kl
door klarinet May 26, 2006 om 11:33
Computers & telefonie

Het niet oplossen van het probleem:zonder telefoon en internet doortele2

Wij hebben ons per 1 mei aangemeld bij tele2 voor het pakket tele2 compleet. Het abonnement met kpn zou per die datum worden afgmeld. Dat laatste is ook gebeurd , waarna op 8 mei pas de aansluiting met tele2 plaatsvond, alleen niets werkt. We zitten nu dus al een maand zonder telefoon en internet en moeten alles met de mobiele tel. regelen. Er is diverse malen naar tele 2 gebeld, maar er wordt niets gedaan. Ik wil nu het abonnement annuleren, omdat zij hun afspraken niet nakomen en ik reeds een hoop geld kwijt ben door mobiel te moeten bellen. Ik heb nu de kpn maar weer om aansluiting gevraagd. Tele 2 geeft aan dat je schriftelijk moet afzeggen, maar op hun site wordt geen adres gemeld. Graag wil ik weten of ik nu zonder kleerscheuren van het abonnement met tele 2 af kan komen en of ik de gemaakte kosten op hun kan verhalen.

394 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

do
door dolfstevens - May 26, 2006 om 12:04
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb ruim 5 weken moeten wachten op vervanging van het modem door tele2 (geen internet, telefoon en voetbal)


Het adres van tele 2


Tele2 Ned. BV


Postbus 12022


1100 AA Amsterdam. 

er
door ernst50 - May 26, 2006 om 16:02
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

geachte.


ik ben bang dat je er aan vast zit voor een jaar.


heb je intussen al een keer betaald? ik zit bijna met hetzelfde probleem,ik zit nu bij tele 2 en wou naar kpn internetplusbellen.aangevraagd ,alles al thuis gekregen ,tele 2 gebeld maar die houd zich gewoon aan het contract wat ik bij hun heb tot dec 2006, dus gewoon dubbel betalen bij kpn en tele 2 kpn zegt u heeft een contract bij ons voor een jaar.ben niet goed voorgelicht door primafoon.


ik ben nog ergens mee bezig en dat hoor ik nog tzt.


groeten A.Ernst


 

pb
door pbierman - Jun 9, 2006 om 00:44
31 Antwoorden / 6 Vragen
0

Ow, iken tele2!! Deze houden zich wel vaker niet aan hun afspraken. Je kan zonder kleerscheuren daar vanafkomen. Immers houden zij zich niet aan de afspraken.

Schrijf een aangetekende brief dat je per direct opzegt omdat zij zich niet aan de afspraken houden. Je schrijft meteen erbij dat je ook niet van plan bent om maar iets te betalen voor wat je nooit hebt gehad.\
Vraag om een schriftelijke bevestiging van jouw brief aan tele2. Verzamel bewijzen en stel ze in gebreke omdat ze beloftes niet nakomen.
Je krijgt aanmaningen, incassoburo ect.. Trek je daar niets van aan, je staat gewoon in je recht. Wanneer je van het incasso buro een aanmaning krijgt, stuur je een kopie van de aangetekende brief naar het incassoburo. en schrijf er meteen bij dat je niet van plan bent te betalen voor iets wat je niet krijgt of nooit gehad hebt.
Probeer ook zoveel mogelijk per email je ontevredenheid te uiten en print jouw vragen en antwoorden uit en bewaar alle correspondentie met tele2 .
Bij mij heeft het vier maanden geduurd en een ordner vol email en briven, diverse keren incassoburo ect.. Opeens kreeg ik van tele2 een brief dat ze hun vordering introkken. Blijf wel volhouden, nogmaals je staat in je recht!



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer