wo
door wolfsangel Oct 17, 2005 om 12:50
Computers & telefonie

Contract KPN bij wijziging voorwaarden

Goedemiddag,


Ik heb een flexibel abonnement bij KPN en ik verlengde mijn contract altijd na 1 jaar bij het opnieuw aangaan voor een contractsduur voor 2 jaar. Zo kon ik met regelmaat genieten van een nieuw mobieltje.


Nu wilde ik dit jaar hetzelfde doen en nu blijkt ineens dat KPN de regels heeft gewijzigd en dat je nu pas in de laatste 3 maanden van je lopende contract je contract kan verlengen met een nieuw mobieltje.


Zijn dit geen wijzigingen van de voorwaarden en zoja, je kan toch altijd onder je contract uit als het bedrijf zijn voorwaarden wijzigt ?


Ik hoor graag jullie reactie's


 


 

347 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

pl
door plop1234 - Oct 17, 2005 om 15:02
31 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste Wolfgang, het feit dat je pas in de laatste drie maanden van je contract kan verlengen, is geen wijziging van abonnements voorwaarden. Je zult helaas moeten wachten tot de laatste drie maanden van uw abonnement.


tip: bellen naar klantenservice wil soms nog wel eens helpen, maar dan moet je niet te ver van de drie maanden verwijderd zijn.

gs
door gsmaniac - Oct 17, 2005 om 15:38
8 Antwoorden / 0 Vragen
0

3 maanden van tevoren is inderdaad al lang zo maar ik weet i dat je bij vodafone inderdaad je contract kon opzeggen bij wijzigingen van de voorwaarden of tariefwijzigingen of dat nu nog zo is, en hoe dat bij de kpn is durf ik niet te zeggen.


Overigens zal je dat waarschijnlijk bijna niemand bevestigen

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer