ve
door verbouwmaat Oct 25, 2005 om 18:53
Computers & telefonie

Een nieuwe kapotte telefoon gekocht, werd opgestuurd, nooit meer iets gehoord

wat is  hier tegen te doen,


Mijn vtiendein heef op 4-8 een nieuwe telefoon voor mij gekocht bij deDixons fr. Henrtiklaan te Den Haag, toen ik hem keeg deed de trilfunctie het niet, het display was onleesbaar en als de telelefoon afging hoorde je hem amper. Op 17-8 teruggegaan naar de Dixons om hem om te ruilen, ten minste dat dacht ik want hij had in het begin die mankenenten al. Ik werd geholpen door een koe, die niet eens wist hoe ze het sim kaartje eruit moest krijgen zonder dat het telefoontje een paar keer op de grond was gevallen, tja ik dacht ze pakt zo wel een nieuwe, dar viel vies tegen; het toestel van €50 euro moest opgestuurd worden ter reparatie zei ze, ik zei nog dat er geen hond te vinden is die een  toestelletje van € 50 euro gaat zitten repareren, jaha zei ze nog echt waar, binnen 14 dagen heeft u hem weer terug,!@@#@#$%$%^&**&&^. Ik ben toen naar de overkant gelopen naar de primafoon en daar  weer een nieuwe gekocht.


Totop heden 25 oktober heb ik nog niets van de Dixontjes vernomen ik weet eigenlijk niet hoe ik dit verder aan moet pakken, het liefst wil ik gewoon mijn geld terug want ik heb al een ander toestel die het goed doet. Is dit een redelijk voorstel aan  Dixon 

417 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

xandor020
door xandor020 - Oct 25, 2005 om 19:33
180 Antwoorden / 8 Vragen
0

Helaas voor u, maar koop is koop.

U moet Dixons de mogelijkheid geven het toestel te repareren.

Persoonlijk vind ik 13 dagen ook wat lang, misschien had u bijv. de volgende dag het toestel gewoon kunnen omruilen, na twee weken is het niet echt een 'DOA' meer.

Ik ben bang dat u moet accepteren dat u het toestel na reparatie terug krijgt

 

ve
door verbouwmaat - Oct 25, 2005 om 19:39
12 Antwoorden / 5 Vragen
0

ik heb de telefoon op 17-8 bij de Dixions gelaten om opgestuurd te worden, inmiddels is het 25 oktober dus die telefoon is al 70 dagen onderweg !, van 17-8 tot 25-10,  dat vind ik wat lang, mede doordat ze mij totaal niet op de hoogte houden over de gang van zaken en ik heb zo het vermoeden dat ze hopen dat ze nooit meer iets horen.


henk.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Ben van de Klok - Jun 18, 2024 om 12:13
Vakantie & reizen

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali ... Lees meer

Am
Amuart - Jun 18, 2024 om 17:05
Winkels & webshops

Problemen met zichtgarantie bril

Eind 2022 meting voor bril gehad in optiekwinkel en begin 2023 bril met enkelvoudige glazen ontvangen. € 238 per glas. Vanaf begin aangegeven hier niet goed mee te kunnen zien. En ook verergering van zicht en hoofdpijn klachten.

Vaak gemeld ook per mail. Werd telkens aangegeven dat bril goed is. Uiteindelijk werd het geschoven op een hersen probleem, te hoge eisen aan gezichtsvermoge ... Lees meer

ni
nicmol - Jun 17, 2024 om 13:39
Vrije tijd & tuin

Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen

Ik  heb eenderde van in de  tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw 
Ze zeiden dit

Goedemiddag, Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta ... Lees meer