ju
door jurgen36 Apr 14, 2009 om 12:52
Computers & telefonie

Downloaden

Geachte lezers,

weet iemand waarvan ik het beste en het veiligste muziek en films kan downloaden.

bedankt alvast!

jurgen

3766 29 Rapporteer

hellevoet
door hellevoet - Apr 14, 2009 om 17:37
151 Antwoorden / 28 Vragen

Iedereen zal zijn of haar favoriete programma hebben, dus zullen de meningen verdeeld zijn, maar zelf gebruik ik al jaren tot volle tevredenheid Ares.

Volgens mijn (zeer ervaren) programmeur ook de veiligste.

Ik heb in al die jaren nog nooit spam of andere narigheid gehad.

Is ook gebruikersvriendelijk.

Gratis te downloaden vanf de Site Ares

Als het goed is krijg je gelijk de laatste versie 2.1.1

Veel succes

kiran
door kiran - Apr 14, 2009 om 19:46
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@jurgen

http://www.downloadplaats.nl/limewire.php

Misschien kan je hier wel iets mee.

je
door jeannevk - Apr 15, 2009 om 12:22
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik download altijd via "The pirate Bay "heb nog nooit problemen gehad.

je kan gemakkelijk een hele CD gelijk down loaden en een film gaat ook prima.

qp
door qpc - Apr 15, 2009 om 12:23
203 Antwoorden / 0 Vragen

Via de nieuwsgroepen.

Voor uitleg en benodigde programma's zie link hieronder:

www.binaries4all.nl

dimov000
door dimov000 - Apr 15, 2009 om 12:35
19 Antwoorden / 0 Vragen

De keuze om te downloaden is groots maar simpel is de verdeling:
Door nieuwsgroepen gratis of via een payserver. Uw download dan via nzb files en u heeft daarvoor wat software (gratis)nodig. Een goede inkijk/try out is om een naar ftn.nl te gaan
De andere manier is via torrents of limewire. Deze wijze bevat vele mogelijkheden maar kent ook het gevaar van vele virussen en malware.
Er zijn nog meer mogelijkheden. Een goed uitleg en hulp vindt u via binaries4all.nl

ni
door nikitaanneke - Apr 15, 2009 om 12:40
4 Antwoorden / 1 Vragen

hallo jurjen

ikzelf gebruik Ares en bitcomet en in bitcomet zitten diverse torents oa piratebay en mininova het zijn er een stuk of 16,uiteraard scan ik alles als het gedownload is want je weet het maar nooit,ik heb wel slechte ervaring met limewire want daar ben ik een hoop troep tegen gekomen,zoals een tekenfilm downloaden en porno terugkrijgen,maar goed alles goed checken is mijn advies,en succes ermee.

tr
door tringding - Apr 15, 2009 om 12:40
9 Antwoorden / 0 Vragen

Niets is veilig.
maar heb jaren met Bitcomet torrents gedownload. Voordeel dat je in bitcomet links hebt naar sites.
Nu gebruik ik Vuze .

de
door dente - Apr 15, 2009 om 12:50
2 Antwoorden / 2 Vragen

Zonder meer via Nieuwsgroepen.
www.binaries4all.nl  geeft prima uitleg

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 15, 2009 om 13:02
4299 Antwoorden / 5 Vragen

uiteraard via de nieuwsgroepen, waarom? omdat je dan ook nog eens legaal download qua muziek en films dan en volgens een van de ministers ook software en games backup maken mag en uploaden doe je niet

echter zijn de nieuwsgroepen niet geheel overzichtelijk bijvoorbeeld is dan ftd zeer handig, zie www.ftd.nu let op! daarmee kun je niet downloaden! je vind daar alleen dingetjes die mensen toevallig op nieuwsgroepen tegenkomen, hoe te downloaden zie bovenstaande links.

st
door stewie - Apr 15, 2009 om 13:15
3 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn inziens blijft dan alleen Usenet over. Veiligheidsgarantie?, in principe is nooit iets veilig. Usenet is vooralsnog stukken veiliger te noemen vergeleken met bijvoorbeeld p2p. Usenet komt wel met een prijskaartje maar dat zijn de kosten niet, vaak is het vanaf 6 Euro per maand. Via FTD vind men een redelijke overzicht van diverse Usenet posts

audb
door audb - Apr 15, 2009 om 14:04
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Limeware nooit downloaden!.

