ma
door margave Nov 8, 2010 om 13:03
Computers & telefonie

Geen of zéér slecht bereik T-Mobilenetwerk

Sinds enkele weken hebben wij slecht of helemaal geen bereik meer in ons huis.
Al jaren hebben wij een mobiel abonnement en nog nooit eerder klachten of problemen gehad.
Ook zijn wij niet verhuisd of zijn er andere wijzigingen hier in huis.
Zijn er meer mensen die sinds kort geen of slecht bereik hebben van het netwerk van T-Mobile?

1096 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

elenay
door elenay - Nov 8, 2010 om 13:10
1031 Antwoorden / 142 Vragen
0



Probeer het anders even met de mobiel van iemand anders.

Als het dan nog zo is, zou ik contact opnemen met T-mobile.

ma
door margave - Nov 8, 2010 om 13:17
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hallo Elenay,

Wij hebben beiden 2 verschillende toestellen en momenteel is mijn nieuwste gsm in reparatie en gebruik ik een van mijn oude gsms.
Bij alle 3 de gsms hebben we geen of zéér slecht bereik.
We zijn al bij de T-Mobileshop in Uden geweest en daar zeggen ze: probleem bekend!
We hebben telefoon gehad van de helpdesk en zij geven aan dat we 3 voorbeelden moeten melden op de site van geen of slecht bereik, nou dan kunnen we elke dag bijna alle uren opgeven!

Waar het ons ook om gaat, is dat wij het zo vreemd vinden dat het bereik ineens zo slecht is geworden, daar moet toch een verklaring voor zijn lijkt ons!

pavoordf
door pavoordf - Nov 8, 2010 om 13:25
519 Antwoorden / 73 Vragen
0

Helpdesk bellen en zeggen dat je Youp van 't Hek inschakelt ;-)

ma
door margave - Nov 8, 2010 om 13:28
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ja, zou zeker een oplossing zijn........ als ze er dan ook nog iets aan zouden doen......, maar wel een leuk oplossing!
Bedankt!

elenay
door elenay - Nov 8, 2010 om 13:34
1031 Antwoorden / 142 Vragen
0



Het enige dat ik u kan melden is dat ik dat heb gehad met een ander toestel dan Nokia en dat ik het met mijn Nokia niet heb.

Maar goed dat was ook een kwestie van uitproberen.

Vandaar mijn eerste reactie.

Maar als het blijvend is, wat heeft u dan nog aan uw abonnement?

Dus zou u dat vanwege het niet ontvangen van signaal kunnen opzeggen lijkt mij.

Wat staat hierover in de voorwaarden?

Anders overgaan op Lebara, heb ik ook gedaan, veel goedkoper.

Ik was eerst ook bij T-mobile.

Bij Lebare belt u voor 0,24 eurocent een half uur naar een andere Lebara.

Dus ik denk dat u keuzes moet gaan maken.

Wat u ook nog zou kunnen doen is om mensen die een geheel andere provider hebben te vragen of ze eens bij u willen bellen. Eens kijken of ze bij hun provider bij u ook die slechte ontvangst hebben.

Anders wordt het echt naar Youp van 't Hek haha...

ma
door margave - Nov 8, 2010 om 13:41
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

Het abonnement van mijn man verloopt binnenkort, dus die stapt sowieso over op een andere provider.
Ik zit er helaas nog 1 1/2 jaar aan vast!
Mijn zoon zit bij Vodafone, mijn schoondochter heeft een Hi en beiden hebben bij ons binnen geen problemen, dus het ligt echt aan het T-Mobilenetwerk.
Als wij werken en dus buiten zijn of ergens anders binnen is er ook geen probleem.
Toch "op naar Yoep" ??? ;)

elenay
door elenay - Nov 8, 2010 om 13:58
1031 Antwoorden / 142 Vragen
0

Ik zou zeggen van, nodig ze uit op de koffie kunnen ze het zelf uitproberren en schrijf ze aangetekend met ontvangstbewijs een brief waarin u schrijft dat u niet wenst te betalen voor een abonnement dat niet voldoet aan de algemene voorwaarden. Ze leveren u namelijk niet waarvoor u betaald.

Ze leveren u dus een ondeugdelijk product. Maar wel eerst even de voorwaarden lezen.

ma
door margave - Nov 8, 2010 om 14:01
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

Goed plan!

tdehond
door tdehond - Nov 8, 2010 om 14:42
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Stuur ze eerst een aangetekende brief waarin u dit bedrijf in gebreke stelt en geeft hen een termijn ( b.v. 10 werkdagen) om hen in de gelegenheid te stellen voor een goed werkende verbinding te zorgen.

Nodig hen daarna uit als u dan nog geen waar voor uw geld krijgt. :)

mi
door mijvaha - Nov 29, 2010 om 14:33
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heb ook het hele traject gevolgd van t-mobile en na 2 maanden was ik nog steeds bezig ! ik had er geen geduld meer voor en heb 2 weken terug gezocht naar een alternatief.

Ik kwam erachter dat het mogelijk is om een aparaatje te instaleren die het signaal versterkt ! Het werkt echt perfect ! geen problemen meer in huis en kan eindelijk weer normaal bellen. ik heb hem besteld op 18 november en een week later stond de TNT bezorger voor de deur. ik ben er erg positief over !

Ik heb hem besteld op www.binnen-bereik.nl welke in mijn opzicht het goedkoopst was.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

mvg,

Miles van Hattem

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer