el
door elsroos Feb 19, 2010 om 23:50
Computers & telefonie

Downloaden ink.bel. formulier lukt niet

Ik ben al een aantal weken aan het proberen om het inkomstenbelasting formulier van de belastingsite te downloaden. Na enkele seconden wordt de verbinding steeds verbroken. dit ligt niet aan de belasting want bij een vriendin is het me wel gelukt. Ik heb een draadloze modem en internet via UPC. kan iemand mij helpen dit op te lossen?

749 10 Rapporteer

el
door elsroos - Feb 20, 2010 om 00:10
36 Antwoorden / 28 Vragen

ik heb nog nooit bewust een firewall op mijn computer geïnstalleerd en heb voor die tijd ook nooit deze problemen gehad. hoe kan ik zien of dat er op gekomen is?

stacey
door stacey - Feb 20, 2010 om 00:19
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Firewall komt er niet zomaar vanzelf op, misschien instelling in je beveiligingsprogramma (incl.firewall?) die downloaden niet toestaat ?
Als het aan je internetinstelling ligt krijg je melding of download wel accoord is, dus dat zal het niet zijn verwacht ik.
Kun je andere dingen wel gewoon downloaden dan ?

Je zou het anders op ander pc kunnen downloaden en dan op usb stick kunnen zetten en dan installeren op je pc als downloaden echt niet lukt.

Verder weet ik het anders niet, wellicht iemand anders hier die er meer van weet dan..

el
door elsroos - Feb 20, 2010 om 00:20
36 Antwoorden / 28 Vragen

Beste Stacey wat snel een top antwoord! ik heb direkt bij zoeken firewall ingetikt en jawel, eind 2009 heb ik het Tune up programma geïnstalleerd er daar zit een firewall bij. ik ga nu uitzoeken hoe ik die kan uitschakelen. heel veel dank voor dit antwoord.
Els.

stacey
door stacey - Feb 20, 2010 om 00:24
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Nou hopen dan het nu eindelijk gaat lukken dan ;-)

Succes, en truste4strax, ik ga m`n mandje opzoeken ;-)

stacey
door stacey - Feb 20, 2010 om 00:30
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Houd je firewall de download wellicht tegen ?

johanpc
door johanpc - Feb 20, 2010 om 09:05
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Welke windows versie heb je,
Je kan namelijk het aangifte formulier alleen nog maar downloaden met windows xp en hoger, heeft de belastingdienst kortgeleden bekend gemaakt.
hans

el
door elsroos - Feb 20, 2010 om 18:41
36 Antwoorden / 28 Vragen

Beste Johan ik heb Windows XP al een aantal jaren en het lukte elk jaar.
Beste Stacey, helaas was de firewall NIET het ei van columbus voor mij. ik heb het bij Microsoft uitgeschakeld en zelfs Tune Up verwijderd, maar dat helpt jammer genoeg niet. er moet dus een andere reden zijn. UPC moet nog steeds antwoorden. hopelijk geeft dat de oplossing maar ik ben bang van niet.

stacey
door stacey - Feb 20, 2010 om 18:53
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Scan anders je pc nog even, virus of iets zou ook voor problemen kunnen zorgen.
Anders kan ik ook niet echt iets bedenken.
Je krijgt toch geen melding op internet bij downloaden ?
Je kunt nog even proberen of andere downloads wel lukken.

el
door elsroos - Feb 21, 2010 om 00:12
36 Antwoorden / 28 Vragen

Beste Stacey, ik heb het programma AVG virus scanner gedownload, en DAT GING!, en daarna de hele computer laten scannen. er is niets gevonden.
Ik had zelf een anti virus programma, n.l. mc Affee, maar dat heb ik er af gehaald omdat het starten van de computer zo vertraagt. het blijft dus echt een raadsel. toch erg veel dank voor het mee denken. ik moet het maar opgeven en via een omweg op mijn computer zetten.
groetjes Els.

cs
door cs - Feb 21, 2010 om 19:25
6 Antwoorden / 0 Vragen

Beste,
Welk programma gebruik je om op internet te surfen: Internet Explorer of Firefox? Ik zou zeggen probeer het eens met een ander programma, dus als je Internet Explorer gebruikt overstappen op Firefox of andersom. Wellicht dat het downloaden dan wel werkt. Zorg er in elk geval wel voor dat je in beide gevallen (dus voor zowel I.E. als voor Firefox) de laatste versie gebruikt!