rebek
door rebek Jan 28, 2012 om 21:52
Computers & telefonie

Digitale tv ed

Bij welke provider ben je beter af als je internet,bellen en tv in een wilt hebben? kpn,telfort,upc of nog anderen..

725 10 Rapporteer

pauls0
door pauls0 - Jan 28, 2012 om 22:14
149 Antwoorden / 2 Vragen

De perfecte provider moet nog opgericht worden, en de bestaande providers zijn allemaal, stuk voor stuk, klant-onvriendelijk en leveren totaal geen goede service. De grootste providers zijn ook de ergste in zijn soort

freya
door freya - Jan 28, 2012 om 22:23
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo rebek,

Over alle genoemde providers kun je vele klachten lezen, dus wat dat betreft is er weinig verschil. Wat telefonie en internet betreft zal het allemaal ook niet zoveel uitmaken, maar als het om de kwaliteit van de televisie gaat (en zeker als het om HD-zenders gaat), dan is de kabelmaatschappij (UPC) toch de betere.

m.vr.gr. Freya

tot15karakters
door tot15karakters - Jan 29, 2012 om 00:16
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Naast de provider is niet elke leverbaar.
In het Ziggo gebied kan ik niet over UPC oordelen.

Maar ook is de kwaliteit van de kabels van belang.
Zowel Kabel TV als ADSL zijn per regio sterk verschillend.
Dus wat bij mijn thuis perfect is kan bij U een ramp zijn.

Daarom noem ik ook niet mijn aanbieder.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 29, 2012 om 00:23
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Dat ligt eraan of je kabel hebt of ziggo of glasfiber.

gladdeharry
door gladdeharry - Jan 29, 2012 om 09:04
463 Antwoorden / 14 Vragen

Je zou ook nog kunnen kiezen voor twee providers. Tv heb ik via de kabel, omdat dat volgens mij de beste kwaliteit geeft(HD). Daarnaast heb ik een zeer geschikt bellen en internet abo via Telfort. Voldoet me heel erg goed. Prima prijs/kwaliteit verhouding. En alles opgeteld betaal ik niet meer dan bij heel veel 3 in 1 pakketten.

rebek
door rebek - Jan 29, 2012 om 14:54
228 Antwoorden / 97 Vragen

Wij hebben nu ook nog 2 providers,kpn dan voor internet en telefoon,gaat prima maar kabel betalen we ook nog 18 per maand voor t basispakket.zou veel goedkoper moeten kunnen,

mhofman
door mhofman - Jan 29, 2012 om 15:04
530 Antwoorden / 93 Vragen

Ben al een paar jaar bij upc ok overal is wel een wat,maar word meestal snel opgelost.En tv kijken is zeker de moeite waard perfect beeld.

mousy32
door mousy32 - Jan 29, 2012 om 15:37
179 Antwoorden / 8 Vragen

Internet al jaren en sinds afgelopen jaar ook interactieve tv vn KPN via adsl.
Tot nu toe met klachten netjes geholpen en het bevalt ons prima. Weinig storingen. Op gegeven moment modem klapte er elke 5 minuten uit, KPN een mail gestuurd en binnen 2 dagen een nieuwe modem, was bij KPN zelf nl ook te zien dat ik er zowat elke 5 min eruit klapte. Hebben voor de interactive tv digitenne gehad, kapotte afstandbediening ook ff mailen en binnen 2 werkdagen een nieuwe.

Vaste telefonie heb k niet.

Ziggo vroeger internet en kabel van gehad , altijd gezeur met nota's volgens hun niet betaald en toch betaald waren. moest steeds bankafschriften opsturen. Na een brief aan de directrice kregen we een excuus brief en bleken zelf nog geld terug te krijgen. Ben toen overgestapt naar KPN.

Maar zoals bovenstaanden ook zeggen bij elke provider is er wel iets niet goed.

al
door alfonds - Jan 30, 2012 om 19:03
2 Antwoorden / 0 Vragen

Op dit moment is volgens mij scarlet family het goedkoopste internet, bellen en tv abonnement. Dit betekent niet dat dit ook het beste internet, bellen en tv abonnement is. Ik ben zelf erg tevreden over het abonnement van T-mobile met 4 Mbit internet. Dit is erg sloom, maar ik zit eigenlijk alleen maar op me mail en forums op internet. Downloaden is niets voor mij.

fa
door fa - Jan 30, 2012 om 19:15
107 Antwoorden / 53 Vragen

Zit al jaren bij Casema nu Ziggo .
naar alle tevredenheid .