kl
door klink001 Mar 9, 2013 om 16:56
Computers & telefonie

Geld terug van computeroutlet.nl te Zeist

Hallo, Ik heb onlangs een laptop aangeschaft via de webshop van computeroutlet.nl, Woudenbergseweg 19 Unit C4 3707HW Zeist. Doordat ze mijn oorspronkelijke bestelling ´´ opeens´´ niet meer hadden, ondanks vermelding op de website, kon ik een ander model bestellen. Toen ik aangaf dan de order te willen annuleren bleek er opeens toch nog een exemplaar gevonden te zijn.

Het gevolg was dat ik een tientje teveel heb overgemaakt. Sinds december 2012 ben ik nu bezig om dat tientje terug te krijgen, na toezegging dat ze het direct zouden overmaken. Wat kan ik nu nog doen om ervoor te zorgen dat dit bedrijf een nette verstandhouding bejegent tegen zijn klanten?

12622 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 9, 2013 om 17:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

--Wat kan ik nu nog doen om ervoor te zorgen dat dit bedrijf een nette verstandhouding bejegent tegen zijn klanten?--

Zoiets als dit, het probleem op een consumentenforum plaatsen, dan schijnt het ineens wel te lukken met de klantenservice.

ve
door verwijderd - Mar 9, 2013 om 17:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt iets besteld, hebt een ander model afgeslagen en alsnog het bestelde ontvangen. Hoe kan je dan te veel betaald hebben?

ve
door verwijderd - Mar 9, 2013 om 18:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

*zorg dat de schade maximaal wordt voor dit bedrijf en plaats dit bericht op zoveel mogelijk media

*bericht het bedrijf eerst even dat je dat gaat doen

*wie niet horen wil, moet maar voelen!

ve
door verwijderd - Mar 9, 2013 om 19:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het dus gewoon bekent te maken war u hiermee al bent begonnen. Maar u heeft een factuur gekregen is daar te zien dat u teveel heeft betaalt?Dan heeft u credit van het verschil in de betaling en levering en daar kan u verhaal ophalen

ve
door verwijderd - Mar 29, 2013 om 15:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

klink001 schreef op zaterdag 9 mrt 2013, 16:56: Hallo, Ik heb onlangs een laptop aangeschaft via de webshop van computeroutlet.nl, Woudenbergseweg 19 Unit C4 3707HW Zeist. Doordat ze mijn oorspronkelijke bestelling ´´ opeens´´ niet meer hadden, ondanks vermelding op de website, kon ik een ander model bestellen. Toen ik aangaf dan de order te willen annuleren bleek er opeens toch nog een exemplaar gevonden te zijn.

Het gevolg was dat ik een tientje teveel heb overgemaakt. Sinds december 2012 ben ik nu bezig om dat tientje terug te krijgen, na toezegging dat ze het direct zouden overmaken. Wat kan ik nu nog doen om ervoor te zorgen dat dit bedrijf een nette verstandhouding bejegent tegen zijn klanten?

Update 29 maart 2013:
Inmiddels is het tientje teruggestort per 20 maart zonder bericht, na 4 maanden wachten, en ik zag dus Excene BV als afzender, dan moet ik dus begrijpen dat het van computeroutlet is.....
Maar nu het mooie........Hij maakt per ongeluk op 29 maart 15 euro over met als subject
"heel byzonder".

Even later belt hij me met het verzoek om zijn geld terug te krijgen. Tja, nu mag hij dus
zelf ervaren hoe vervelend het is als je 4 maanden op je geld moet wachten en er niet
gereageerd wordt op je emails. Toen ik hem dat vertelde gaf hij aan dat hij dan direct een
aanmaning gaat sturen en daarna een incassobureau erop zou zetten. Tja, zo zie je dus de
werkelijke aard van meneer Arnold.

Tja, als we gaan dreigen leg ik de hoorn erop. Daar houd ik niet van en zo doen we geen
zaken. Vervolgens belt hij terug via vaste lijn, daarna nog een keer via geheim nummer,
daarna via zijn mobiel nummer en vervolgens nog via zijn vaste lijn, nog een keer via vaste
lijn en toen kreeg ik een email.

Afijn, ik ben integer en heb de betaling overgemaakt, per maandag 1 april staat het op zijn
rekening als de banken het verwerken op 2e paasdag. Kortom, hopelijk heeft hij zijn lesje
geleerd en zal hij voortaan meer correct en integer zaken met jullie doen. Mochten jullie
hier ook tegenaan lopen, neem contact met me op ik heb zijn telefoonnummers.

Ik zal dus nog even in de gaten houden hoe dit afloopt en of er nog verdere acties van zijn
kant komen. mocht dat zo zijn dan horen jullie dat, anders zal de post verdwijnen.

ve
door verwijderd - Mar 29, 2013 om 15:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dus toch de goede manier gebruikt om u geld terug te krijgen. Maar aan de andere kant had hem kunnen leren hoe het wel moet door het gelijk over te maken. Nu doet u precies het zelfde wat u vind dat dit niet zo hoort. Verbeter de wereld begin bij je zelf.

ve
door verwijderd - Mar 29, 2013 om 15:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoezo? Hij heeft het vandaag ontvangen en vandaag weer teruggestort. Sneller kan niet.

ve
door verwijderd - Mar 29, 2013 om 21:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Elco en mede bezoekers, ik ben Arnold. Ik heb inderdaad geen aandacht geschonken aan het tientje van Elco, die volledig tevreden een notebook heeft gekocht. Daar trekt ik ook meteen het boetekleed voor aan. Ik heb ook 10 euro overgemaakt ipv de 9,00 euro die Elco teveel had overgemaakt. Vandaag,
per abuis, nog een keer 15,00 euro overgemaakt. Ik bel hem daar over op. Zeg hem dat het me spijt en
of hij die 15 euro wil overmaken. Hij zegt, en terecht, ik zie wel hoe lang ik er over ga doen om die 15 euro over te maken. Ja, ik begrijp ook wel dat hij zo reageert, terecht ook. Dus ik zeg, "uiteindelijk gaat het naar een incassoburo" Toen als volwassen vent, hing hij op. Dat was dus het dreigement. Als jullie mij willen bereiken, kunnen jullie bellen met 0343-491149. Vraag naar Arnold von Weiler, dat ben ik. Elco, je gaat in deze veel te ver. Zoals per email gemeld, die 15 euro mag je houden.

ve
door verwijderd - Mar 29, 2013 om 21:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

@computeroutlet

Het is al aan u overgemaakt volgens Ts.

ve
door verwijderd - Mar 29, 2013 om 21:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

@tijger1, Ja dat weet ik, maar ben ook volhardend. Weet 100% zeker dat die 15,00 euro
weer terug krijgt :) Maar dank voor je antwoord.

Groeten

Arnold

ve
door verwijderd - Mar 29, 2013 om 21:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ga voor die 15 euro samen naar de kroeg, drink er een paar pilsjes van en ga als goede vrienden weer uit elkaar. Volgens mij hebben jullie elkaars telefoonnummer.