ba
door bartbo Nov 22, 2016 om 20:07
Computers & telefonie

De boel verpruts

Hallo,ik heb met mijn stomme kop via progamma's en onderdelen een onderdeel van Windows 10 verwijderd.Nu kan ik nergens meer inloggen zelfs op mijn bank niet,en ik weet niet meer welk onderdeel dat was zodat ik het terug kan zetten.Ik kan nergens een overzicht vinden van de pictogrammen van Windows 10,zou mij iemand daar mee kunnen helpen,ik zou hem eeuwig dankbaar voor zijn.ik heb dit op mijn oude laptop geplaats omdat ik via mijn huidige niet kan inloggen.

5021 18 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Nov 22, 2016 om 20:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen
ja
door jackyh - Nov 22, 2016 om 20:20
953 Antwoorden / 4 Vragen

Heeft u al gekeken onder instellingen. Daar is een kopje Bijwerken en Beveiliging
update, herstel, back up.

ge
door gewicht - Nov 22, 2016 om 20:48
170 Antwoorden / 1 Vragen

Probeer het eens met www.gratis software.na recuva.
Recuva is een programma waarmee je in veel gevallen verloren bestanden kan terughalen.
( Niet via Softonic downloaden !)

ph
door philip36 - Nov 22, 2016 om 21:02
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Kijk eens of u in de windows logboeken kunt vinden welk onderdeel u verwijderd hebt.
Hoe de logbestanden te vinden  https://windowsinstructed.nl/hoe-open-windows-logboek-windows-10/

Ma
door MacWally - Nov 23, 2016 om 01:13
151 Antwoorden / Vragen

Systeemherstel is mischien wel goed bedoeld maar volgens mij is eraf ook daadwerkelijk eraf. Wellicht toch beter de 2e optie in de link van CAROLA83. Scrol via de link van CAROLA83 naar beneden hoe opnieuw windows installeren. Tip. verwijder niet zomaar iets uit je systeem als je niet weet wat het is. Sommige afbeeldingen worden op deze site te klein weergegeven dus doe ik het maar weer zo

rf
door rfrijhoff Nov 23, 2016 om 23:58
41 Antwoorden / Vragen

Als dat het geval zou zijn, dan zou systeemherstel natuurlijk totaal geen nut hebben.

dokun
door dokun Nov 24, 2016 om 17:54
152 Antwoorden / 0 Vragen

Niet helemaal waar. Als het goed is zal ie automatisch de opntbrekende bestanden van Microsoft gaan downloaden. Als ze niet meer gewoon voor het systeem (ondanks dat het gedelete is) terug gevonden kan worden.

Ma
door MacWally Nov 24, 2016 om 23:24
151 Antwoorden / Vragen

Niet als je in bad zit te internetten.....

ja
door jackyh - Nov 23, 2016 om 10:57
953 Antwoorden / 4 Vragen

Had graag geweten of de suggesties geholpen hebben. Is ook prettig voor toekomstige vragenstellers.

ba
door bartbo Nov 23, 2016 om 13:37
37 Antwoorden / 36 Vragen

Tot nu toe kom ik er niet uit,als iemand mij het bureaublad kon laten zien dan wist ik wat ik verwijderd had,en deze weer kon downloaden.
In iedergeval bedankt.

tappie
door tappie Nov 23, 2016 om 13:46
289 Antwoorden / 82 Vragen

Kunt u niet meer inloggen, of zijn de *onthouden* gegevens weg, dus u kunt eigenlijk wel inloggen maar moet opnieuw het wachtwoord en inloggegevens invullen?

ba
door bartbo Nov 23, 2016 om 13:54
37 Antwoorden / 36 Vragen

Nee kan niet meer inloggen,ook al heb ik de wachtwoorden,hij reageert niet.kan bv ook niet meer bankieren met mijn e dentifier 2

marita5
door marita5 - Nov 23, 2016 om 13:52
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@Bartbo ,

Als u  de toetscombinatie Win - X indrukt krijgt u normaal een lijst te zien waar benedenaan bureaublad staat .

