ja
door janfra Nov 12, 2005 om 20:45
Computers & telefonie

Hoe kan ik van mijn contract af met versatel

ik heb sinds 24-10-2005 een nieuwe versatel aansluiting adsl family compleet nu een grote ellende heb sinds deze datum geen telefoon meer kan niet gebeld worden maar ook zelf niet bellen .


de decoder werkt ook niet alleen het internet (moet zeggen dit is wel snel)heb al diverse malen contact gehad met helpdesk maar krijg telkens het antwoord we zijn er druk mee bezig en dit allemaal met een mobiele telefoon de kaarten vliegen mijn zak uit.


EEn email sturen helpt ook niet dan krijg je na 4 dagen een antwoord u moet de helpdesk maar bellen .


ik heb nu ook mijn betaling ingetrokken maar bij versatel zeggen ze kan niet meer van het contract af had ik 7 werkdagen de tijd voor maar toen was mijn kpn lijn nog niet over gezet. kan iemand mij raad geven wat verder te doen

251 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gu
door guydevis - Nov 12, 2005 om 21:17
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

zeg je abonnement op met aangetekende brief,dit is een éénmalige kost

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer