kl
door klarinet May 26, 2006 om 11:33
Computers & telefonie

Het niet oplossen van het probleem:zonder telefoon en internet doortele2

Wij hebben ons per 1 mei aangemeld bij tele2 voor het pakket tele2 compleet. Het abonnement met kpn zou per die datum worden afgmeld. Dat laatste is ook gebeurd , waarna op 8 mei pas de aansluiting met tele2 plaatsvond, alleen niets werkt. We zitten nu dus al een maand zonder telefoon en internet en moeten alles met de mobiele tel. regelen. Er is diverse malen naar tele 2 gebeld, maar er wordt niets gedaan. Ik wil nu het abonnement annuleren, omdat zij hun afspraken niet nakomen en ik reeds een hoop geld kwijt ben door mobiel te moeten bellen. Ik heb nu de kpn maar weer om aansluiting gevraagd. Tele 2 geeft aan dat je schriftelijk moet afzeggen, maar op hun site wordt geen adres gemeld. Graag wil ik weten of ik nu zonder kleerscheuren van het abonnement met tele 2 af kan komen en of ik de gemaakte kosten op hun kan verhalen.

394 3 Rapporteer

do
door dolfstevens - May 26, 2006 om 12:04
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ruim 5 weken moeten wachten op vervanging van het modem door tele2 (geen internet, telefoon en voetbal)

Het adres van tele 2

Tele2 Ned. BV

Postbus 12022

1100 AA Amsterdam.

er
door ernst50 - May 26, 2006 om 16:02
1 Antwoorden / 1 Vragen

geachte.

ik ben bang dat je er aan vast zit voor een jaar.

heb je intussen al een keer betaald? ik zit bijna met hetzelfde probleem,ik zit nu bij tele 2 en wou naar kpn internetplusbellen.aangevraagd ,alles al thuis gekregen ,tele 2 gebeld maar die houd zich gewoon aan het contract wat ik bij hun heb tot dec 2006, dus gewoon dubbel betalen bij kpn en tele 2 kpn zegt u heeft een contract bij ons voor een jaar.ben niet goed voorgelicht door primafoon.

ik ben nog ergens mee bezig en dat hoor ik nog tzt.

groeten A.Ernst

pb
door pbierman - Jun 9, 2006 om 00:44
31 Antwoorden / 6 Vragen

Ow, iken tele2!! Deze houden zich wel vaker niet aan hun afspraken. Je kan zonder kleerscheuren daar vanafkomen. Immers houden zij zich niet aan de afspraken.

Schrijf een aangetekende brief dat je per direct opzegt omdat zij zich niet aan de afspraken houden. Je schrijft meteen erbij dat je ook niet van plan bent om maar iets te betalen voor wat je nooit hebt gehad.\
Vraag om een schriftelijke bevestiging van jouw brief aan tele2. Verzamel bewijzen en stel ze in gebreke omdat ze beloftes niet nakomen.
Je krijgt aanmaningen, incassoburo ect.. Trek je daar niets van aan, je staat gewoon in je recht. Wanneer je van het incasso buro een aanmaning krijgt, stuur je een kopie van de aangetekende brief naar het incassoburo. en schrijf er meteen bij dat je niet van plan bent te betalen voor iets wat je niet krijgt of nooit gehad hebt.
Probeer ook zoveel mogelijk per email je ontevredenheid te uiten en print jouw vragen en antwoorden uit en bewaar alle correspondentie met tele2 .
Bij mij heeft het vier maanden geduurd en een ordner vol email en briven, diverse keren incassoburo ect.. Opeens kreeg ik van tele2 een brief dat ze hun vordering introkken. Blijf wel volhouden, nogmaals je staat in je recht!