salute
door salute Oct 7, 2016 om 15:27
Computers & telefonie

FaceBook

Ik moet mij iedere keer opnieuw aanmelden bij FaceBook.
Dat is vervelend, ik wil aangemeld blijven.
Weet iemand daar een oplossing voor?
Vragen bij FB daar word ik niet wijzer van.
Alvast bedankt en Salute.

3781 5 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Oct 7, 2016 om 15:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

FB is altijd erg blij met gebruikers die zij de hele dag kunnen volgen. En dat is wat jij wilt?

salute
door salute Oct 7, 2016 om 15:46
48 Antwoorden / 110 Vragen

Wat ik wil is mij niet steeds weer aan te melden.

ja
door jackyh Oct 7, 2016 om 15:51
953 Antwoorden / 4 Vragen

Er is een mogelijkheid om aangemeld te blijven. Kijk nog maar eens goed.

jo
door jorisw Oct 7, 2016 om 16:01
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als je je niet steeds aan wilt melden blijf je dus ingelogd en kan FB je lekker makkelijk volgen. Je kunt niet ingelogd blijven en tegelijkertijd niet worden gevolgd. Iedere pagina met een FB link geeft door aan FB dat je daar bent geweest zolang je ingelogd bent.

marita5
door marita5 - Oct 7, 2016 om 15:32
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Salute ,

Heeft u het hokje aangevinkt , aangemeld blijven onder emailadres/tel.nr .?
Welke browser gebruikt u ?

salute
door salute Oct 7, 2016 om 15:51
48 Antwoorden / 110 Vragen

Browser: Intenet Explorer??, hokje is aangevinkt, aangemeld
onder E-mailadres/tel nr.?

marita5
door marita5 - Oct 7, 2016 om 16:12
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@Salute ,

Klik bij IE op extra , dan op internetopties ,  inhoud , bij automatisch aanvullen klik op instellingen , kijk of gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren is aangevinkt .

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 8, 2016 om 16:42
1790 Antwoorden / 3 Vragen

@ Carola en Jorisw, facebook volgt ook gebruikers zonder account. http://www.onemorething.nl/2016/05/facebook-trackt-nu-ook-niet-geregistreerde-gebruikers/ dat uitzetten is overigens een farce.

Mocht je ook nog eens een smartphone gebruiken is het nog een stuk erger, heel veel apps delen ook gegevens uit met facebook, dat online-profiel wat ze daar van je hebben is dus best wel heel erg exact. En aangezien het niet zo heel best gaat met facebook, is het een kwestie van tijd dat ze misschien niet zo'n hele nette dingetjes gaan doen met deze persoonsgegevens..

Gelukkig kun je je er heel makkelijk voor beschermen, hoef je echt geen ICT expert voor te zijn (heb ik overduidelijk ook niet), hoef je alleen een beetje gemak voor in te leveren, oh wacht eens eventjes, ach laat ook maar dat willen Nederlanders never nooit niet doen.

@TS mag uit bovenstaande zelf 'n conclusie trekken.

akkerdistel
door akkerdistel Oct 8, 2016 om 16:48
1790 Antwoorden / 3 Vragen

En voor de "ja maar ik heb toch helemaal niets te verbergen" roepers, lees dit https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Holocaust_in_Nederland#Slachtofferpercentage_in_vergelijking_met_andere_landen eens rustig door.

Cookies
door Cookies Oct 8, 2016 om 17:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Akkerdistel, dat was/is mij bekend. Heb alle plugin buttons van FB, Twitter en Instagram geblokkeerd. Ook op mijn smartphone zoveel mogelijk geblokkeerd. Ook nooit GPS aan, geen locatie en gebruik nooit wifispots. Maar zonder smartphone wil ik toch echt niet.

Cookies
door Cookies Oct 8, 2016 om 17:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

O, en heb een minimaal aantal apps op mijn phone. Kijk ook altijd waar ze allemaal toegang tot willen en schakel zoveel mogelijk daarvan uit.

costnix
door costnix Oct 9, 2016 om 07:26
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn GPS staat altijd aan. Oh, da'swaar ook het is een Garmin, die VeestBoek niet kan volgen :-D

akkerdistel
door akkerdistel Oct 9, 2016 om 13:01
1790 Antwoorden / 3 Vragen

@Carola plusje voor u, heel verstandig. @Costnix lol.

Pr
door Proto - Oct 9, 2016 om 21:39
11 Antwoorden / Vragen

Ervaard u dit probleem ook op andere websites? Inlog gegevens worden namelijk bewaard in cookies. Als eerste zou u even in de instellingen van uw browser kijken of cookies wel aanstaan.

Om u verder te helpen vermeld even welke browser u heeft.