Teveel fake bestanden en virusen die als films worden aangeboden.

Beter is Utorrent te downloaden op http://www.utorrent.com

torrent harvester voor het zoekken van films: http://www.softpedia.com/progDownload/Torrent-Harvester-Download-34987.html

Heeft u echter haast dan is het ook mogelijk via websites te downloaden maar dan kan het zijn dat er geen ondertitels bij zitten.

Deze zijn wel te downloaden maar soms lopen die niet gelijk met de film dus meerdere ondertitels downloaden is wel zo verstandig.

Afspelen van de films gaat niet zomaar daar heeft u weer codecs voor nodig : http://fileforum.betanews.com/detail/KLite-Mega-Codec-Pack/1080441198/1

Voor muziek is het beste om direct te downloaden : http://www.4usonly.biz/?p=csignup&invite=tigertje  (1.30 per halfjaar)

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 15, 2009 om 14:21
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Spammert!

sjef1952
door sjef1952 - Apr 15, 2009 om 14:26
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Jurgen.

Met de limewire moet je wel oppassen, dat je geen trojanhorses en virussen binnen haalt, want ook daar zitten die in de mp3 bestaden en films verstopt.

wat ik zelf altijd gebruik, gekoppeld aan mijn virusscanner is de, uTorrent 1.8.3 build 14775. erg betrouwbaar, daar haal je zelfs de complete paketten mee binnen, van zowel muziek, films, programma's.

Ik zet gelijk de link voor dat download programma erin, succes ermee.

http://www.utorrent.pro/NL/

audb
door audb - Apr 15, 2009 om 14:28
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Limeware nooit downloaden!.

Teveel fake bestanden en virusen die als films worden aangeboden.

Beter is Utorrent te downloaden op http://www.utorrent.com

torrent harvester voor het zoekken van films: http://www.softpedia.com/progDownload/Torrent-Harvester-Download-34987.html

Heeft u echter haast dan is het ook mogelijk via websites te downloaden maar dan kan het zijn dat er geen ondertitels bij zitten.

Deze zijn wel te downloaden maar soms lopen die niet gelijk met de film dus meerdere ondertitels downloaden is wel zo verstandig.

Afspelen van de films gaat niet zomaar daar heeft u weer codecs voor nodig : http://fileforum.betanews.com/detail/KLite-Mega-Codec-Pack/1080441198/1

Voor muziek is het beste om direct te downloaden : http://www.4usonly.biz/?p=csignup&invite=tigertje  (1.30 per halfjaar)

karelstromph
door karelstromph - Apr 15, 2009 om 14:36
95 Antwoorden / 5 Vragen

Ares wil een toegangscode versturen NA een SMS bericht.

Ik heb geen SMS dus ??????

Ik vind dat waardeloos!!!

Karel

du
door dubbelzout - Apr 15, 2009 om 14:43
100 Antwoorden / 0 Vragen

Ik "download" altijd bij de betere platenzaak.  Ik leg geld op de toonbank. En dan krijg ik eenmooi doosje met een schijfje erin. Nooit problemen met trage download, altijd films met de juiste ondertitels etc.  En bij het downloadcentre waar ik kom, is de service fenomenaal.

bl
door blackstone - Apr 15, 2009 om 14:50
27 Antwoorden / 6 Vragen

Dat komt door die zoute drop, dit is ook een soort Spam waarschijnlijk heb jij belang bij de platenhandel.

