be
door bert visser May 8, 2010 om 10:44
Computers & telefonie

Glasvezel van concepts ict

kan iemand mij vertellen mag een glasvezel aanbieder iemand verplichten om internet van hun te nemen om digitale tv te kijken
ik heb alleen digitale tv van concept ict nu willen ze mij het digitale signaal er af doen om dat ik geen internet van hun heb
kan dit zo maar

923 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edwardus
door edwardus - May 8, 2010 om 11:49
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Ja. Hoe wou je anders het signaal van Concepts ICT ontvangen dan?

getty
door getty - May 8, 2010 om 11:52
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

[quote=edwardus schreef op zaterdag 8 mei 2010, 11:49]Ja. Hoe wou je anders het signaal van Concepts ICT ontvangen dan?

Ik weet niet of dit de reden is. Volgens mij hoeft dit technisch niet zo te zijn .Wel weet ik dat meerdere aanbieders koppelpakketten aanbieden. Als het je niet bevalt, kan je natuurlijk altijd overstappen. Je bent niet verplicht te blijven.

edwardus
door edwardus - May 8, 2010 om 12:05
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Aangezien je niet meldt welk televisie abonnement je nu had/hebt kan ik alleen maar verwijzen naar de Algemene Voorwaarden, daarin kun je lezen dat de televisie diensten alle vereisen dat je een werkende glasvezel- dan wel adsl-lijn betrekt van Concepts ICT.

vanden bosch
door vanden bosch - May 8, 2010 om 12:45
252 Antwoorden / 1 Vragen
0

De internetverbinding is de 'drager´ van de TV diensten. Oftewel: het TV signaal gaat via de internetverbinding.

Geen internet is dus ook geen TV.

Een vast onderdeel van de TV diensten is dus een werkende internetverbinding. Zeg je de basis op dan vervalt dus ook de rest.

be
door bert visser - May 8, 2010 om 19:53
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

ik ben 2008 een abbonnement met concept ict aangegaan voor aneloge en digitale tv dat ik dan nu 5,95 voor digitaal extra moet betalen is het probleem niet maar dat ik nu minimaal 58.50 en 5.95 dus 64 euro voor digitale tv
mijn schoon ouders zijn nu 74 jaar die willen ook geen internet die hebben ook 2 maand geleden 90 euro betaald voor de digitale ontvanger
die kan dan zo de prullebak in
ik vind ze hebben ons gewoon bedonderd

edwardus
door edwardus - May 9, 2010 om 02:10
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Sorry het is mij nog niet echt duidelijk geworden.
Heb je eerst wel de mogelijkheid gehad om televisie zonder internet van ze af te nemen en is er nu een nieuwe voorwaarde dat je ook verplicht internet moet afnemen? Of had je al internet via hun en heb je die opgezegd?

be
door bert visser - May 9, 2010 om 19:17
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

ik heb nooit internet van hun gehad dat hoefde ook niet ze boden van af het begin aneloge en digitale tv aan voor een vast bedrag digitaal was gratis je moest alleen een digitale ontvanger kopen voor 90 euro mijn schoonouders hebben dit net voor twee maanden gedaan en nu komen ze met nieuwe voorwaarden zoals eerder vermeld 58.50 voor internet en 5.95 voor digitaal

edwardus
door edwardus - May 9, 2010 om 23:18
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Eenzijdig gewijzigde voorwaarden hoef je niet te accepteren, je hebt dan 30 dagen de tijd om het tussentijds kosteloos op te zeggen. Alleen de aanschaf van de ontvanger zal niet ongedaan kunnen worden. Marktplaats?

jl
door jligtenberg - Dec 28, 2010 om 19:31
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=edwardus schreef op zondag 9 mei 2010, 02:10]Sorry het is mij nog niet echt duidelijk geworden.
Heb je eerst wel de mogelijkheid gehad om televisie zonder internet van ze af te nemen en is er nu een nieuwe voorwaarde dat je ook verplicht internet moet afnemen? Of had je al internet via hun en heb je die opgezegd?

voor alle duidelijkheid:

eerst boden ze tv en radio aan zonder dat je telefonie en / of internet hoefde te nemen. Nu is het dus slikken of stikken. Ik zit te kijken om over te stappen naar Solcon

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer