jockie
door jockie Aug 5, 2005 om 21:31
Computers & telefonie

COMPLIMENTEN

Iedere keer kijk ik naar vragen en antwoorden en pik daar dingen uit die ik zelf niet weet en heb veel gedownload (hitmanpro, diverse programma's) en ben via jullie veel wijzer geworden en ben daar erg blij mee zo leer ik een hoop bij en al lezend kom ik steeds meer te weten. Dames/heren vooral doorgaan met jullie tips.  Voor mijn kleindochters heb ik nu teletubbies gekopieerd dankzij jullie tips. Is er ook nog een kraakprogramma (gratis) om door bepaalde beveiligingen te komen? Een ondernemende oma dankt jullie allemaal!

481 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 5, 2005 om 21:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oma erg leuk dat je er zoveel van opsteekt maar kraakprogramma's zijn illegaal en dus is het niet gepast om hier naar zo'n programma te vragen. Wel het  goede voorbeeld aan de kleindochter geven. Groeten - E.

ve
door verwijderd - Aug 6, 2005 om 00:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

nou ik ben er ook erg blij mee ik pik er veel van op ik heb mijn computer nog niet zolang en heb nu zelf ook een vraag geplaatst erg handig.

groetjes

ve
door verwijderd - Aug 6, 2005 om 07:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Meer zeg ik niet.................

http://www.tweakers.net/nieuws/33691/?highlight=copy+X

ve
door verwijderd - Aug 6, 2005 om 09:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

ook ik leer er veel van het scheeld want dan hoef ik niet iedere keer mijn dochter te bellen en ook ik ben oma dus oma's leren op latere leeftijd toch een hele hoop afz anna knoop

ve
door verwijderd - Aug 6, 2005 om 09:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

En ik vertrouw het niet.

Groeten, Kliertje

ve
door verwijderd - Aug 6, 2005 om 09:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedoeld voor Askjeeves

ve
door verwijderd - Aug 6, 2005 om 09:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is dat nu nog niet klaar, blijven we doorgaan, het is echt jammer.

ve
door verwijderd - Aug 6, 2005 om 11:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wist niet dat omas hacken? Ben je echt oma of dacht je dat het dan wel iemand je informatie geeft als je oma bent?

ve
door verwijderd - Aug 6, 2005 om 11:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hoor ik ben echt oma van 3 kleindochters maar niet een oma met schort en pantoffels. Sinds een jaar ben ik onvrijwillig werkeloos geworden en wil graag "BIJ" blijven en zit daarom veel achter de computer. Ik werk als vrijwilligster met gehandicapten mensen en heb pas al hun videobanden op DVD gezet dus ze kunnen weer fatsoenlijk kijken ipv naar bibberende banden dus ik gebruik de tips niet alleen voor mezelf maar kan een ander er ook mee helpen.

Een tip van oma een beetje meer vriendelijkheid bouwt op afkraken niet!

ve
door verwijderd - Aug 6, 2005 om 11:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je zegt meer dan genoeg............. bedankt! Trouwens ik wist niet dat ik aan het hacken was ik dacht dat dat inbreken was in een computer of zeg ik nu iets geks?

ve
door verwijderd - Aug 6, 2005 om 13:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, hartstikke bedankt voor je compliment.
Wij doen inderdaad onze uiterste best om jullie
problemen op te lossen en jullie gebrek aan
wereldkennis, levenservaring en intelligentie
aan te vullen tot een behoordlijke niveau.

Wij offeren graag al onze vrije tijd op om
argeloze en hulpbehoefende gedupeerden
te helpen zonder enige zefingenomen bedoeling.

ve
door verwijderd - Aug 6, 2005 om 13:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee hè, maak ik nu ook al van die
nare taalfouten in mijn stukjes...

Krijgen we zo weer de bewering dat ik,
Niertje, Jacobi, Felix en Kim van der Meer
één en dezelfde persoon zijn...

ve
door verwijderd - Aug 7, 2005 om 10:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo..kunt u me de datum zeggen wanneer de tip over 't downloden van teletubbies was..is iets makelijker terug te vinden..Alvast bedankt..Vriendelijke groet.

ve
door verwijderd - Aug 7, 2005 om 11:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo mevrouw/mijnheer Lageveen

Ik wist weinig van downladen of kopieeren af en via een heleboel tips op de kassa site ben ik wijzer geworden en kan nu kopieeren via het programma nero dus iedere week kijk ik diverse sites over de onderwerpen computers na en steek daar wat van op en schrijf dat in een schriftje kan ik het snel weer opzoeken.