jk
door jkoops Aug 12, 2011 om 12:52
Computers & telefonie

Dongel geeft foute waarden aan.

Mijn Dongel van KPN geeft onmogelijke waarden aan.
Meerdere keren geklaagd bij KPN en het enige antwoord hierop is dat KPN hier niets aan doen kan!!!!!!

Wie heeft ook ervaring met de dongel van KPN?

(laat Kassa eens klagen bij KPN)

875 6 Rapporteer

freya
door freya - Aug 12, 2011 om 12:57
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo jkoops,

En wat bedoel je dan precies met 'onmogelijke waarden'?

m.vr.gr. Freya

rj
door rjw - Aug 12, 2011 om 13:15
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Op basis waarvan concludeer je dat de waardes niet goed zijn? Kan je een voorbeeld geven?

jk
door jkoops - Aug 17, 2011 om 10:24
51 Antwoorden / 9 Vragen

Omogelijke waarden zijn de up- en download gegevens.(verbruik) Na een onderbreking van de verbinding, log ik opnieuw in en dan is het verbruik in 1x gestegen naar 4Gb up- en download.
Gebeurt dit nog een keer dan wordt het verbruik 8 Gb up- en down. Vorige maand zelfs naar 12 Gb gestegen.

KPN geeft de fout toe, maar zegt er niets aan te kunnen doen.

De consumentenbond gaat voor mij nu rappelleren bij KPN.

Bedankt voor jullie attentie.

Jan.

jk
door jkoops - Nov 13, 2011 om 11:08
51 Antwoorden / 9 Vragen

Het is inderdaad een technisch probleem van de dongel. KPN zegt hier niets aan te kunnen doen. Dat lijkt me onzin: ze moeten gewoon een betere dongel maken.

M.b.v. de Consumentenbond heb ik dit maar weer eens aanhangig gemaakt.
Wel 3 mensen van KPN belden me daarna om te vertellen dat het geen invloed op mijn verbruik rekening zou hebben. De gegevens die KPN zelf had, klopten wel.

Ik heb tot nu toe dan ook weer geen spookrekening gehad.

Dus inderdaad maar even afwachten tot je afrekening komt.

Vriendelijke groet,

Jan

co
door cooperjoy - Nov 13, 2011 om 11:10
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb nu een vergelijkbaar probleem met de dongel van KPN. Op 4 dagen in de afgelopen twee weken zou ik in totaal 4GB geupload en 4Gb gedownload hebben. Precies 4 GB dus, terwijl mijn internetgebruik, en gebruik van e-mail op die dagen hetzellfde was als op de andere dagen in de afgelopen twee weken. En op die dagen heb ik veel minder geup- en download. Ik heb nog geen factuur ontvangen. Ik vrees het ergste, maar ik ga het in ieder geval aanvechten.

Welke fout had KPN precies toegegeven, was het een technisch probleem aan hun kant of zo? En heeft KPN dit zogenaamde verbruik in rekening gebracht?

Yolanda

jk
door jkoops - Sep 21, 2012 om 12:53
51 Antwoorden / 9 Vragen

Ik gebruik al 3 jaar deze dongel. Heb dezelfde ervaringen ermee.
Bij de Cosumentenbond geklaagd en die hebben KPN benaderd. KPN heeft mij toe verschillende keren gebeld. IK heb slechts een keer een spooknota gehad en daarna nooit meer.

Het verbruik dat de dongel aangeeft is onbetrouwbaar, maar de server van KPN geeft nu wel het juiste verbruik aan.

Ze zeggen dat ze niets kunnen doen aan de verkeerde werking van de dongel in dezen.

Raar maar helaas waar.

Het is wel erg vervelend, maar maak je maar geen grote zorgen.

Vriendelijke groet,