Pe
door Petrasnippe Aug 2, 2019 om 19:48
Computers & telefonie

Geen gebruik kunnen maken van internet/ tv en telefoon om dat stipte ons heeft o

Provider stipte heeft ons over gezet naar online.nl
zonder het te melden nu hebben wij een maand lang geen tv/ internet en telefoon gehad. En nu krijgen wij een incasso brief op de mat 
wat kunnen wij hier aan doen want online.nl wil het niet oplossen en zegt dat ze er niks aan kunnen doen.
zijn nu vanaf april hier al mee bezig en bet einde is nog niet inzicht 
wie kan ons helpen

1017 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Aug 2, 2019 om 19:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen
2

Beschrijf eerst je probleem eens duidelijk.

- Waarom overgezet naar Online.nl?
- Waarom geen tv/internet voor een maand en wat hebben jullie daar zelf aan gedaan?
- Waarom een incassobrief en van wie?

tijger1
door tijger1 - Aug 2, 2019 om 20:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Het is nu al augustus. Zijn de maanden na april wel betaald en aan wie?

sj
door sjoppy - Aug 2, 2019 om 20:16
129 Antwoorden / Vragen
1

Stipte is samengevoegd met online, daar had u bericht van moeten krijgen zodat u tijdig kon overstappen naar een provider van uw keuze. 

https://www.digitelevisie.nl/nieuws/stipte-en-fiber-overgenomen-door-m7-group
https://nl.trustpilot.com/review/www.online.nl

panter22
door panter22 - Aug 3, 2019 om 08:40
6599 Antwoorden / Vragen
0

Wil je die maand zonder verbinding met Online niet betalen? 
Onderhand zal de rekening wel verdubbeld zijn met de incassokosten er bij.
Hoever wil je gaan?

ma
door malty - Aug 3, 2019 om 09:21
1112 Antwoorden / 1 Vragen
0

U heeft in april een maand lang geen ontvangst gehad en wilt daar natuurlijk niet voor betalen.
Schijf een brief aan Online dat u in April geen ontvangst hebt gehad en u ervan uit gaat dat er voor die maand niet betaald hoeft te worden.
Schrijf in de brief waarom u geen ontvangst had en hoe en wanneer het opgelost was zodat zij en een en ander kunnen controleren.
U zou, om verdere incassokosten te voorkomen, de rekening onder protest kunnen betalen.
https://www.consuwijzer.nl/rekeningen-en-incassoprocedures/niet-eens-met-de-rekening-wat-nu

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 3, 2019 om 09:35
16885 Antwoorden / 202 Vragen
1

Dit is voor mij een onduidelijk verhaal. Wat is de exacte reden dat u een incasso brief heeft gehad? U geeft aan dat u een maand lang geen dienstverlening heeft gehad maar uit uw vraag begrijp ik dat u dan nu wel heeft en is het opogelost. Is het opgelost omdat u zelf naar een andere provider ben overgestapt zonder u af te melden op het moment dat stipte samenging met online?
Of is het zo dat u alleen de maand april niet wenst te betalen en nog wel diensten afneemt van online?

Zonder meer info is er weinig 'chocolade'van te maken waarbij ook nog aan de orde is dat u voorafgaande aan de incasso tenminste één betalingsherinnering moet hebben gehad.
Hoe dan ook een tip, kijk ook ens bij deze info: https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder


ro
door ron503 - Aug 3, 2019 om 11:35
1229 Antwoorden / 0 Vragen
0

Stipte levert niet in het hele land maar werkt wel samen met online als Stipte op een bepaald adres geen diensten aan kan bieden. In geval van een verhuizing naar een adres waar Stipte niet kan leveren zou het contract ontbonden kunnen worden of een omzetting naar Online accepteren en onder dezelfde contractsvoorwaarden doorgaan. Uit uw relaas wordt niet helder waardoor die overstap naar Online noodzakelijk was en van welke provider de incassobrief afkomstig is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer