br
door bram123_1 Jan 21, 2006 om 11:25
Computers & telefonie

Hotmail Account DEFINITIEF VERWIJDEREN

Is er iemand die echt weet hoe je een HOTMAIL account DEFINITIEF kunt verwijderen?

Wat ie ieder geval niet werkt is het volgende:
*ga naar hotmail help typ account sluiten etc...
*je account 90 dagen niet gebruiken etc...
*smeekbedes mailen werkt ook niet etc...
*etc... etc... etc...

        *** Help *** *** SOS ***

groetjes
Leen

Even when we know we'll never find the answers we have to keep on asking questions

5743 7 Rapporteer

ph
door phinder - Jan 21, 2006 om 11:58
433 Antwoorden / 4 Vragen

Deze vraag is al eens eerder gesteld. Kijk maar eens hier

Even zoeken op dit forum had je het antwoord kunnen geven. Ook kun je zien dat dit inderdaad lukt.

Voor je eigen gemak zet ik ?t antwoord hier nog even neer:

Uw hotmailaccount sluiten kan gewoon.

https://accountservices.passport.net/ClosePassport.srf?

( let op: U moet wel inloggen hiervoor ).

Door contact op te nemen met de klantenservice ( doorklikken ) kan het account dan gesloten worden !

Suc6,

Gr. Niels

br
door bram123_1 - Jan 21, 2006 om 12:49
5 Antwoorden / 3 Vragen

Dat werkt ook niet....

Want ik weet mijn wachtwoord niet.... en vervolgens weet ik ook mijn antwoordt op de vraag niet meer: wat is de naam van uw favoriete huisdier....

Dus het schiet voor geen meter op ....

Graag een antwoordt van iemand die het ECHT WEET OP TE LOSSEN...

ph
door phinder - Jan 21, 2006 om 13:05
433 Antwoorden / 4 Vragen

Het ECHTE antwoord heb je.

je probleem ligt dus niet in het verwijderen van het account, maar in het feit dat je je gegevens bent verloren. Eigen schuld dus!

Als je al naar de hotmail-administrator gemailed hebt en ze willen het account niet verwijderen, dan is het verder klaar.
Zonder login en wachtwoord / geheime vraag kan je natuurlijk NOOIT zelf een account verwijderen... zou al te gek zijn, kan je dat zomaar voor iemand anders doen.

Behalve nogmaals naar de administrator mailen met fatsoenlijke uitleg en normale toon en wie weet willen ze je dan wel helpen !

Niels

hutch
door hutch - Jan 21, 2006 om 13:14
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Hoi Leen,

de laatste mogelijkheid is: neem contact op met de Klantenondersteuning via "help". Deel mede dat je jouw wachtwoord en geheime vraag bent vergeten.

Zij zullen jou dan vragen gaan stellen m.b.t. tot jouw account, zoals:

jouw voor- en achternaam bij aanmelding, wanneer je voor het laatst zonder problemen hebt aangemeld, lijst vanoude wachtwoorden, wat je nog weet wat er in jouw account staat, jou IP-adres enz. enz.

Zodra zij overtuigd zijn, dat dit om jouw account gaat, zul je er weer in kunnen. Dan kun je natuurlijk ook de vraag gaan stellen, indien jij dit dan nog wenst, om dit account te laten vervallen.

Succes, gr. Hutch

br
door bram123_1 - Jan 21, 2006 om 14:23
5 Antwoorden / 3 Vragen

je probleem ligt dus niet in het verwijderen van het account, maar in het feit dat je je gegevens bent verloren. Eigen schuld dus!

Niels: zo zit het niet... ik ben meer als 90 dagen gestopt met inloggen en heb het ook via andere mogelijkheden vorig jaar september gestopt. Maar dat werkt niet. En nu ik een nieuwe account heb aangemaakt voor iemand anders komen mijn gegevens ook weer naar voren. Dus wou ik opnieuw het zaakje opblazen maar wist ondertussen m'n wachtwoord niet meer(ik had verwacht dat m'n account naar meer als 4 maanden inactief niet meer zou bestaan zoals msn belooft.) Toen ik m'n wachtwoord niet wist moest ik de "zogenaamde" geheime vraag beantwoorden: het antwoordt weet ik wel maar msn pikt het antwoordt niet en blijft komen met: dit is niet het juiste antwoordt etc...... dus kom je in een cirkeltje terecht...

Hier laat ik het maar bij want onderhand is het me duidelijk geworden dat jullie het ook niet weten, in ieder geval niet meer als ik zelf.

Fijn weekend nog.

EINDE

hutch
door hutch - Jan 21, 2006 om 14:28
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Ehh, Leen,

zoals ik het heb uitglegd, werkt het wel.

Al uitgeprobeert?

Hutch

ph
door phinder - Jan 21, 2006 om 22:56
433 Antwoorden / 4 Vragen

Leen,

Zowel Hutch als ikzelf hebben geprobeerd je met de correcte informatie te leiden naar de juiste weg. Ik zou je toch willen vragen dit eens gewoon uit te proberen. Indien je zoekt naar 1 druk op de knop en alle problemen zijn opgelost, dan zit dat er helaas niet in.
Blijkbaar heb je met het verlopen van je account niet je problemen opgelost en ben je ook je antwoord op je vraag vergeten.

Dan zit er niets anders op dan de opties te proberen die wij je aandragen. Dat je dit niet de meest ideale weg vind is heel vervelend, maar we kunnen het wel mooier voor je maken dan het is, maar daar schiet je ook niets mee op !

Suc6 en ik hoop dat je het toch nog probeert. Graag horen we of het nog gelukt is.

Gr. Niels