pa
door patereric Oct 20, 2004 om 18:18
Computers & telefonie

Films downloaden

waar kan ik de nieuwste films downloaden kazaalite gaat zo enorm traag

1100 9 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Oct 20, 2004 om 18:41
763 Antwoorden / 1 Vragen

Met dit soort dingen houden we ons hier niet bezig,

Waarom duurt het zo lang een beetje film is al een paar GB voordat je dat hebt binnengehaald dat duurt wel even.

groet tuinfreak

computerslim
door computerslim - Oct 20, 2004 om 19:39
6 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo,

download eens Shareaza. Dit programma lijkt langzaam maar wacht maar ens 5 minuten en hij vind meer dan de kazaalite.

veel succes !

Computerslim

co
door compfreak - Oct 23, 2004 om 23:05
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan je bittorent aanbevelen, dat kan met shareaza, maar persoonlijk vind ik azureus beter, dat te downloaden is op azureus.sourceforge.net

Bittorent werkt anders dan Kazaalite.

Je moet eerst met een zoekmachine zoals www.suprnova.com een torrent zoeken en die openen met azureus. Dan wordt het automatisch gedownload net zoals met kazaalite.

th
door theankh - Oct 24, 2004 om 12:38
2 Antwoorden / 0 Vragen

ten eerste is het dwonloaden van films en muziek op internet NIET
strafbaar, wat wel strafbaar is, is het aanbieden van dit soort
bestanden. Het downloaden van Gekraakte Software is wel strafbaar.

Waar je een snel een film kan downloaden is niet te zeggen dat hangt
van 2 zaken af, ten eerste je eigen verbinding (hoe snel kan je
downloaden) maar belangrijker is de verbinding die de aanbieder van de
film heeft hoe groot is zijn/haar uploadsnelheid. aangezien dit meestal
maar een 25% van de downloadsnelsheid is (b.v. 2240up/416down) dus er
is geen antwoord te geven op de vraag waar kan ik sneller films
downloaden. maar de bittorent werkt goed.

dr
door dreetje_1 - Oct 24, 2004 om 18:22
7 Antwoorden / 1 Vragen

Ik begrijp persoonlijk niet dat Kassa dit soort vragen verwijderd.

Met de nieuwste films wordt vast niet de nieuwste internet only films, maar zal wel gaan over films die net in de bioscoop zijn. En dat is dus illegaal om te downloaden. Wil je dus antwoorden op dit soort vragen zou je ook naar sites gaan waar dat geoorloofd is.

Kassa is in mijn opinie een consumenten programma en tracht dus consumenten te beschermen voor illegale en minder prettige praktijken van bedrijven. Ik geloof niet dat het geloofwaardig is als de consument dan zelf illegaal bezig is.

Maar dat is mijn mening...

go
door goofert - Oct 29, 2004 om 15:26
16 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

Om films, muziek, etc te kunnen downloaden binnen een redelijke tijd, heb je een ADSL of Kabelaansluiting nodig. Ik maak voor het uploaden/downloaden gebruik van de newsservice van mijn provider.
Je bent wel afhankelijk van wat anderen aan films etc op de newsserver hebben neergezet (ge-post). Je kan in een nieuwsgroep ook verzoeken (request) om een upload van een bepaalde film.
Je hebt het volgende nodig :
A) Toegang tot een goede newsserver (de meeste providers           bieden een gratis newsservice) maar de kwaliteit verschilt enorm.
B) Een programma om data te downloaden van de newsserver. Ik gebruik hiervoor Newsleecher. Je zou ook Grabit (gratis) kunnen gebruiken.
C) Eventueel een programma om data te uploaden. Bijv. Powerpost.
D) Op de website alt.binares.nl kun je zoeken naar titels ed. van zaken waarna je op zoek bent. Je kan hiervoor ook het gratis programma FTD3 gebruiken (je moet je dan wel registreren).
Als je niet bekend bent met nieuwsservers/nieuwsgroepen, lijkt het in het begin allemaal erg ingewikkeld. Op de site: www.binaries4all.nl
wordt alles uitgebreid uitgelegd. Er is ook een forum waarin je vragen kunt stellen, er is altijd wel iemand die je verder wil helpen.

Succes.

jubereva
door jubereva - Oct 29, 2004 om 15:34
42 Antwoorden / 17 Vragen

IK ben het helemaal met je eens en vind dat dit soort vragen niet getolereerd mag worden.

wolf59
door wolf59 - Nov 1, 2004 om 16:48
10 Antwoorden / 9 Vragen

een goed progamma om te downloaden is IRC chat je kan het vinden in 1 van de uitgave van tips en trucs van het jaar 2004. Dan nog voor die andere reactie downloaden is niet strafbaar mits het maar voor eigen gebruik is uploaden is wel strafbaar

bassethound
door bassethound - Nov 1, 2004 om 22:27
14 Antwoorden / 2 Vragen

We gaan hier natuurlijk niet het heilige boontje uithangen!

Mijn beste ervaringen heb ik met DC++. Je moet het principe begrijpen en dan wil je nimmer wat anders.