jo
door jolmentink Feb 7, 2004 om 21:04
Computers & telefonie

Freecom.cruises

is het normaal dat je thuis opgebeld wotd met de vraag of je een vakantie wilt hebben in amerika waar je 721 euro voor 4personen moet betalen en dat moet beslissen in 1 minuut? en betalen via je visacard

623 4 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:36
504 Antwoorden / 8 Vragen

Helaas is het bijna normaal te noemen dat men met dit soort aanbiedingen gebeld wordt. Er zijn al heel veel mensen geweest die JA hebben gezegt en het geld kwijt zijn. Logisch nadenken: een cruise voor 4 personen, in Amerika voor maar 721 en betalen met je visa, dan moet je al natigheid voelen. Als die prijs nou per persoon was, kon je er nog over nadenken, dat zijn namelijk normale prijzen. Ook het gelijk beslissen klopt voor geen meter, alsof je kan beslissen in 1 minuut. Ik hoop dat u duidelijk nee heeft gezegt en geen nummer van uw visacard heeft gegeven. Ga er niet op in!

webzapper
door webzapper - Apr 16, 2004 om 12:36
207 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb dat ook gehad en kreeg 24 uur bedenktijd. Nader onderzoek leerde dat het om een abonnementssysteem geng dat op een bepaalde wijze aan een hotelketen bleekte zijn gekoppeldbleek. Bovenop het aanbod kwamen voor eigen rekening: #De aanvliegreis van Nederland naar Miami inclusief alle kosten. De transfer van het vliegveld naar de haven, De bootreiswas vervolgens vrij behoudens de overnachtingen in goedkope hotels, die moest je zelf betalen. Daarmee verplichte je om in de komende vijf jaar die hotels minimaal eens per jaar te bezoeken. Ik heb geen idee hoe in de praktijk uitwerkt. Aan het end moet je zelf zorgdragen voor een laatste overnachting (de voorkeurs abonnementshotels worden aanbevolen), de weg naar het vliegveld en de retourticket naar huis. Gedurende de reis betaal je wel voor de afzonderlijke diner en lunchkosten dacht ik mij te herrinneren. Een uitzonderlijke kans vertelde de amerikaan mij, omdat ik een van de 100.000 was deze prijs kreeg aangeboden. Ik heb er toch maar van afgezien!

itdree
door itdree - Apr 16, 2004 om 12:36
10 Antwoorden / 0 Vragen

dit is inderdaad heel normaal.
niet normaal is hierop reageren.

grtz,
itdree

wo
door wouter1990 - Apr 16, 2004 om 12:36
8 Antwoorden / 0 Vragen

als ze zeggen dat je binnen een minuut moet reageren is het niet slim om dat te doen