Geheugenprobleem en printerlampje knippert
Hallo ,
Mijn groene printerlampje knippert ( type HP Deskjett 3740 )
Dus ik kan niet printen. Er zit sinds 3 afdrukken een nieuwe inktcartridge in. (Ik heb niet uitgelijnd,omdat alle 3 de dokumenten goed afgedrukt waren.
Ook heeft schijf C nog maar een heheugen van 101 MB.
Schijfopruiming heb ik al 3 keer gedaan . Wat nu ???/Graag een oplossing . Bedankt Els Dankers
Volgens de handleiding kan een knipperen lampje het volgende betekenen:
- de printer cover is open
- papier is ok
- paper jam in de printer of een probleem met een print cartridge
Als de c-schijf volloopt kan je 2 dingen doen:
- bestanden backup op een extern medium (cd-rom, dvd, externe harddisk, liefts 2 maal) en verwijderen.
- een grotere harddisk laten plaatsen (ook dan eerst alles backuppen...).
De hp 3740 is al een oud beestje en duidelijk aan vervanging toe, de harde schijf trouwens ook, 101 MB vrije ruimte kun je niets meer mee de pc moet wel zo traag zijn als een slak in een teerton vandaar dat Els niet kan reageren. Opstarten alleen al duurt waarschijnlijk dagen. Dus Els gooi er een paar centen tegenaan en laat de pc upgraden, die printer kan naar de kringloop.
[quote=dirck schreef op zaterdag 1 okt 2011, 12:32]Beste mevrouw Els Dankers,
Ik heb zonet even een stuk of tien andere vragen van u bekeken en het viel mij op dat u nooit eens de moeite neemt om terug te reageren!
Ook op een tegenvraag van een beantwoorder geeft u dus nooit antwoord terug, op deze manier blijft het dus alleen maar giswerk in de hoop dat er iemand een goed antwoord gegeven heeft.
Op uw vorige vraag geeft u helemaal geen informatie over het merk en typenummer van de printer, ook geeft u niet aan of het om een originele of een imitatie cartridge gaat, of dat de originele cartridge bijgevuld is.
Wordt er vervolgens een tegenvraag gesteld, dan blijft het stil aan uw kant, dus is er volgens mij ook geen beantwoorder meer die nog moeite wil nemen om verder te reageren.
Precies hetzelfde met deze vraag over het geheugenprobleem met uw harde schijf.
3 pagina's met antwoorden en tegenvragen, maar helemaal geen reactie meer van uw kant.
Nu stelt u dus wéér een vraag over het printerprobleem en over het geheugenprobleem met uw harde schijf dat kennelijk dus nog steeds niet opgelost is, ondanks de 3 pagina's waar voldoende goede oplossingen tussen staan!
Ik hoop dat u daarom nu toch de moeite wilt nemen om op eventueel aangedragen oplossingen of tegenvragen te willen reageren.
Met vriendelijke groet, Dirck
@elsdanker
Voor als het toch te moeilijk zou zijn om je vragen terug te vinden:
De eerder gestelde vragen kun je terug te vinden via "mijn pagina" (rechts boven) en "mijn vragen". Je kunt daar reageren op de gegeven antwoorden.
Printer:
Papierresten in de papierbaan, of slechte inktpatroon, of gebroken aandrijving voor printkopreiniging (boven het inktopvangreservoir). In het laatste geval is een nieuwe printer de oplossing.
Het eenvoudigst kun je de locatie van de gegevens in de map Mijn Documenten veranderen. Dat doe je door met de rechter muisknop op Mijn Documenten te klikken en dan Eigenschappen te kiezen.
Verander achter Doel: de drive letter in een letter van een partitie die groot genoeg is voor de inhoud van Mijn Documenten.
Verander bijvoorbeeld:C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten in D:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten.
Klik daarna op: Verplaatsen...
Geef aan dat de inhoud van Mijn documenten moet worden verplaatst als dat gevraagd wordt.
