ls
door lstienen Sep 2, 2016 om 16:46
Computers & telefonie

Hoe krijg ik het knipperende zandlopertje weg naast de muisaanwijzer

hoe krijg ik het knipperende zandlopertje weg naast de muisaanwijzer

4669 5 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Sep 2, 2016 om 16:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Die verdwijnt vanzelf als hij klaar is met waar hij mee bezig is.

tenormin
door tenormin Sep 2, 2016 om 17:01
16877 Antwoorden / 108 Vragen

Moet je 's-nachts eens op de site zitten als ze weer aan het 'repareren' zijn; dat kreng blijft draaien, duurt een hele tijd voor je leest: sorry, we weten dat jullie ons niet kunnen missen en de rest....

edrick3
door edrick3 - Sep 2, 2016 om 17:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Geduld hebben.
Die knipperende zandloper geeft aan dat het huidige proces (= het programma dat thans actief is) even ergens mee bezig is. Dat kan zijn de tekstverwerker die een backup van het geopende document maakt, dat kan zijn een pagina in de webbrowser die zichzelf ververst, enzovoort. Niet álles dat de PC doet speelt zich namelijk op de voorgrond af. Die externe harde schijf heeft daar in principe niets mee te maken. Of u moet een hulpprogramma hebben draaien dat op (te) gezette tijden – bijvoorbeeld – uw persoonlijke map 'Mijn documenten' vergelijkt – en synchroniseert – met een backuplocatie op die externe harde schijf… Ook kan het een virusbesmetting zijn, dus gaarne uw PC grondig controleren!
(Bron: FAQ-man Computeridee)

ls
door lstienen - Sep 2, 2016 om 17:36
15 Antwoorden / 20 Vragen

Dat lukt dus niet heb de PC al een keer uitgezet maar dat helpt ook niets. Kan nu ook niets doen met het mail programma zolang die zandloper blijkt staan

aurora1
door aurora1 - Sep 2, 2016 om 17:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dan zou ik eerst maar eens een virusscanner voor de zekerheid laten scannen, die op uw pc en bijv. ook de gratis versie van Mbam
U kunt ook nog controleren of er veel programma's mee opstarten die dan op de achtergrond blijven draaien terwijl u ze niet nodig heeft. Dan via de zoekfunctie intikken msconfig en na openen bij tabblad opstarten vinkjes uitzetten van programma's die u niet direct gebruikt, zoals bijv. Adobe Reader e.d.
Het kan ook zijn dat er misschien het e.e.a. aan het updaten is en dat dat lang duurt, maar ik weet niet of je dan ook dat rondje ziet. U zou dan wel het mailprogramma moeten kunnen gebruiken>

edrick3
door edrick3 - Sep 2, 2016 om 18:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dat lukt dus niet heb de PC al een keer uitgezet maar dat helpt ook niets.

Nee, dat is ook logisch.
Scan eens met ADWcleaner en met MBAM

Klik onder de 1e kolom.
Mocht dat allemaal niet helpen zou je systeemherstel kunnen proberen met een datum toen dit probleem nog niet optrad.