fa
door fa Aug 16, 2012 om 12:36
Computers & telefonie

E-Mail

Heb een E-mail verstuurd met leesbevestiging kreeg hem terug als niet gelezen .Wordt gezien als spam geeft hij aan.
Het rare is dat hij met twee verschillend e-mail adressen terug is verstuurd een met zijn prive adres de ander met zijn zakelijk adres.Heeft de persoon hem dan wel gelezen?
Of wil hij hem niet beatwoorden?

579 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 16, 2012 om 12:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hij heeft de e-mail niet geopend of aangegeven dat hij geen leesbevestiging wil versturen.

ve
door verwijderd - Aug 16, 2012 om 13:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo fa,

Vergeet bovenstaand antwoord maar. Klopt niet.

Als je de mail teruggestuurd hebt gekregen, dan is die NIET gelezen omdat-ie niet bij de geadresseerde is aangekomen om wat voor reden dan ook.
In dit geval blijkbaar aangezien als spam.

Als geadresseerde geen ontvangstbevestiging wil sturen heeft-ie hem wél gelezen en krijg je die NIET terug.
Als geadresseerde niet zou willen beantwoorden dan krijg je de mail ook niet terug.

M.a.w. antwoord van tdehond is fout.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 16, 2012 om 14:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3
Maar is het dan niet raar dat ik hem van twee verschillende e-mail adressen die wel van hem zijn terug ontvang.
Alvast bedankt voor u reactie.
Gr.fa

ve
door verwijderd - Aug 16, 2012 om 15:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

@fa,

Heb je die mail aan beide adressen verzonden?

ve
door verwijderd - Aug 16, 2012 om 15:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3
Nee dat weet ik heel zeker.

ve
door verwijderd - Aug 16, 2012 om 16:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

@fa,

Wellicht heeft geadresseerde een instelling dat de mail naar beide adressen gestuurd wordt.

Als het belangrijk is (er zat waarschijnlijk een (grote?)bijlage bij?) kun je het wellicht bij de ontvanger navragen.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 16, 2012 om 16:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3
Er zit zeker geen grote bijlage bij.
Alleen maar een vraag.
Maar heb ik een conflict met mijn werkgever.
Misschien dat hij zo reageert.

ve
door verwijderd - Aug 16, 2012 om 17:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

@fa,

.....Maar heb ik een conflict met mijn werkgever......

Dan zal hij naar ik nu aanneem je mailadres geblokkeerd hebben.
(Je kunt berichten van bepaalde e?mailadressen blokkeren door ze toe te voegen aan de lijst Geblokkeerde afzenders.)

Als je dus wilt dat die werkgever een bepaald bericht moet ontvangen, dan zul je een aangetekende brief moeten verzenden.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2012 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op donderdag 16 aug 2012, 13:29:
Als je de mail teruggestuurd hebt gekregen, dan is die NIET gelezen omdat-ie niet bij de geadresseerde is aangekomen om wat voor reden dan ook.

Ook jouw antwoord is niet 100% correct.

Het is mogelijk de mail op de server te lezen en hem daarna terug te sturen als niet gelezen.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2012 om 12:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waar uit maak je op dat de mail terug is gekomen?

ve
door verwijderd - Aug 17, 2012 om 12:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

@lekkerisdat,

Staat in de vraag:
.....Heb een E-mail verstuurd met leesbevestiging kreeg hem terug als niet gelezen .....

ve
door verwijderd - Aug 17, 2012 om 12:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

@winterman,

Hoe kun je een mail terugsturen als niet gelezen???

ve
door verwijderd - Aug 17, 2012 om 13:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op vrijdag 17 aug 2012, 12:53: @winterman,

Hoe kun je een mail terugsturen als niet gelezen???

Met een mail programma zoals bijvoorbeeld Mailwasher Pro. Daarmee kan je de mail lezen terwijl die nog op de server van de provider staat en heb je de opties de mail te "deleten" of te "bouncen". Bounce je hem dan gaat hij terug naar de afzender als ongelezen, terwijl je wel van de inhoud op de hoogte bent.

ve
door verwijderd - Aug 17, 2012 om 14:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

@winterman,

OK, maar dat was hier niet van toepassing.
......Wordt gezien als spam geeft hij aan......
Maar begrijp dat je het als aanvulling bedoelde.