Het verplaatsen kan even duren, afhankelijk van de grootte van de totale inhoud van Mijn Documenten
Andere mogelijkheid:
Wanneer je nog een D: partitie hebt, met voldoende ruimte, dan kun je de C: partitie eenvoudig (laten) vergroten. Eerst wordt D: kleiner gemaakt en opgeschoven, waarna C: de vrijgekomen ruimte kan innemen.
Een nieuwe harde schijf is dus vaak helemaal niet nodig.
Beste mevrouw Els Dankers,
Ik heb zonet even een stuk of tien andere vragen van u bekeken en het viel mij op dat u nooit eens de moeite neemt om terug te reageren!
Ook op een tegenvraag van een beantwoorder geeft u dus nooit antwoord terug, op deze manier blijft het dus alleen maar giswerk in de hoop dat er iemand een goed antwoord gegeven heeft.
Op uw vorige vraag geeft u helemaal geen informatie over het merk en typenummer van de printer, ook geeft u niet aan of het om een originele of een imitatie cartridge gaat, of dat de originele cartridge bijgevuld is.
Wordt er vervolgens een tegenvraag gesteld, dan blijft het stil aan uw kant, dus is er volgens mij ook geen beantwoorder meer die nog moeite wil nemen om verder te reageren.
Precies hetzelfde met deze vraag over het geheugenprobleem met uw harde schijf.
3 pagina's met antwoorden en tegenvragen, maar helemaal geen reactie meer van uw kant.
Nu stelt u dus wéér een vraag over het printerprobleem en over het geheugenprobleem met uw harde schijf dat kennelijk dus nog steeds niet opgelost is, ondanks de 3 pagina's waar voldoende goede oplossingen tussen staan!
Ik hoop dat u daarom nu toch de moeite wilt nemen om op eventueel aangedragen oplossingen of tegenvragen te willen reageren.
Met vriendelijke groet, Dirck
[quote=gsm schreef op zaterdag 1 okt 2011, 14:45][quote=dirck schreef op zaterdag 1 okt 2011, 12:32]Beste mevrouw Els Dankers,
Ik heb zonet even een stuk of tien andere vragen van u bekeken en het viel mij op dat u nooit eens de moeite neemt om terug te reageren!
Ook op een tegenvraag van een beantwoorder geeft u dus nooit antwoord terug, op deze manier blijft het dus alleen maar giswerk in de hoop dat er iemand een goed antwoord gegeven heeft.
Op uw vorige vraag geeft u helemaal geen informatie over het merk en typenummer van de printer, ook geeft u niet aan of het om een originele of een imitatie cartridge gaat, of dat de originele cartridge bijgevuld is.
Wordt er vervolgens een tegenvraag gesteld, dan blijft het stil aan uw kant, dus is er volgens mij ook geen beantwoorder meer die nog moeite wil nemen om verder te reageren.
Precies hetzelfde met deze vraag over het geheugenprobleem met uw harde schijf.
3 pagina's met antwoorden en tegenvragen, maar helemaal geen reactie meer van uw kant.
Nu stelt u dus wéér een vraag over het printerprobleem en over het geheugenprobleem met uw harde schijf dat kennelijk dus nog steeds niet opgelost is, ondanks de 3 pagina's waar voldoende goede oplossingen tussen staan!
Ik hoop dat u daarom nu toch de moeite wilt nemen om op eventueel aangedragen oplossingen of tegenvragen te willen reageren.
Met vriendelijke groet, Dirck
@elsdanker
Voor als het toch te moeilijk zou zijn om je vragen terug te vinden:
De eerder gestelde vragen kun je terug te vinden via "mijn pagina" (rechts boven) en "mijn vragen". Je kunt daar reageren op de gegeven antwoorden.
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadet...en-printerlampje-knippert/?vHash=c749c73j#718014
Ik krijg om 2338 bovenstaande link. Als ik erop klik zie ik de oude antwoorden , maar geen nieuwe.
Dat snap ik even niet. Gr Els
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Scootmobiel ellende
21-06-2024 Goede morgen Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat . Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer
Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?
In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer
Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?
Goedemorgen forumleden,
Bij het afspelen van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer