aritha
door aritha Jun 22, 2007 om 21:33
Computers & telefonie

DELL

Hallo allemaal,


Ik vraag me af of er meer mensen zijn met slechte ervaringen met DELL.


Even in het kort MIJN verhaal: in januari 2007 heb ik een zwarte inkt cardridge besteld bij DELL. Ik moest het bedrag VOOR levering overmaken. Dit heb ik netjes gedaan, maar een cardridge heb ik nooit gezien. Enkele weken geleden heb ik contact gezocht met DELL. Deze wist niks van mijn bestelling!! Omdat ik in de tussentijd verhuisd was vroegen ze mij de cardridges opnieuw te bestellen nadat zij het reeds overgemaakte geld hadden terug gestort. Op verzoek van DELL heb ik een fax gestuurd waarin te zien was dat ik het geld ECHT gestort had. Dit was op 31 mei 2007 en tot op heden heb ik HELEMAAL niets meer gehoord van DELL. Geen geld en geen antwoord op mijn mails. Ik bewaar alles en stuur elke week de mail door met een nieuw bericht erboven... Maar niets helpt...


HELP ! :-(

784 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

wiliewortel
door wiliewortel - Jun 23, 2007 om 14:10
14 Antwoorden / 3 Vragen
0

beste aritha, het is inderdaad lastig om als consument met een probleem bij een grote organisatie als DELL aan te kloppen.

Wat je beter niet kunt doen, is het spammen naar dell, zoals je beschrijft als: ' en stuur elke week de mail door met een nieuw bericht erboven ' . Ik zou dan zelf als bedrijf ook geen contact meer opnemen.

Zorg dat je een duidelijk bewijs hebt, dat jij het geld naar dell hebt overgemaakt, een copie van een bank afschrift ofzo.

suc6




poltol
door poltol - Jun 23, 2007 om 21:32
3885 Antwoorden / 22 Vragen
0

Hallo,


DELL is vaak moeilijk aanspreekbaar. Maar ik neem aan dat je de cardridge besteld hebt voor een DELL printer? Wat je nog kan proberen is via de NL site van DELL te chatten met tech. ondersteuning voor DELL apparaten. Je kan nu immers niet meer printen. Mogelijk dat zij een oplossing weten. Ik had ooit hetzelfde met een onderdeel van een ventilator in de PC. Na enige keren mailen en chatten verscheen er ineens een monteur aan mijn deur. Probleem opgelost. En je moet er ook maar van uit gaan dat als je op 31 mei een bericht stuurt dat het dan wel even duurt voor er iets gaat gebeuren. Een bestelling, bij DELL, gaat namelijk veel vlotter omdat dat bijna 100% geautomatiseerd is.


succes, Poltol

aritha
door aritha - Jun 23, 2007 om 21:42
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

Bedankt voor de reacties!


Een bankafschrift hebben ze al lang, op hun verzoek, gehad!!
Naar aanleiding daarvan zouden ze geld storten. Mijn idee was om de cardridge gewoon alsnog op te sturen alleen dan naar mijn nieuwe adres... :-(


 

aritha
door aritha - Jun 23, 2007 om 21:52
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

Bedankt voor de reacties!


Een bankafschrift hebben ze al lang, op hun verzoek, gehad!!
Naar aanleiding daarvan zouden ze geld storten. Mijn idee was om de cardridge gewoon alsnog op te sturen alleen dan naar mijn nieuwe adres... :-(


Ik sta volledig in mijn recht. Dat het geld storten niet zo snel gaat dat snap ik. In het bedrijf waar ik werk gaan dit soort dingen ook niet snel en dat is een veel kleiner bedrijf. het enige wat ik wil is een antwoord met "ja wij hebben de fax ontvangen" of "uw betaling staat klaar bij de administratie". Maar dat kan gewoon op 1 of andere manier niet!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer