ka
door karin61 May 5, 2012 om 15:23
Computers & telefonie

Externe accu

Ik ga op reis naar Dominicaanse Republiek en zou graag een externe accu meenemen voor mijn Samsung smartphone, samsung tablet en samsung fotocamera.
Heeft iemand ervaring met deze externe accu's en welke beveelt u aan?

1470 2 Rapporteer

riekelt
door riekelt - May 5, 2012 om 18:59
17 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Karin,

Een externe accu moet natuurlijk op maat aangeschaft worden, dus kijk goed uit of degene die u koopt ook echt voor uw product werken.
Ik ben bekend met Samsung, en weet dat ze in hun Tablets (en dit geldt voor de meeste tablets), dat je daar de accu niet voor kan verwisselen. Tablets hebben over het algemeen wel genoeg accu om het een dag vol te houden.
Met de camera ben ik het niet bekend, maar zelf heb ik een Samsung Galaxy S met een tweede accu (vanwege meer capaciteit).
Die kun je, nadat de 1e op is, er gewoon instoppen. Het opladen zal wel een probleem zijn, aangezien een telefoon maar 1 accu per keer kan opladen. Voor een camera zou dit hetzelfde moeten zijn, maar dat kan ik niet garanderen.

Voor nog meer vragen, hoor ik het graag.
Groetjes, Riekelt

diumenge
door diumenge - May 5, 2012 om 19:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@riekelt Ik denk dat Karin op één externe accu doelt, waarmee je meerde apparaten kan opladen/van energie kan voorzien. Zoiets als deze: power bank.

Ik heb er verder geen ervaring mee, dus ik kan je niet verder helpen Karin.