schiphuis
door schiphuis Nov 26, 2021 om 17:53
Computers & telefonie

Hoi, ik wil emails omtrent kassa panelvragen niet meer ontvangen. In mijn profie

Hoi, ik wil emails omtrent kassa panelvragen niet meer ontvangen. In mijn profiel is het hokje blank bij de vraag-Ja, ik wil graag berichten per e-mail ontvangen als er een nieuwe publicatie is van een BNNVARA-titel die ik volg.

Ze blijven maar komen. Hebt u de oplossing?

1482 8 Rapporteer

marita5
door marita5 - Nov 26, 2021 om 18:26
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Schiphuis ,

Lees deze informatie eens door ,

https://www.bnnvara.nl/wijzijnvoor-jijook

Wanneer niks helpt , neem dan contact op met de Redactie .

Heb je een vraag over de tv-uitzending? Of heb je een klacht of tip? Mail dan naar kassa@bnnvara.nl.

Heb je een vraag over de website of het forum? Mail dan naar kassa-online@bnnvara.nl.

schiphuis
door schiphuis Nov 27, 2021 om 09:15
60 Antwoorden / 30 Vragen

had het al gemeld,maar vanwege veel aanvragen kunnen ze niet elke vraag beantwoorden

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 26, 2021 om 19:18
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Als u geen e-mail meer wilt ontvangen over panelvragen en het opzeggen lukt niet dan is een blokkade ook voldoende.

schiphuis
door schiphuis Nov 27, 2021 om 09:17
60 Antwoorden / 30 Vragen

zou je me kunnen zeggen hoe? niet via de email,meestal staat daar een link met opzeggen.

sjjoppy
door sjjoppy Nov 27, 2021 om 10:27
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Je schreef in je vraag:

In mijn profiel is het hokje blank bij de vraag-Ja, ik wil graag berichten per e-mail ontvangen als er een nieuwe publicatie is van een BNNVARA-titel die ik volg.

Daarom schreef ik:  vink dat blanco hokje eens aan en wacht af of de notificaties uitblijven.

sira
door sira - Nov 26, 2021 om 19:48
2336 Antwoorden / 24 Vragen

Ik zou bijna zeggen dat u geluk heeft. Bij mij staat het wel aangevinkt, maar ik krijg helemaal geen emails, al maanden. Ik moet steeds oude vragen bekijken of er nieuwe reacties o.d. zijn.
Misschien kunnen we ruilen ;-))

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 26, 2021 om 20:26
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Off topic: @SIRA, het kan nog anders: ik sta in mijn profiel voor alles maar er zijn er drie die ik nadat ik een tijd geleden alles had uitgezet (en ook even niets meer ontving)  ook na herhaalde poging en zelfs ook op advies van de redactie om via een andere browser dit te verwerken tot op vandaag dat niet is gelukt.
Tja, automatisering is ook bij de NPO (waar ook BNNVARA van afhankelijk is af en toe een probleemgebied) Dus ook toch maar melden bij kassa-online@bnnvara.nl als u dat nog niet heeft gedaan.

sira
door sira Nov 26, 2021 om 22:13
2336 Antwoorden / 24 Vragen

Ik heb het al diverse malen gemeld. Danny helpt mij altijd keurig met suggesties en tips, maar helaas werkt het allemaal niet, dus ik denk niet dat de fout bij mij zit.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 27, 2021 om 08:56
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Een vergissinkje van de programmeur misschien.
De oplossing kan zijn om het blanco hokje aan te vinken.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 27, 2021 om 10:29
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Je schreef in je vraag:

In mijn profiel is het hokje blank bij de vraag-Ja, ik wil graag berichten per e-mail ontvangen als er een nieuwe publicatie is van een BNNVARA-titel die ik volg.

Daarom schreef ik:  vink dat blanco hokje eens aan en wacht af of de notificaties uitblijven.

schiphuis
door schiphuis - Nov 28, 2021 om 09:47
60 Antwoorden / 30 Vragen

heb het vakje aangevinkt- ik wil berichten ontvangen- en ontvang ze niet meer. opgelost. iedereen bedankt voor de reacties

sjjoppy
door sjjoppy Nov 28, 2021 om 10:03
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Bedankt voor de terugkoppeling, fijn dat het is opgelost.

schiphuis
door schiphuis - Nov 28, 2021 om 16:35
60 Antwoorden / 30 Vragen

en ze zijn er weer. te vroeg gejuigt.

sjjoppy
door sjjoppy Nov 28, 2021 om 17:01
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Vonkje weghalen, het kan zijn dat de programmeur is ingelicht en het heeft veranderd.

schiphuis
door schiphuis Nov 28, 2021 om 17:38
60 Antwoorden / 30 Vragen

vinkje verwijderd. wacht af.  mvg.  jan

sjjoppy
door sjjoppy Nov 28, 2021 om 18:30
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Haal alle vinkjes daar maar weg mochten die er nog staan.
mvg.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 28, 2021 om 19:54
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Wat ook nog kan is dat er via een andere weg berichten binnen komen.

Probeer eens het volgende:

Zonodig inloggen.
Klik dan op je naam die in rode letters bovenaan bij de vraag staat.
Klik op wijzigen.
Scrol naar beneden en haal daar de vinkjes die je tegenkomt weg.

sjjoppy
door sjjoppy Nov 28, 2021 om 21:17
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Tot slot:
klik onderaan op bijwerken.

schiphuis
door schiphuis Nov 29, 2021 om 10:15
60 Antwoorden / 30 Vragen

gedaan,wacht af. bedankt voor jouw support

sjjoppy
door sjjoppy Nov 29, 2021 om 11:14
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Graag gedaan.