gr
door graafbas Jun 4, 2007 om 01:11
Computers & telefonie

Circle of death

Mijn xbox360 is kapot, als ik hem aan zet dan is de circle op de aan/uit knop zit voor driekwart rood. (wordt circle of death genoemd)


De fabrieksgarantie is 2jaar (aankoopdatum 27-12-2005).


Ik ben de 2de eigenaar, volgens microsoft heb je dan geen garantie. De 2jaar garantie geld alleen voor de eerste eigenaar.


Mogen ze dat zeggen, ik denk 2jaar garantie is 2jaar garantie ook al was ik de 10de eigenaar. Wat kan ik nu het beste doen?


Bvhd B.Goddijn

325 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 4, 2007 om 09:36
16950 Antwoorden / 202 Vragen
0

microsoft en 2 jaar garantie op een xbox? Ik vrees dat u weinig te halen heeft, ook gelet op de economische levensduur van het apparaat. Als u de xbox in een winkel heeft gekocht, 2e hands dan geldt wel de consumentenwetgeving  zie de link zometeen. heeft u hem van een ander particulier gekocht, dan niet want dan is geen sprake van een consumentenkoop.

www.consuwijzer.nl

 

dirck
door dirck - Jun 4, 2007 om 11:05
3201 Antwoorden / 3 Vragen
0

Als je de aankoopbon van de eerste eigenaar in je bezit hebt, dan heb je gewoon recht op garantie. 2 jaar blijft dan gewoon 2 jaar garantie.

Groet, Dirck

he
door henkvdw - Jun 30, 2007 om 10:53
7 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik denk dat dat inderdaad erg lastig gaat worden om dan garantie te krijgen. Bij het bellen met de 'Support' service moet je allerlei gegevens op kunnen noemen waaronder e-mail adres en telefoonnummer. Heb je deze niet dan geen support....

pi
door pietvv - Jun 30, 2007 om 19:10
98 Antwoorden / 2 Vragen
0

De circle of death is toch een productiefout van de x box? Net zo iets als Bglod bij nikon camera's. Dan moet de fabrikant de zaak vervangen. Ik denk overigens niet dat dat lukt zonder dat kassa zich er op tv mee bemoeit. M blijft een waardeloze leverancier.




Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer