sa
door sander77nl Dec 22, 2020 om 15:47
Computers & telefonie

Contact met facebook over geblokkeerd account

Beste Kassa,

Op mijn live-mailadres ontvang ik dagelijks ongewenste spam. Deze vervalt over 60 dagen. Dit emailadres gebruik ik ook om in te loggen bij facebook. Mijn emailadres aanpassen kon niet dus heb ik op mijn huidige (2e) mailadres een tweede facebookaccount aangemaakt en deze helemaal opgebouwd. Daarna mijn eerste facebookaccount opgeheven. Bij het aanmaken van een 'pagina' met informatie over mijn hobbies werd mij telkens naar een wachtwoord gevraagd. Na enkele malen ingeven is nu mijn nieuwe facebookaccount geblokkeerd en krijg ik onderstaande melding. Na 24 uur zou ik weer bij mijn account kunnen, helaas. Het vervelende is dat je de klantenservice van facebook alleen kan bereiken nadat je ingelogd bent en dat gaat nu dus niet. Googlen naar meer contacten lukt niet. Ik ben ook beheerder van een groep op facebook en kan zo mijn taken niet uitvoeren. Hebben jullie tips?

Vriendelijke groet,

Sander

Je account beveiligen

Op Maandag 21 december 2020 om 11:59 ben je begonnen met het beveiligen van je account.

Om het veilig maken van je account te voltooien, moet je je identiteit bevestigen en je wachtwoord wijzigen. Je account blijft verborgen totdat je dit proces hebt voltooid.

4053 8 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 22, 2020 om 15:54
16892 Antwoorden / 202 Vragen

Heeft u deze geprobeerd: https://nl-nl.facebook.com/help/248976822124608/?helpref=hc_fnav  ?

Aanvullend deze info:  Facebook wachtwoord vergeten

  • Ga naar Facebook wachtwoord vergeten.
  • Voer je naam of e-mailadres in. Je krijgt een venster met de vraag of je je wachtwoord opnieuw wilt instellen (soms moet...
  • Je krijgt hierbij een gedeelte van je e-mailadres te zien. Naar dit mailadres wordt de link gestuurd waarmee je een...
  • Doorgaan .
  • Ga naar je berichten of e-mail om het Facebook bericht...

sa
door sander77nl - Dec 22, 2020 om 20:38
5 Antwoorden / 1 Vragen

Enkel een wachtwoord veranderen werkt niet.

Ik krijg een melding dat ik mijn Identity moet aantonen, maar code opvragen via mobiel en emailadres en vervolgens invoeren, werkt ook niet.

Formulier via Computer Totaal voor ID-bewijs vraag ik mij af of dat werkt.

Via familielid nu op facebook ingelogd en bericht verzonden naar support facebook.

ma
door malty - Dec 22, 2020 om 21:20
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien account tijdelijk geblokkeerd door telkens verkeerd wachtwoord ingegeven.

Lees eens over identity bevestigen.
https://www.facebook.com/help/contact/183000765122339

sa
door sander77nl - Dec 22, 2020 om 23:08
5 Antwoorden / 1 Vragen

Foto van identiteitskaart in jpg gemaakt en samen met emailadres proberen te verzenden.

Verzenden mislukt volgens facebook.

ma
door malty Dec 23, 2020 om 10:27
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Wanneer u het met een Windows computer werkt, voor dat uploaden de virusscanner en eventueel ook firewall eens even uitschakelen.
Kijk of het dan wel lukt, vergeet niet de virusscanner en firewall weer in te schakelen.
Ik heb geen enkele ervaring met Facebook.

mi
door miennaamishaaz - Dec 23, 2020 om 14:42
725 Antwoorden / 1 Vragen

Over wat voor een account gaat het?

Advertentie account?
Persoonlijk account?
Zakelijk account?

sa
door sander77nl - Dec 23, 2020 om 15:45
5 Antwoorden / 1 Vragen

Dit is een persoonlijk account die nog steeds geblokkeerd is.

Deze gebruik ik ook als moderator van een privégroep (gezondheidsorganisatie) waar ik lid van ben en regelmatig gebruik.

Meer informatie is te lezen op mijn eigen website:

Geblokkeerd door facebook

sa
door sander77nl - Jan 12, 2021 om 11:12
5 Antwoorden / 1 Vragen

Na drie weken zonder facebook is mijn probleem opgelost.

sjjoppy
door sjjoppy Jan 12, 2021 om 12:18
7252 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor het melden en fijn dat het is opgelost.
Wilt u nog doorgeven hoe het probleem is verholpen?