me
door meijerjw Aug 6, 2011 om 15:19
Computers & telefonie

Canal Digital

Ten gevolge van weersinvloeden valt Canal Digitaal regelmatig uit. Om deze reden zou ik graag van mijn lopende abonnement af willen en overstappen naar een meer stabiele provider.
Is het mogelijk om mijn abonnement kosteloos op te zeggen vanwege een wanprestatie van Canal Digitaal?

678 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

stacey
door stacey - Aug 6, 2011 om 15:40
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

[quote=meijerjw schreef op zaterdag 6 aug 2011, 15:19]Is het mogelijk om mijn abonnement kosteloos op te zeggen vanwege een wanprestatie van Canal Digitaal?

Dat zou eventueel een mogelijkheid zijn, maar dat gaat niet zomaar.
Eerst moet je dan klagen en ze gelegenheid geven het op te lossen, lukt dit niet dan moet je ze in gebreke stellen ( liefst aangetekend voor bewijs) en ze nog een bepaalde termijn geven het op te lossen, lukt dit niet op deze termijn dan kun je overgaan tot kostenlose ontbinding van de overeenkomst.

sn
door sna.sirab42 - Nov 2, 2013 om 20:40
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=meijerjw schreef op zaterdag 6 aug 2011, 15:19]Ten gevolge van weersinvloeden valt Canal Digitaal regelmatig uit. Om deze reden zou ik graag van mijn lopende abonnement af willen en overstappen naar een meer stabiele provider.
Is het mogelijk om mijn abonnement kosteloos op te zeggen vanwege een wanprestatie van Canal Digitaal?

sn
door sna.sirab42 - Nov 2, 2013 om 20:53
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=meijerjw schreef op zaterdag 6 aug 2011, 15:19]Ten gevolge van weersinvloeden valt Canal Digitaal regelmatig uit. Om deze reden zou ik graag van mijn lopende abonnement af willen en overstappen naar een meer stabiele provider.
Is het mogelijk om mijn abonnement kosteloos op te zeggen vanwege een wanprestatie van Canal Digitaal?


Sna.sirab42 heeft een vergelijkbaar probleem, Met Canal Digital jaren goed ontvangst in Recreatiewoning midden in het bos. Bomen zijn nu zo hoog gegroeid, Door wijziging van digitalisering ontvangsten via meerder satellieten is ontvangst niet meer mogelijk. Verkoop eerst op advies van C.D. dubbelekop, zendkast en verlengd zonder toestemming abonnement met 2 jaar. C.D. geeft geen schriftelijk antwoord.

tijger1
door tijger1 - Nov 2, 2013 om 21:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U kunt het beste mailen met Canal Digitaal via mijn Canal Digitaal. Dan krijgt u beslist antwoord.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer