is
door isofris Mar 22, 2004 om 15:46
Computers & telefonie

Gebeuren doodverklaringen vaker?

Door de helpdesk van Hetnet werd mij zojuist meegedeeld dat ik overleden zou zijn. Ik heb alleen een ASDL-aanvraag proberen te annuleren. Vervolgens heeft men mij doodverklaard om het account te sluiten. Gebeurt dit onbeschofte gedrag vaker?

568 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:05
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

op het gebied van internet was mij nog niet bekend. wel dat een aantal gemeente nog wel eens een blunder begaan.

mrsempel
door mrsempel - Apr 16, 2004 om 13:05
57 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ik kan met niet voorstellen dat dit met opzet gebeurt. Geen enkele welkdenkende provider, zeker niet een bedrijf als HetNet, zal iemand doodverklaren die een bestelling annuleert. Dat zou wel getuigen van elk gebrek aan respect.
Dit moet gewoon een misverstand zijn. Wellicht heeft een medewerker bij het annuleren een verkeerde optie gekozen. Maar van opzet zal hier volgens mij geen sprake zijn.

is
door isofris - Apr 16, 2004 om 13:05
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Toch wel blijkbaar, ik ben na een brief weer stilzwijgend aangesloten. Na mijn telefoontje zijn er daadwerkelijk lapen gaan branden en wordt de zaak nu echt uitgezocht. Op de brief kwam (as usual) geen reactie. Ik zal de uitslag van hetnet nog even doorgeven.

is
door isofris - May 11, 2004 om 16:40
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Na de laatste toezegging van Hetnet is er inderdaad actie ondernomen. Een bosje bloemen, een tegoedbon en een excuusbrief van Hetnet. Daar kan ik mee leven. Als reden werdt inderdaad opgegeven dat er intern een verkeerde optie aangeklikt was.

tenormin
door tenormin - Jan 6, 2012 om 10:40
16877 Antwoorden / 108 Vragen
0

Prima initiatief om de vervolgverhalen te horen van de Belbus "patiënten".
Kunnen de kijkers ook zien of alle beloftes (op T.V. zo gemakkelijk te beloven) zijn waargemaakt.
Nu ik toch "aan de lijn ben", er zijn zoveel klachten over telefoonproviders, ook al vaker door u aan de kaak gesteld; misschien ook eens die mensen rond de tafel (hoewel moeilijk want de meeste willen niet). Kijk met genoegen uit naar een hele Belbus uitzending.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer

holiday
holiday - Jun 24, 2024 om 18:13
Vrije tijd & tuin
Hutson wesite zijn oplichters

Hutson wesite zijn oplichters

Hutson laat een filmpje zien op FaceBook en als je dan op bestellen drukt, kom je op hun website terecht en daar laten ze een op het eerste gezicht het zelfde product zien, maar dit blijkt een ander product te zijn met minder toepassingen en veel kleiner.
Als je daar over gaat klagen, dan zeggen ze dat het voldoet aan de gegevens op hun site, maar lang niet met de gegevens van het reclame fil ... Lees meer

Ma
Maximaal70 - Jun 26, 2024 om 12:15
Huishouden & energie

Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht

Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar? 


Lees meer