ru
door rubenk Mar 14, 2004 om 21:02
Computers & telefonie

FrontPage downloaden

Ik ben bezig om een site te maken. Ik heb hiervoor FrontPage nodig. Maar ik kan dit nergens downloaden. Kan iemand mij hiermee helpen? Of weet iemand waar ik dit kan kopen, en hoe duur het is?

2065 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Frontpage kan je kopen voor zo'n100 dollar op amazon, het lijkt een complete versie maar voor die prijs kan het heel goed een upgrade zijn, en daar heb je niets aan als je geen vorige versie hebt. Via Bol.comkost het zo'n 270 euro, dus maak uw keus. Op de microsoft side staat hij vooor 199 dollar. Ook op Marktplaats wordt nog wel eens tweedehands origineel verkocht, maar kijk uit voor kopien. Zeker als je een site wilt publiceren, zou ik echt een originele nemen, of koop een oudere originele versie en koop dan de upgrade bv. Succes ermee!

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Frontpage kopen kan heel erg duur uitvallen. Zeker als je deze i.c.m. office (2003) wilt. Dan kunnen de prijzen al boven de € 500,- uitvallen.
Bij E-Bay is nu een versie van Office Developer te koop voor bijna € 600,-
Mijn advies: gebruik (koop) een versie frontpage 2000 (of verwerkt in een office pakket). Soms kun je via de universiteit of hogeschool (kennis of bekende die studeert?) een goedkope versie van office aankomen.
Bij computer-land (diverse vestigingen in nederland) kun je bijvoorbeeld nog office proffesional kopen voor € 159,- Wel even vragen of hier frontpage bij in zit.

Een alternatief is om een ander pakket dan frontpage te gebruiken. Als je hier open voor staat, geef even een reactie op deze vraag. Dan geef ik wel een lijstje van mogelijke alternatieven.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 16:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Frontpage is een programma dat je een site laat bouwen.
Het nadeel van dat programma is een té grote hoeveelheid aan HTML die wordt toegevoegd terwijl dat niet nodig is.

Als je toch helemaal onderaan moet beginnen, waarmee ik bedoel dat je nog alle kennis opmoet doen zonder al gewend te zijn aan een bepaald programma, kan je beter Dreamweaver aanschaffen.

ve
door verwijderd - May 20, 2004 om 16:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Frontpage zit standaard in het Office 2003 Pro pakket, zie hier aan te komen...