pk49
door pk49 - Apr 15, 2009 om 17:06
243 Antwoorden / 2 Vragen

mijn favoriete downloadsite is film-torrents.nl
Je moet dan wel eerst Azureus of Vuze downloaden om deze "bittorrents" binnen te halen.In het begin is het even puzzelen hoe het werkt, maar nu haal ik per week een stuk of 6 films of buitenlandse series, met nl ondertiteling, binnen.De ondertitels zijn soms nogal "vrij" vertaald door deelnemers van film-torrents.Met azureus/vuze kun je ook muziek of software downloaden van pirate bay.

pk49
door pk49 - Apr 15, 2009 om 17:09
243 Antwoorden / 2 Vragen

ik gebruik nu Frostwire i.pl.v. limewire.Is iets veiliger.Maar alleen als ik een enkele nummer aan het zoeken ben. Voor volledige cd's of DVD's gebruik ik Azureus of Vuze. Op film-torrents of pirate bay.

an
door ankhor - Apr 15, 2009 om 19:38
122 Antwoorden / 0 Vragen

Wat bedoelt U precies met veilig?

Voor virussen/virii of rechterl;ijk gezien.

Veilig is dus usenet, oftewel binaire nieuwsgroepen, zoals hier al werd vermeld,
omat U daar alleen download en niet upload. En dat mag wettelijk, dat downloaden. Maar overal loop je de kans op virussen/virii, dus een goede
virusscanner kan echt geen kwaad.

mr
door mrphylos - Apr 15, 2009 om 20:09
11 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind dat een publieke site zich niet moet lenen voor het aanzetten tot niet publieke, illegale dingen. Want dit neemt het publiek weg uit de winkels en dus uit eindelijk uw eigen boterham.

Waarom nieuwe cd's downloaden als deze binnen een half jaar bij winkels ruim onder de 10 euro aangeboden worden netjes in doosje en hoesje en dan vaak zelfs in de mix 3 voor 25 euro...

Zelfde met de films....

Het is uiteindelijk je eigen brood wat je verteerd door niet iedereen zijn brood te gunnen.

en ja ik heb belang bij een winkelend publiek op dit gebied want er zijn mensen met het vak zelfstandig ondernemer.

macwouter
door macwouter - Apr 15, 2009 om 21:20
825 Antwoorden / 9 Vragen

 Hallo Jurgen.
Maak een account aan voor ± 7 euro bij News.Yabnews.nl
Download voor Windows het programma Grabbit.
Voer bij Grabbit  onder server je gebruikersnaam en wachtwoord in die je hebt aangemaakt bij Yabnews en klaar is kees. Nzb bestanden kun je overal vandaan halen die je dan opent met Grabbit. Binnen enkelen seconden heb je die MP3 binnen op je harde schijf en binnen enkelen minuten heb je een hele CD.Fims van een uur heb je in een kwartier. Misschien ben ik een beetje te radicaal maar jatten van auteursrechtelijk materiaal heb ik maling aan want er wordt al zoveel van je gejat.Bonussen voor topbestuurders van Energiebedrijven,Waterschappen,Banken,Wouter Bos,Verzekering,Ziekenfonds,en ga zo maar door wat uit jouw zak komt.Ik heb geen zin om mee te betalen aan die kinderroof van Madona en wat te denken aan die walgelijke Jetset uit America die vanalles uitvreten omdat wij zo gek zijn om voor hun zang en acteertallent te gaan betalen.Phoe ee dat moest er even uit.Misschien heb ik wel een hele discussie aangehaald wetende dat er een hele hoop Heilige boontjes op dit forum zitten.

dirck
door dirck - Apr 15, 2009 om 21:26
3201 Antwoorden / 3 Vragen

µTorrent niet van deze site downloaden: www.utorrent.pro/NL
Dit is een malwaresite, tenminste, dat geeft mijn virusscanner aan.

