ma
door markat Oct 26, 2005 om 23:36
Computers & telefonie

Contract Versatel

Begin juli werden we gebeld door een medewerker van Versatel met de vraag om over te stappen naar een ander abonnement. Hierbij werd vermeld dat we voor €30 euro per maand ADSL en telefoon zouden krijgen bij Versatel waarbij KPN zowel voor ADSL als voor telefonie opgezegd zou worden. We zouden dan gratis binnen Nederland naar vaste telefoonnummers kunnen bellen. Een deel van het gesprek is opgenomen, helaas niet het deel waarbij gezegd werd dat KPN opgezegd zou worden voor telefonie. Versatel beroept zich op het feit dat dit laatste dus niet op de band staat en niet gezegd zou zijn.          Wie is iets dergelijks ook overkomen en wat kunnen we er evt. aan doen? Er zijn al diverse telefoontjes en mails naar Versatel gegaan, maar tot nu toe doen ze er niets mee.


 

461 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mathieu90
door mathieu90 - Nov 13, 2005 om 19:10
6 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heer/Mevrouw


Ik heb het één en ander voor u opgezocht.
Ik heb op de website van Versatel het volgende gevonden:


Hoe kan het nu dat ik geen KPN meer nodig heb? Het gaat toch over hetzelfde koperlijntje?
Versatel ADSL gaat nog steeds over hetzelfde KPN-koperlijn. Echter, Versatel neemt jouw KPN-abonnement over en handelt dit af met KPN. Daardoor ontvang jij geen KPN-factuur meer en bespaar je op je vaste abonnementskosten.


Volgens eigen woorden, handelen zij dit af, en zouden er geen problemen moeten ontstaan.


Vriendelijke Groet.


 

ma
door markat - Nov 13, 2005 om 20:03
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Mathieu,


Bedankt voor je reactie. Helaas zit er bij Versatel een wereld van verschil tussen wat ze op de site zetten en doen wat ze beloven. Ze houden stug vol dat er niet is gezegd dat KPN voor telefonie opgezegd zou worden. En omdat dit deel van het gesprek niet is opgenomen, is het hun woord tegen de onze. Ook de rekening klopte niet. Er werd verteld dat het per 1 november verrekend zou worden, nou niet dus. Krijgen we doodleuk een mailtje dat het nog wat langer duurt en de volgende keer wordt verrekend (welke volgende keer?). Wanneer je het geld laat terugstorten wordt de telefoon afgesloten. Hoezo machtsmiddel?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer