op
door opaatjegait Feb 25, 2006 om 10:20
Computers & telefonie

Ervaring

Wie ,o wie wil kan mij zijn ervaringendelen betreffende de printer PhotoSmartl 7760 van HP. Zelf heb ik er een gekocht  in juni 2005 en reeds aan mijn 2e vervangende toestel bezig. Zelf ben een beetje wantrouwig over dit type printer, maar vol lof over de service van HP

866 10 Rapporteer

vladja
door vladja - Feb 25, 2006 om 10:43
8293 Antwoorden / 27 Vragen

User,

Dit is geen antwoord. Wil je een reactie uitlokken en hoop je op die manier per ongeluk 10 punten te krijgen?

Vladja

op
door opaatjegait - Feb 25, 2006 om 10:45
7 Antwoorden / 2 Vragen

Ik wil gewoon weten wat andere gebruikers van de PhotoSmart 7760 vinden of ze tevreden zijn, of ze soms ook probelemen heb ondervonden. Ben gewoon benieuwd. Met de eventuele ervaringen kan ik niet niets doen, daar gaar het niet om. Gewoon weten of de PhotoSmart 7760 gebruikers tevreden zijn.

op
door opaatjegait - Feb 25, 2006 om 10:47
7 Antwoorden / 2 Vragen

Vladje,

Daar ben ik het meeeens.

Gait

user123
door user123 - Feb 25, 2006 om 10:47
1346 Antwoorden / 3 Vragen

en Gait,

wat wilt u met al die ervaringen doen dan ?

dirck
door dirck - Feb 25, 2006 om 10:54
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo,

Hier kun je ervaringen lezen van andere gebruikers van de HP 7760.

Kieskeurig.nl/hp photosmart
7760/reviews

Veel leesplezier.

op
door opaatjegait - Feb 25, 2006 om 11:52
7 Antwoorden / 2 Vragen

Beste Dirck,

Dit is tenminste een antwoord waar ik wat aan heb,

Hartelijk dank.

Gait

sloterplas
door sloterplas - Feb 25, 2006 om 12:04
35 Antwoorden / 20 Vragen

Ik heb HPphotosmart 7260 printer.Foto's tot nu toe mooi afgedrukt.Maar nu zijn de rubbere transport rolletjes versleten en weigerd vaak fotopapier te transporteren.Heb een keertje gelezen in een hobbyblad om de rollertjes (zover je er bijkan) licht in te smeren met doodgewone simson lijm ( je weet wel,fietsbandje plakken met klein rood tubetje lijm).EN HIJ LOOPT WEER ALS EEN TREIN.Afz.Rob

user123
door user123 - Feb 25, 2006 om 12:45
1346 Antwoorden / 3 Vragen

@vladja

Er worden de laatste tijd teveel onzinnige vragen gesteld. Analoog aan "Wie kent dit ?" of "Wat vinden jullie van dat" gevolgd door "ik ben heel benieuwd naar al jullie reacties"

Of : "Is hier geen moderator ?"

Het sterft hier van de trollen, en wanneer je mijn meer serieuze antwoorden leest weet je best dat het mij beslist niet gaat om de punten.

ro
door ron203 - Feb 25, 2006 om 12:57
22 Antwoorden / 36 Vragen

http://kassa.vara.nl/portal?_uc=n&_li=y&_scr=cons_question&cat=832&qid=145115  kijk hier voor nog zon flauwe reactie van user!!!!

acjzr1
door acjzr1 - Feb 25, 2006 om 22:50
295 Antwoorden / 3 Vragen

User123 wat doe jij eigenlijk op deze site?Zinnige reacties geven in ieder geval niet.Ik ben duidelijk niet de enige die er zo over denkt.Serieuze antwoorden graag of anders niet meer reageren a.u.b.