re
door reyes Oct 4, 2012 om 10:42
Computers & telefonie

E mail

Goedemorgen
Mijn vraag is ik kreeg vanmorgen een mail van Microsoft.
Vreemd want ik heb nog nooit een mail van Microsoft gehad. Dit is de mail
Ik weet niet of dit een phishing is dus de link heb ik niet aangeklikt.
Weet iemnad wat ik hiermee moet???
Alvast bedankt

It has come to our attention that your Microsoft windows Installation records are out of date. Every Windows installation has to be tied to an email account for update.

This requires you to verify your email account being the recipient of this update. Failure to verify your records will result in account suspension.

Click on the Verify button below and enter your login information on the following page to Confirm your records.
Click here to Update Your Windows Security
Finally, we have added a binding arbitration clause and class action waiver that affects how disputes with Microsoft will be resolved in the United States.
Thank you for using Microsoft products and services!
________________________________________

Microsoft respects your privacy. Please read our online Privacy Statement.

Microsoft Corporation
One Microsoft Way
Redmond, WA 98052

658 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 4, 2012 om 10:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo reyes,

Deleten.

ve
door verwijderd - Oct 4, 2012 om 11:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is phishing.

ve
door verwijderd - Oct 4, 2012 om 11:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Rapporteren als SPAM of Fishing en deleten

ve
door verwijderd - Oct 4, 2012 om 11:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het net zo behandelen als de zogenaamde Bank emails. Ook (mocht u er nog niet van op de hoogte zijn) benadert "Microsoft" tegenwoordig mensen ook per telefoon. Ook dit dan negeren.

ve
door verwijderd - Oct 4, 2012 om 11:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Allemaal hartelijk bedankt!!!!!!
Heb meteen gedelet
reyes

ve
door verwijderd - Oct 4, 2012 om 11:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

tenormin schreef op donderdag 4 okt 2012, 11:18: Ook (mocht u er nog niet van op de hoogte zijn) benadert "Microsoft" tegenwoordig mensen ook per telefoon. Ook dit dan negeren.

Waarom?

Heb je eindelijk eens aanspraak dan moet je daar toch gebruik van maken?

ve
door verwijderd - Oct 4, 2012 om 12:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een tip van mij: Kijk ook even naar het e-mailadres, van de afzender! Als er dan bijvoorbeeld staat: XXX@gmail.com dan weet je dat deze niet afkomstig is van Microsoft.

ve
door verwijderd - Oct 4, 2012 om 14:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman schreef op donderdag 4 okt 2012, 11:26:
Heb je eindelijk eens aanspraak dan moet je daar toch gebruik van maken?
Zo is het maar net, niet gelijk ophangen maar het gesprek languit en breed aangaan.

Overigens heeft Microsoft de afgelopen weken wel echte mail verzonden over het veranderen van hun voorwaarden. Echter zagen deze er ook fake uit, heb ze maar gerapporteerd.