ma
door mattykarsten Mar 10, 2010 om 00:08
Computers & telefonie

Hoe krijg ik een overzicht van meerdere accounts bij het aanmeldscherm van hotmail?

Als ik naar www.hotmail.com ga dan krijg ik een inlogscherm om mij aan te melden met mijn hotmail account.
Een paar maanden geleden stond hier nog een overzicht van verschillende (de laatste paar ingelogde) e-mailadressen waarop ik kon inloggen, je hoeft dan niet steeds weer het hele e-mailadres in te tikken, maar kunt er simpelweg op klikken en vervolgens eventueel nog een wachtwoord invoeren.

Nu moet ik iedere keer als iemand anders in heegt gelogd op mijn computer opnieuw mijn e-mailadres intikken. Ik vind dit erg vervelend want er zijn meerdere mensen die hun mail bekijken op mijn computer.

Weet iemand wat ik kan doen om te zorgen dat hotmail de laatse paar ingelogde e-mailadressen onthoudt en dus weer een ovezicht weergeeft?

5087 7 Rapporteer

elenay
door elenay - Mar 10, 2010 om 00:29
1031 Antwoorden / 142 Vragen

Ik heb msn als startpagina

Hier de link:Klik hier.

Op die startpagina staat rechts naast messenger het pictogram hotmail en
als ik daar op druk krijg ik gelijk mijn drie hotmails en kan ik kiezen
welke ik wil openen door alleen mijn wachtwoord daar in te vullen.

johanpc
door johanpc - Mar 10, 2010 om 08:51
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Dat probleem had ik laatst ook.
Dat kwam omdat ik de optie inloggen met extra beveiliging had geaktiveerd, nadat ik dat ongedaan had gemaakt werkte het weer als van ouds.
hans

ma
door marijson - Mar 10, 2010 om 15:43
33 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Johanpc,

Ik heb ook last van dit probleem, hoe of waar zet je die optie 'inloogen met extra beveiliging' weer uit?

Marij

co
door colour1939 - Mar 11, 2010 om 14:05
21 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=johanpc schreef op woensdag 10 mrt 2010, 08:51]Dat probleem had ik laatst ook.
Dat kwam omdat ik de optie inloggen met extra beveiliging had geaktiveerd, nadat ik dat ongedaan had gemaakt werkte het weer als van ouds.
hans

Hallo johanpc,

jammer dat je niet reageert op de vraag van Marijson.
Of weet je zelf niet meer wat je precies hebt gedaan
om bij het inloggen de extra beveiliging te deactiveren?

co
door colour1939 - Mar 11, 2010 om 14:16
21 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=marijson schreef op woensdag 10 mrt 2010, 15:43]Hallo Johanpc,

Ik heb ook last van dit probleem, hoe of waar zet je die optie 'inloogen met extra beveiliging' weer uit?

Marij

Hallo Marij,

Ben jij al uit de problemen. Weet jij al hoe je 'inloggen met extra beveiliging'
kan deactiveren??

ma
door marijson - Mar 11, 2010 om 21:19
33 Antwoorden / 15 Vragen

Voor Colour1939,

Nee ik ben er nog niet uit, het enigste wat ik vind is op het aanmeldscherm,
daar kun je kiezen voor 'aanmelden met standaard beveliging' of 'aanmelden met verbeterde beveiling' maar ik heb beiden geprobeerd, en dit maakt geen verschil.
Misschien heeft het ook iets te maken met Internet Explorer, thuis heb ik IE8 en daar onthoudt ie maar 1 account. Op mijn werk heb ik nog IE7 en daar onthoudt ie wel meerdere accounts.
Jammer dat JohanPC niet reageert.

Groetjes
Marij

stacey
door stacey - Mar 11, 2010 om 21:43
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Probeer even dit;
Zoek even via google `Hot Mail ` kies daar `Sign In` daar kreeg ik een hotmail aanmeldscherm voor 1 account met daaronder een link - aanmelden met verbeterde beveiliging -
toen ik daar op klikte kreeg ik Wel het overzichtscherm met al mijn accounts op een rij.

Ik heb IE8, dus dat kan het probleem niet zijn.