co
door corridor61 Apr 8, 2016 om 19:34
Computers & telefonie

File verwijderen naar prullebak:

Heb een file die ik probeer te verwijderen naar de prullebak.Heb windows 10 geinstalleerd.
Als ik met rechtermuis klik op file en dan op verwijderen zie ik de volgende melding op scherm:
"Bronpad is te lang"
"De bronbestandsnaam of -namen zijn langer dan door het bestandssysteem wordt ondersteund.
Probeer de bestanden naar een locatie met een kortere padnaam te verplaatsen of probeer een kortere
naam op te geven voordat u deze bewerking opnieuw uitvoert"
Van alles geprobeerd,ook wat er in deze melding staat,het lukt niet deze file te verwijderen.
Weet iemand misschien hoe dit file,de file is 0 byte?,te verwijderen?

4532 5 Rapporteer

Topantwoord

gsm
door gsm - Apr 8, 2016 om 21:22
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Sla de prullenbak over en verwijder het bestand definitief met Shift + Delete.

reflecs
door reflecs - Apr 8, 2016 om 22:59
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Als de tip van gsm ook niet werkt, kunt u de bestanden proberen te verplaatsen door ze naar een andere map te slepen (op dezelfde partitie): http://www.nucia.eu/forum/threads/20266-bestandsnaam-te-lang-om-IETS-mee-te-doen

Of Unlocker gebruiken: http://www.iobit.com/nl/iobit-unlocker.php

co
door corridor61 - Apr 8, 2016 om 23:00
8 Antwoorden / 7 Vragen

shift+delete-==ik krijg dezelfde melding

reflecs
door reflecs Apr 8, 2016 om 23:15
1859 Antwoorden / 4 Vragen

U heeft nog een antwoord :) Ik meld het nog even extra op deze manier, omdat onze antwoorden tegelijkertijd geplaatst werden en de notificaties niet altijd kloppen.

co
door corridor61 - Apr 8, 2016 om 23:01
8 Antwoorden / 7 Vragen

shift+delete-==ik krijg dezelfde melding

gsm
door gsm - Apr 9, 2016 om 15:57
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Je kunt het bestand, of een map met een heel lange naam, waar het bestand in staat, nog proberen van naam te laten veranderen.
Klik rechts op het bestand en dan op Naam wijzigen.
Veranderen in bijv:   a.txt
Daarna verwijderen opnieuw proberen.