aj
door ajhmulder May 7, 2006 om 09:30
Computers & telefonie

Hoe krijg ik weer telefoon met Tele 2 Compleet

ik ben al vanaf 1/2 maart bezig met tele 2. Ik ben al jarenlang gebruiker van tele 2 preselect en ook al jaren gebruiker van zonnet (versatel tele2) Nu heb ik tele2 Compleet aangevraagd, dat leek me handig en voordelig, daar ik toch al gebruik maakte van hun diensten. Nu was eerst mijn telefoon niet afgemeld ben daar 5 uur over an het telefoneren geweest om dat in werking te zetten. Echter wat schetst mijn verbazing, als ik bij KPN was afgemeld hoefde ik alleen nog mijn stekker uit de splitter in het modem te doen in de ingang tel1. dat heb ik gedaan. Nu kan ik niet meer bellen en ook niet meer gebeld worden, vandaar dat die rekeningen van tele2 natuurlijk zo voordelig zijn? Ik ben nu 1 1/2 uur mobiel bellen verder en nog geen stap opgeschoten.Kan iemand mij raad verstrekken, zodat ik weer gebruik kan maken van mijn telefoon? Ik ben zwaar afhankelijk van mijn telefoon en ook niet erg draagkrachtig, zodat ik nu inopperste staat van paniek verkeer.

1483 11 Rapporteer

stacey
door stacey - May 7, 2006 om 10:21
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Ik ben hier niet mee bekend maar heb je al geprobeerd de stekker weer terug in de splitter van ingang tel.1 te doen?

Misschien hebben ze je wel verkeerd voorgelicht en moest deze er niet uit ? Valt te proberen.

Succes

johandv
door johandv - May 7, 2006 om 13:20
94 Antwoorden / 4 Vragen

snel weer bellen? ga terug naar KPN, misschien wel iets duurder, maar nooit problemen!

aj
door ajhmulder - May 7, 2006 om 14:42
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt, maar ik heb de splitter overal al in gehad, dus in de splitter en ook in het modem

stacey
door stacey - May 9, 2006 om 20:26
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Ik vond op deze site - tele2 forum- nog wat klachten/reacties ed

lees deze eens door misschien heb je nog ergens iets aan

http://forum.tele2.nl/viewtopic.php?p=219503&sid=fc68836d4934b3f704de0b1e84554dba

Succes

da
door damar - May 16, 2006 om 10:33
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb sinds 21 april een abonnement op Tele2 Compleet. Tot 27 april geen problemen. Daarna begon de ELLENDE.Op 27 april viel de verbinding weg. Vanaf die dag kan ik niet meer bellen, niet meer internetten en ook niet meer gebeld worden.

HET INETLAMPJE OP HET MODEM BLIJFT ROOD. Mensen die mij bellen krijgen een bezettoon te horen.

Vrijwel dagelijks heb ik contact gehad per telefoon/e-mail met Tele2.

De namen van de medewerkers die ik aan de telefoon heb gehad zijn genoteerd.

Steeds weer excuses en iedereen bij Tele2 vindt het erg en ik moet maar geduld hebben. Daar ben ik echter niet mee geholpen.

Van een beloofde monteur hoor ik maar niets.

Aanstaande donderdag gaat de VIERDE WEEK in zonder enige faciliteiten.

Ik heb al een aangetekende brief verstuurd naar Tele2 op 9 mei met de eis om ontbinding van de overeenkomst.

Als adres kreeg ik het factuuradres in Amsterdam Z-O.

Volgens de site van TPG-post is deze brief met vertraging uitgereikt op 15 mei in Assen. Dit vind ik ook zeer vreemd.

Inmiddels jaagt Tele2 mij op kosten omdat ik van een prepaid-GSM gebruik moet maken.

Per mail aan de klantenservice heb ik aangekondigd dat ik het abonnementsgeld zal storneren en me weer ga aanmelden bij mijn vorige provider KPN.

Ik vind dit pure wanprestatie.

Ik wacht tot maandag 22 mei en dan zal ik de vermelde actie ondernemen.

Voor mij is de maat overvol en mijn geduld is op.

da
door damar - May 16, 2006 om 10:42
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb sinds 21 april een abonnement op Tele2 Compleet. Tot 27 april geen problemen. Daarna begon de ELLENDE.Op 27 april viel de verbinding weg. Vanaf die dag kan ik niet meer bellen, niet meer internetten en ook niet meer gebeld worden.

HET INETLAMPJE OP HET MODEM BLIJFT ROOD. Mensen die mij bellen krijgen een bezettoon te horen.

Vrijwel dagelijks heb ik contact gehad per telefoon/e-mail met Tele2.

De namen van de medewerkers die ik aan de telefoon heb gehad zijn genoteerd.

Steeds weer excuses en iedereen bij Tele2 vindt het erg en ik moet maar geduld hebben. Daar ben ik echter niet mee geholpen.

Van een beloofde monteur hoor ik maar niets.

Aanstaande donderdag gaat de VIERDE WEEK in zonder enige faciliteiten.

Ik heb al een aangetekende brief verstuurd naar Tele2 op 9 mei met de eis om ontbinding van de overeenkomst.

Als adres kreeg ik het factuuradres in Amsterdam Z-O.

Volgens de site van TPG-post is deze brief met vertraging uitgereikt op 15 mei in Assen. Dit vind ik ook zeer vreemd.

