joloe
door joloe Mar 10, 2012 om 14:28
Computers & telefonie

Explorer

hallo,

Als ik van internet een pagina opend dan opend hij maar voor de helft.Ik heb echt alles al geprobeerd maar nada niks.
Wie weet er raad,het programma is windows 7 alvast bedankt.

641 7 Rapporteer

jo
door jorisw - Mar 10, 2012 om 14:41
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Probeer eens een ander browser. Chrome of Firefox bijvoorbeeld.

zw
door zwaardvis - Mar 10, 2012 om 14:52
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Bedoel je dat het venster (window) niet het volledige scherm beslaat? Je moet dan het scherm vergroten door te dubbelklikken op de titelbalk of het juiste icoontje linksboven in de titelbalk aanklikken.

edrick3
door edrick3 - Mar 10, 2012 om 15:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo joloe,

Kun je de hoek van de pagina 'pakken' met de linkermuisknop ingedrukt?
Rechtsonder staan er in de hoek een paar diagonale streepjes. Daarop de cursor; verandert in een streepje met aan de uiteinden een puntje. Trek dan de pagina naar de goede grootte en sluit af door op het kruisje rechts bovenaan te klikken.

Klik eens op F11. Krijg je dan een volledig scherm? Zo ja, dan rechtsbovenaan afsluiten (kruisje) en opnieuw openen.

En .... je kunt het ook in het register instellen: maar wees dan wel zorgvuldig!
Lees hier.

Suc6

zw
door zwaardvis - Mar 10, 2012 om 15:25
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Kijk uit Full Screen (met F11) is duidelijk iets anders dan een gemaximaliseerd scherm. Ik zou de registeraanpassingen in de link van Edrick3 niet uitvoeren...

zw
door zwaardvis - Mar 10, 2012 om 15:27
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Ik zou ze de kost niet willen geven die per ongeluk op F11 drukken en dan in paniek raken omdat de werk- en titelbalken verdwenen zijn. Bosjes.....

edrick3
door edrick3 - Mar 10, 2012 om 15:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=zwaardvis schreef op zaterdag 10 mrt 2012, 15:25]Kijk uit Full Screen (met F11) is duidelijk iets anders dan een gemaximaliseerd scherm. Ik zou de registeraanpassingen in de link van Edrick3 niet uitvoeren...

Daar heb je natuurlijk gelijk in.
Had even wat zorgvuldiger moeten zijn.
En onervaren computeraars kunnen inderdaad beter van het register afblijven.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Mar 10, 2012 om 15:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@joloe,

Je kunt ook dit progje downloaden.

Suc6