ch
door chevyrolf Mar 21, 2013 om 08:33
Computers & telefonie

Google chrome werkt niet

google chrome krijg ik niet meer op mn pc ik heb alles al uitgeschakeld de virus scan en firewall maar help ook niet hoe kan dit ?iemand een idee ?

15698 14 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 21, 2013 om 09:05
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo chevyrolf,
misschien moet u hem nog als standaardbrowser instellen.
Vr. gr. sjoppie.

gsm
door gsm - Mar 21, 2013 om 09:34
5940 Antwoorden / 47 Vragen
edrick3
door edrick3 - Mar 21, 2013 om 12:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo chevrywolf,

Het uitschakelen van virusscan en firewall is nergens voor nodig.
Je zou Chrome zo moeten kunnen downloaden.
Als dit niet lukt is er blijkbaar - nog steeds - iets anders met je compu aan de hand gezien je eerdere probleem met deltasearch.
Kun je Firefox wél downloaden?

ch
door chevyrolf - Mar 21, 2013 om 12:58
60 Antwoorden / 12 Vragen

firefox lukt wel en het uitschakelen stond als tip bij chrome

edrick3
door edrick3 - Mar 21, 2013 om 13:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@chevyrolf,

Stappen uit de link van gsm gevolgd?
Eventueel een systeemherstel in Veilige modus met een datum toen het nog wel werkte? Daarna scannen met MBAM.

reacteur
door reacteur - Mar 22, 2013 om 13:09
39 Antwoorden / 5 Vragen

Chrome lijkt me niet zo safe, het is van Google en zij willen jouw surfgedrag bijhouden.
Ik gebruik Opera en / of Firefox, veilger en veel sneller.

be
door berend7824 - Mar 22, 2013 om 13:26
10 Antwoorden / 4 Vragen

Google Chrome volledig verwijderen met Revo Uninstaller (freeware) om ook de restanten op de harde schijf en in het register kwijt te raken en daarna naar believen downloaden en opnieuw installeren. Als Google Chrome niet volledig verwijderd is, kan dat problemen met Internet Explorer tot gevolg hebben.

mo
door moetdat - Mar 22, 2013 om 13:30
105 Antwoorden / 19 Vragen

Beste ceveyrolf/

Had u crome als start pagina als u de computer aandeed, of start crome niet op als u op de link drukt?????

ch
door chevyrolf - Mar 25, 2013 om 14:29
60 Antwoorden / 12 Vragen

allemaal bedankt voor het mee denken , maar naar diverse malen gedownload te hebben doet hij het , ik moet wel in chrome zelf wat veranderen om de goede startpagina te krijgen , de fout bleef steeds in chrome zelf vast staan , ik dacht dat het automatisch aangepast werd bij nieuwe download

edrick3
door edrick3 - Mar 25, 2013 om 14:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@chevyrolf,

En nou maar hopen dat alles blijft werken.
Bedankt voor het terugmelden.

Info over het instellen van een startpagina kun je hier vinden.

Met vr.gr.

freya
door freya - Mar 25, 2013 om 14:38
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@chevyrolf:
Een browserprogramma kan natuurlijk niet 'ruiken' wat jij als startpagina wil. De 'standaard' pagina van Chrome zal wel 'Google' zijn..... ;-)

Freya

ch
door chevyrolf - Mar 25, 2013 om 14:51
60 Antwoorden / 12 Vragen

ja dat was mijn hoop op dat hij gewoon op google kwam maar ik kreeg elke keer google 20%.......... en verder deed hij niks kon ook niks anders invullen er kwam dan steets 20%...........er achter te staan en liep dan fast dus als ik marktplaats in vulde kwam er direct marktplaats.nl20%........dus nog een hele reeks letters ed te staan en freja ben maar een leek daarom de vraag hier op kassa

freya
door freya - Mar 25, 2013 om 14:55
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@chevyrolf:

Oké, duidelijk. Wel een vreemd probleem inderdaad.....
Maar ik begrijp dat het nu in orde is, dus hopelijk blijft dat zo.

Freya

ch
door chevyrolf - Mar 25, 2013 om 15:03
60 Antwoorden / 12 Vragen

pfffffffffffffffffff anders ikke wa heeft lang geduurd maar alle tips en meedenkenken nogmaals bedankt alles gebruikt en geprobeerd en denk dat derden er ook wat aan hebben groetten en fijne pasen