Inmiddels jaagt Tele2 mij op kosten omdat ik van een prepaid-GSM gebruik moet maken.

Per mail aan de klantenservice heb ik aangekondigd dat ik het abonnementsgeld zal storneren en me weer ga aanmelden bij mijn vorige provider KPN.

Ik vind dit pure wanprestatie.

Ik wacht tot maandag 22 mei en dan zal ik de vermelde actie ondernemen.

Voor mij is de maat overvol en mijn geduld is op.

ku
door kuyper - May 17, 2006 om 14:46
1 Antwoorden / 0 Vragen

hallo ik heb zelf ook tele2compleet en zat met het zelfde probleem

je moet tele2 belen voor een activeringsnummer . dat is een apart telefoonnummer dat je moet bellen en daar na werkt je telefoon goed .

dit word nergens bij tele2 vermeld

da
door damar - May 17, 2006 om 15:23
7 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Kuyper,

Heb direct contact opgenomen met Tele2. Bij dhr. Joey Grabant van de klantenservice is zo'n activeringsnummer NIET bekend. Kreeg weer het standaardverhaal. Heb inmiddels besloten een ingebrekestelling aangetekend te versturen. Tele2 krijgt tot 29 mei de gelegenheid om het probleem op te lossen. Op die dag geen verbinding, jammer dan. De knop gaat dan om en wens ik nooit meer zaken te doen met Tele2. Wel geld uitgeven aan zeer dure reclames maar aan service, ho maar.

ru
door ruudjee - May 17, 2006 om 17:10
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ben sinds 1 mei 2006 zo gek geweest om te kiezen voor tele 2.

Heb meermale gebeld met de vraag wanneer mijn nummer werd overgezet...kreeg nu na overmaat van ramp te horen dat het nog twee maanden gaat duren.. omdat ze niet weten wat het probleem is.. vreemd hoor.. niet weten maar wel weten dat het 2 maanden gaat duren.... ondertussen loop je dus met je huistelefopon in je zak het hele huis door....TELE 2...RECLAME KUNNEN ZE WEL MAKEN..MAAR ZE ZIJN NET ZO GROOT ALS HET VENTJE IN HET FILMPJE..ZO KELIN DAT ZE NIKS KUNNEN WAARMAKEN..

Ik heb er zo spijt van dat ik mijn kabelmaatschappy hebt opgezegd...want ja .. internetten lukt wel via tele 2 maar het telefoneren he?? daar hebben ze helemaal geen kaas van gegeten.

heb je eventueel klachten dan mag je een brief schrijven...jawel een brief dus geen email...en van een telefoonnummer van tele 2 in groningen daar beginnnen ze niet aan.. zeker bang dat hun centrale vast gaat zitten.. zkeer als ze met tele 2 bellen.

de kosten van eventueel terug te gaan naar mijn huidige vorige internetprovider is wel geheel voor mijn kosten.. jazeker.. tele2 heeft de klant binnen met internetten.. maar het bellen wil niet lukken..

Mijn advies???  GA NEVER NOOIT NAAR HET LITE PAKKET VAN TELE 2..JE ZIT ER AAN VAST EN KOMT ER NOOIT LOS VAN ZONDER KOSTEN!!!!!!

da
door damar - May 18, 2006 om 08:06
7 Antwoorden / 0 Vragen

Als maandag 29 mei het probleem niet is opgelost. Gaat definitief de knop om. Gisteren is de ingebrekestelling aangetekend verzonden. Heb al contact gehad met mijn vorige provider KPN. Kost me wel ongeveer € 47,- om terug te gaan.

TIP: kijk zaterdag naar Kassa. Schijnt dat dit soort problemen dan WEER aan de orde worden gesteld.

da
door damar - May 19, 2006 om 13:35
7 Antwoorden / 0 Vragen

BARBATRUC VAN TELE2

Tot 2x  toe heb ik een aangetekende brief gestuurd naar Tele2.

Vooraf heb ik eveneens tot 2x  toe eerst het correspondentieadres van Tele2 bij de klantenservice opgevraagd. De data en de namen van de medewerkers zijn genoteerd.

De eerste werd verstuurd op 9 mei.

Via de site van Tpg-post heb ik deze eerste brief gevolgd. Constateer ik dat deze met een vertraging van 6 dagen is uitgereikt op 15 mei in Assen omdat de geadresseerde, dus Tele2, uit Amsterdam schijnt te zijn verhuisd.

Navraag bij de klantenservice leverde niets op. Een vestiging in Assen was bij hun niet bekend. Zal wel een foutje van TPG-post  zijn.

Wederom een aangetekende brief verstuurd nu op 17 mei.

Zie ik tot mijn verbazing op de site van TPG-post dat deze ook in Assen in de bestelling is opgenomen op 19/5.

TWEEMAAL EEN FOUTJE VAN TPG-POST LIJKT MIJ DAN OOK ZEER ONWAARSCHIJNLIJK. Bovendien krijg ik van de 2e brief een bewijs dat deze door de geadresseerde is ontvangen.

Is dit een vertragingstactiek van Tele2??

Wat een wazige organisatie. De eigen medewerkers zijn nog niet eens op de hoogte van "geheime" vestigingen.

Kassa is ook hierover geïnformeerd.