Download µTorrent alleen van de officiële site, hier kun je ook het taalpakket downloaden. www.utorrent.com/downloads

laszlo1
door laszlo1 - Apr 15, 2009 om 21:38
15 Antwoorden / 11 Vragen

utorrent.com en dan via mininova.org torrents openen als je bij mininova.org nlt intypt krijg je alle films met nederlandse ondertitels veel suc6 is het makkelijkst nieuwsgroepen moet je een beetje verstand hebben van reparerern en uitpakken hier ben je direct klaar vrolijke groeten laszlo

wi
door wielk62 - Apr 16, 2009 om 13:32
3 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo

Als je muziek wil downloaden moet is een op deze site kijken eerst aanmelden en dan onder de knop Nieuws

http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=334376

hu
door hugo909 - Apr 17, 2009 om 15:53
7 Antwoorden / 0 Vragen

Altijd en alleen maar via nieuwsgroepen. Torrents zijn verschrikkelijk traag, traceerbaar en illegaal. Zelf heb ik ook wel via torrents gedownload (zo'n slordige 250GB), maar nieuwsgroepen zijn veel sneller, betrouwbaar en legaal.

Software is gratis (FTD + AltBinz), goede toegang kost zo'n E7.50.- per maand. Ik zie hier tips voorbijkomen die echt niet handig zijn, waarom zou je bijv. betalen voor een download limiet van 5GB. Ik download nu veel films in High Definition, dan zit je al snel op zo'n 8GB per film. Speelt fijn af via de XboX 360. :)

Aan Limewire zou ik al helemala niet beginnen als ik jou was.

dirck
door dirck - Apr 17, 2009 om 16:19
3201 Antwoorden / 3 Vragen

@Karel,

Als je ARES nou eens via de officiële website download, dan hoef je geen SMS te versturen en er dus ook niet voor te betalen.

sourceforge.net/project/Ares Galaxy

frank666
door frank666 - Apr 17, 2009 om 16:44
6 Antwoorden / 0 Vragen

de enigste veilige en snelle manier om [nieuwe] films te downloaden is graboid!!,,er zijn wel kosten aan verbonden,maar dat is vanaf zon€3 per maand voor 5ooo MB. als je je aanmeld krijg je de eerste 5000 MB gratis [je hoeft daarna geen abbonement te nemen!]je kunt er geen muziek downloaden,alleen maar films,maar wel de recente films. ik heb zelf een diamond membership en download 500 gig per maand,dat is dan wel 29 us dollar,maar dan heb je ook HD films en series!alles van southpark,simpsons,family guy staat erop.ook alle tv series! en aangezien het geen p to p is,,maak je gebruik van je volle downloadsnelheid!probeer het maar eens! en laat me dan wel ff weten hoe je het vind.   [edit redactie]

qp
door qpc - Apr 17, 2009 om 16:44
203 Antwoorden / 0 Vragen

de enigste veilige en snelle manier om [nieuwe] films te downloaden is graboid!!,,er zijn wel kosten aan verbonden,maar dat is vanaf zon€3 per maand voor 5ooo MB. als je je aanmeld krijg je de eerste 5000 MB gratis [je hoeft daarna geen abbonement te nemen!]je kunt er geen muziek downloaden,alleen maar films,maar wel de recente films. ik heb zelf een diamond membership en download 500 gig per maand,dat is dan wel 29 us dollar,maar dan heb je ook HD films en series!alles van southpark,simpsons,family guy staat erop.ook alle tv series! en aangezien het geen p to p is,,maak je gebruik van je volle downloadsnelheid!probeer het maar eens! en laat me dan wel ff weten hoe je het vind.   [edit redactie]

Waarom zo absurd veel geld betalen als de meest ISP een gratis newsserver hebben????? Een beetje payserver heb je ook al voor zo'n € 6,- per maand en dan kan je ook alles downloaden.

Geloof me, de beste (en ook snelste) manier om alles te downloaden wat je maar zoekt, is gewoon via Usenet oftewel nieuwsgroepen.