wh
door whund Jan 5, 2012 om 13:43
Computers & telefonie

Hotmail postvak in +verzonden naar usb stickcopieren?

hallo wat moet ik doen om mijn hotmail, postvak in+verzonden e mails naar een usb stick te kopieren ?
en kan ik ze weer goed openen dan?

7578 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 5, 2012 om 14:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo whund,

Lees hier bij de FAQman van Computeridee:

(Kijk dan eens naar de zogeheten 'Microsoft Office Outlook Hotmail Connector'. Check daarvoor het 'Downloadcentrum' van Microsoft. Met behulp van deze 'Microsoft Office Outlook Hotmail Connector' knoopt u Microsoft Outlook en Hotmail aan elkaar. Vervolgens laat u Outlook alle E-mailberichten van Hotmail inlezen, waarna het bewaren van die E-mailberichten een fluitje van een eurocent is geworden!)

Suc6

wh
door whund - Jan 5, 2012 om 15:52
1 Antwoorden / 2 Vragen

hartelijk bedankt voor je moeite hoor ik ga het proberen

edrick3
door edrick3 - Jan 5, 2012 om 18:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@whund,

We horen het wel.

Zie trouwens nu dat een 2e vervolgantwoord is weggevallen:

Dus nog maar een keer:

Als je de mail hebt verplaatst naar OE of Outlook kun je die mail in een aan te maken map zetten. En dan bedoel ik een 'gewone' map en geen mailmap.
Die map kun je dan overzetten naar je usb-stick.

Ik doe dit door alle berichten in Outlook of OE te selecteren (shift ingedrukt houden en met muis aanklikken) en ze samen te slepen naar de snelkoppeling op het bureaublad van de map waarin je de mails wilt bewaren. Ze worden dan opgeslagen met de tekst van "betreft" als naam. Werkt perfect!
(met dank aan jos-euro die mij dit geleerd heeft.)

Met vr.gr.

mo
door mokie - Jan 7, 2012 om 02:32
3 Antwoorden / 0 Vragen

wauw, hier ben ik blij mee, want ik wil een nieuwe pc (I-Mac) kopen en een gedeelte van mijn outlook express opslaan op mijn nieuwe pc, nu weet ik tenminste hoe dat dat moet, hartelijk bedankt!! Groetjes Mokie