ru
door rubenk Mar 10, 2004 om 21:05
Computers & telefonie

Emergency 2

Wie kan mij helpen met het eerste level (Auto-treinongeluk), of wie heeft er voor dit spel codes. Laat het me weten

780 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Alstublieft: http://www.gamesover.com/walkthroughs/emergency_room_2.txt

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het gaat niet om Emergency Room maar om Emergency 2 The ultimate fight for life. Waarbij je de verschillene hulpdiensten moet oproepen en besturen.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tijdens het spel moet je op het sluisteken drukken op je toetsen bord '|'.
Typ nu het woord 'Backdraft' in om de cheatmode te activeren. Nu zijn de volgende commando's beschikbaar:

cmdlist - Whole command list
moneytalks - Set money to 666,666
mission [#] - Play a mission from 1 to 26
daytime [#] - Set current time of day
finish - Complete a mission
number - Current mission number
list - Mission List
start - Start Mission
report - Write Emergency 2 info report
sfp [0/1] - Show floor polygons
set - Change configuration, launch without params for help.
gotoid - Change between IDs on a mission
clear - Clear the console
quit - Quit Emergency 2
loadgame [file] - Load the game mentioned by filename
savegame [file] - Save the game to the given filename
playcdtrack [#] - Play the given audio cd track
playvideo - Play Video of the given filename
playwave - Play wave file of the given filename
stopwave - Stop all playing sound
dir - Show contents of current directory (for the play
functions)
cd [dir] - Change current directory
smoothpath [0/1] - ?

Succes!

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dit missie dus al behaald, maar nu zit ik bij missie 5 'Pijpleiding in brand' in de knoop. Wie kan me daarbij helpen

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik hoop dat je engels kunt:

Send a helicopter with paramedics + emergency doctor, also 4 to 5 fire trucks, an equipemt truck and a pontoon truck! First save the welder with the helicopter cable and put him in a safe place, treat him and fly him to base! Drive 2 fire trucks to the upper side of the pipeline and order them to extinguish . Then send two more to the lower side where you first let a fireman get out, to turn off the pipeline (at a small house, helpscreen1)! Use all firehydrants that you find in order to cool the forest. Drive the vehicles further up to the fire, but not too close otherwise they will go “kaput”. Always drive closer, until you have the fire out. Now drive a pontoon truck to the installation-place (a braun “x” on the map, helpscreen2) , cut down the tree first with help from the equipment truck and carry it away. Drive a firetruck over the river and put out this part of the forest! When you have put out all the fires and rescued all the injured, you have won!

bron: http://www.neoseeker.com/forums/index.php?fn=view_thread&t=297762

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, het is wel leuk dat je een antwoord voor mij vind. Maar mijn engels is niet zo top, kunt u ook het nederlands geven hoe ik level 5 uitspeel

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vertaling:

Zend een helicopter met artsen en een emergency doktor, en daarbij 4 tot 5 brandweerwagens en een 'pontoon' truck.
Als eerste red de lasser met de helikopter kabel en breng hem naar een veilige plaats, behandel hem en stuur de helikopter naar de basis.
Rijd 2 brandweerwagens naar het bovenste scherm van de pijplijding en geef de order om de brand te blussen.
Zend hierna twee brandweerwagens naar de onderste stuk van de pijpleiding. Laat eerst een brandweerman uitstappen, om de pijpleiding af te zetten (zoek naar een klein huisje).
Gebruik alle 'firehydrants' die u kunt vinden om het bos af te koelen.
Stuur de brandweerwagens steeds dichter naar de brand, maar niet te dicht; anders kedenkedeng !
Als het vuur nu uit is (de leiding moet ook uit zijn !) moet de 'pontoon truck' naar de installatie plaats (een bruine 'X') komen. De boom die in de weg staat moet omgehakt worden met hulp van de 'equipement truck' en weggehaald worden.
Stuur vervolgens een brandweerwagen over de rivier en blus de laatste branden....

GEWONNEN !!!!!!!!!! ?

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zit nu in level 6 (twee torens in de brand) hoe kan ik de gaskraan uitzetten! En waar bevind zich de man die het heeft aangestoken!

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

vrg: Hoe kan ik de gaskraan uitzetten! :
antw: naast het speelveld (park) is een klein grijs huisje (nw van het park). Stuur hier een kleine brandweerwagen en een 'equipment truck' naar toe. Laat de brandweerwagen de brand achter het huisje blussen en geef de equipment truck een slang zodat deze aangesloten kunnen worden aan de brandkranen.

vrg: En waar bevind zich de man die het heeft aangestoken!
Antw: die loopt ergens rond in een oranje pak (dit is een amerikaans 'boevenpak'

'k hoop dat het nu lukt !

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

'k heb een nederlandstalige walkthrough gevonden:

http://www.simgames.nl/simnuke7/iframe.php?file=addons/walkthru2.php

Als het goed is kun je nu het hele spel uitspelen.

tip voor een volgens spel: volgens mij hou je wel van strategische spellen. Dan is mischien het ruimteschip Catan iets voor jou?
Hier komt volgend jaar een bordspel van (is nu al een paar jaar een duitstalig borspel) wij spelen dit al jaren met veel plezier.

ve
door verwijderd - May 20, 2004 om 16:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wel handig om ook te vermelden voor welk systeem het spel is (pc of console).