vm
door vmellema Jan 19, 2012 om 10:52
Computers & telefonie

Ik betaal ten onrechte aan KPN

Beste Kassa,

Op 7 september 2011! heb ik een online aanvraag gedaan voor het basis internet pakket van KNP. Deze heb ik, binnen de bedenktijd, per 8 september via de klantenservice telefonisch geannuleerd.
De collega aldaar heeft dit keurig telefonisch en schriftelijk bevestigd,echter bleek ik nog steeds als nieuwe klant voor het internet te zijn geregistreerd.

Na meerdere malen telefonisch contact te hebben gezocht, waarbij de klantenservice mij niet als klant kon vinden en niemand mij kon helpen (de hoge telefoonkosten hier nog buiten beschouwing gelaten) heb ik uiteindelijk zelfs een klachtenbrief heb gestuurd (6 okt j.l.) zonder enig antwoord vanuit KPN. Ik ben het zat!

Momenteel worden er termijn bedragen zonder mijn toestemming van mijn rekening gehaald voor het gebruik van de internetservice en kan ik me niet verenigen met de betaling hiervan. Mijn bank heeft intussen de KPN rekeningen geblokkeerd, wat resulteert in nog meer problemen, ik betaal immers niet. Sterker nog: ik moet geld terug krijgen! Wat moet ik nu doen? Ik weet het echt nier meer.

Viola

783 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

joeybrooks
door joeybrooks - Jan 31, 2012 om 13:16
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hey,

Zolang je de annuleringsbevestinging hebt hoef je je niet druk te maken.
Dan is KPN verplicht om je het geld terug te betalen.

Echter lijkt dit in het systeem fout te lopen, het best lijkt mij een duidelijke brief te sturen naar KPN waar je het hele verhaal in uitlegt. (Wat je volgens mij al gedaan hebt.)

Als je dan geen reactie krijgt, stuur je die mail gewoon weer, en weer, en weer.

Gr.

pauls0
door pauls0 - Jan 31, 2012 om 13:54
149 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hallo Viola,

Ik heb zoiets gehad met KPN. Mijn geluk is geweest, dat het via phonehouse liep, die na een halve dag telefoneren eindelijk opgelost werd.
Bij mij was een datum niet goed ingevuld bij de klantenservice, zodat ik aan een jaarcontract vast zat. Via de klantenservice was werkelijk niets mogelijk, en werd vertelt, dat ik het moest accepteren. Ik heb deze klacht toen bij phonehouse neergelegd, werden andere mensen van KPN aangesproken, wat met pijn en moeite werd toen eindelijk rechtgetrokken.

Als consument eenmaal in de klachten-molen zit van KPN, stuit u op een muur van onbegrip, lompheid, en vooral klantonvriendelijkheid. Problemen oplossen doet KPN niet, die laten het liever voorkomen bij de geschillencommissie of bij de rechter.. Het feit dat heel mensen dit laten zitten, in verband met allerlei kosten, wat alleen maar in het voordeel werkt voor KPN en uiteindelijk veel verdienen zonder enig service te geven..

Mijn advies is: ga eens informeren bij Het Juridisch Loket, en leg daar uw probleem neer, en zij geven wel advies wat u daartegen moet doen... Het advies is gratis, in zover dat ik het weet..

Sterkte paul s.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer

ke
keesbakels - Jun 27, 2024 om 10:05
Elektronica & tv

Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?

Goedemorgen forumleden,

Bij het afspelen  van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname ... Lees meer