DOOR BARTBO 23 NOV. 2016 OM 13:37
22 ANTWOORDEN / 18 VRAGEN

Tot nu toe kom ik er niet uit,als iemand mij het bureaublad kon laten zien dan wist ik wat ik verwijderd had,en deze weer kon downloaden.In iedergeval bedankt.

Cookies
door Cookies - Nov 23, 2016 om 14:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb je een Windows onderdeel echt verwijderd of alleen uitgeschakeld? Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat precies het probleem is waardoor je niet meer kan inloggen. Misschien heb je er iets aan, maar hier een overzichtje van welke Windows onderdelen bij mijn in-/uitgeschakeld staan.

ba
door bartbo Nov 23, 2016 om 14:35
37 Antwoorden / 36 Vragen

Ik heb een progamma verwijdert,en weet niet meer welke,dus ik dacht als ik het bureaublad van Windows 10 zou zien dan weet ik welke,zodat ik het weer kan terugplaatsen.

tappie
door tappie - Nov 23, 2016 om 14:04
289 Antwoorden / 82 Vragen

Ik denk niet dat het veel zin heeft om ,bv mijn, bureaublad te laten zien, ieder past zn blad aan aan zn eigen voorkeur.
Is het verwijderde bestand niet terug te vinden in uw prullenbak?

Cookies
door Cookies - Nov 23, 2016 om 14:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Sorry, maar eerst schrijf je dat je een Windows onderdeel hebt verwijderd, nu schrijf je dat je een programma hebt verwijderd.

Gebruikte je soms altijd Google Chrome of Mozilla Firefox en heb je die verwijderd? Andere door jouw geïnstalleerde programma's kunnen geen invloed hebben op wel/niet bij je bank kunnen inloggen.

Aan mijn bureaublad heb je niks en ook niet aan die van anderen.

re
door red1 - Nov 23, 2016 om 15:58
329 Antwoorden / 1 Vragen

windows 10 er opnieuw inzetten

pe
door pebk - Nov 23, 2016 om 16:04
581 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is een te ingewikkeld probleem voor deze site, denk ik, ondanks alle goedwillende suggesties. Misschien kunnen deze mensen helpen: http://www.helpmij.nl/

Cookies
door Cookies - Nov 23, 2016 om 16:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het probleem is helemaal niet te ingewikkeld. De vraagstelling is te onduidelijk.

DOOR PEBK - 23 NOV. 2016 OM 16:04
70 ANTWOORDEN / 0 VRAGEN

Dit is een te ingewikkeld probleem voor deze site, denk ik, ondanks alle goedwillende suggesties. Misschien kunnen deze mensen helpen: http://www.helpmij.nl/

zi
door zippo46 - Nov 23, 2016 om 16:14
12 Antwoorden / 0 Vragen

Als je niet kunt inloggen bij je bank, dan is dat toch een internetprobleem? Misschien wat te enthousiast opgeruimd in de Explorer?

Pr
door Proto - Nov 23, 2016 om 19:16
11 Antwoorden / Vragen

Kunt u echt niet meer inloggen of mist u gewoon de blauwe E van Edge of Internet Explorer?

vr1944
door vr1944 - Nov 24, 2016 om 10:23
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Download en installeer een browswer bv chrome of firefox en probeer met de nieuwe browser in te loggen.Opnieuw installeren van W10 is echt niet nodig.

reflecs
door reflecs - Nov 24, 2016 om 15:55
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Als u nergens kunt inloggen komt dat vaak doordat in uw browser is ingesteld dat er geen cookies geaccepteerd mogen worden.
Systeemeisen voor internetbankieren inclusief link naar andere browsers en tel. nr. helpdesk:https://www.abnamro.nl/nl/prive/internet-en-mobiel/internet-bankieren/systeemeisen-en-browsers.html
Andere browsers dan Edge gebruiken in Windows 10:https://www.seniorweb.nl/tip/tip-andere-browsers-dan-edge-in-windows-10