleem.
is wel op te lossen voor een klein bedrag kunt u al een terra bite schijf kopen intern of extern zag er laatst een voor 75 euro bij een normale zaak.
maar als ik u was moet u een grotere schijf nemen en daar op zetten wat op de c schijf staat en deze laten opstarten dan kunt u de c schijf leeg maken en de gehele schijf formateren en opnieuw instellen op schijf groote en dan het gedeelte weer terug kopieren en hem weer c schijf maken u heeft dan meer ruimte en de andere schijf gebruikt u dan weer voor extra opslag is wat omslachtig maar wel de beste oplossing.