cl
door claudiawest Aug 13, 2013 om 17:23
Computers & telefonie

Hi en smartcare

zijn er mensen die mij zouden kunnen helpen met het omgaan met smartcare?????

Ik heb in december een abonnement afgesloten voor 2 jaar met een Samsung note 10.1 dit is een tablet.

Deze is al voor de 4de keer bij smartcare in hun bezit. Iedere keer met het zelfde probleem.
Mijn tablet geeft aan dat hij oplaad maar dat is niet het geval.
Smartcare krijgt na hun zeggen het probleem niet gevonden,
wat ik knap vind want in de HI winkel vinden ze het probleem en bij het kpn business center ook.
Met het gevolg dat ik van smartcare iedere keer een defecttoestel terug krijg.
heeft er iemand een idee wat ik hier aan kan doen

652 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Aug 13, 2013 om 17:38
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Die smarcare verloopt toch via Hi? En dan ziet Hi wel dat er iets mis is met het apparaat en smartcare niet. Merkwaardig.
Ik denk dat u een nieuw tablet moet krijgen, als ze het defect niet kunnen vinden. Hopelijk komt de webcare van Hi langs om met dit probleem te verhelpen.

cl
door claudiawest - Aug 13, 2013 om 17:55
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik hoop het ook ik vind dat ik schappelijk genoeg ben geweest en dat het nu toch wel is opgelost mag worden met een nieuw toestel

hi-webcare
door hi-webcare - Aug 21, 2013 om 10:56
108 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hi Claudia,

Wat vervelend dat jouw tablet tot nu toe niet gemaakt is. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg lastig voor je is! Sorry dat we je tot nu toe nog niet hebben kunnen helpen met het probleem.

Ik wil graag opzoek gaan naar een passende oplossing hiervoor. Om dit te kunnen doen heb ik een aantal gegevens van je nodig. Kun je mij jouw 06 nummer, klant- of bankrekeningnummer en de 4 bonnummers van de reparaties doormailen? Deze mail kun je sturen naar webcare@hi.nl met als onderwerp Kassa Vara/Tablet SmartCare.

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer

aj
ajay - May 29, 2024 om 09:27
Huishouden & energie
Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?

Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?

Onze buren hebben lekkage in de nok van hun huis. Volgens hen komt dit water via onze schoorsteen.
Nu heb ik een appje gekregen waarin de buren mij vragen om hier wat aan te laten doen omdat het onze schoorsteen is.
Maar wie is nu verantwoordelijk. Zou de lekkage via mijn schoorsteen kunnen komen? Slecht voegwerk.
Of moeten de buren dit oplossen? Loodslabben van hun dak? Lees meer