MR
door MReusken Dec 8, 2016 om 15:32
Computers & telefonie

Ik heb een ipad gekocht bij dixons, ik heb daar een verkeerd mail adres in gezet,nu wil ik mijn account wijzigen en heb al regelmatig met de hulplijn gebeld .Ik heb al 3 keer mijn aankoopbon moeten opsturen en 10 x aan de telefoon gehangen. nu word mijn

Ik word door de hulplijn van de Apple-service van het kastje naar de muur gestuurd,terwijl ik alleen maar mijn account wil ontgrendelen.
er zit 1 spelfout in mijn Email adres. er zit een M in terwijl dat een N had moeten zijn.
Nu werd er gezegt dat ik de ipad in de verkeerde winkel had gekocht,(3 jaar geleden bij dixons)
Maar je word daar niet verder mee geholpen. of te wel je word gewoon afgescheept.
Wie kan mij hierbij helpen.
ik heb wel een telefoon nummer van hun .

1292 4 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Dec 8, 2016 om 15:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar u hebt toch ook een aantal veiligheidsvragen beantwoord?

MR
door MReusken Dec 8, 2016 om 15:45
Antwoorden / 1 Vragen

Klopt, maar dat is 3 jaar geleden ingesteld maar dat ben ik nu vergeten, ik heb 2 van de 3 goed maar dat was niet voldoende.

edrick3
door edrick3 - Dec 8, 2016 om 15:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Lees eens hier hoe je je mailadres kunt wijzigen:
https://support.apple.com/nl-nl/HT202667

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 8, 2016 om 15:46
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Welkom in de wondere wereld van Apple waar de eigenaar moet bewijzen dat ze eigenaar is.
Apple vraagt zelfs om verklaringen van overlijden.
U heeft de ipad heel stout niet bij Apple gekocht dus nu bent u het haasje terwijl u niets te verwijten valt.
Kunt u dat verkeerd ingevoerde mailadres niet gewoon maken?  Gewoon naast het giese adres.  Dan kunt u de mail ontvangen en uw apparaat ontgrendelen.

Ka
door Kassafoutje Dec 8, 2016 om 17:52
19 Antwoorden / Vragen

Terwijl hem niets te verwijten valt? Wat te denken van gewoon domweg maar iets invullen en niks noteren als je een account aanmaakt. 3 jaar geleden? Ik gebruik al jaren her en der een account en die gegevens staan nog steeds netjes in een opschrijfboekje. En even voor alle duidelijkheid....je kan een emailadres gewoon aanpassen hoor Apple support en als het verder niet uitmaakt een nieuw account aanmaken.

tijger1
door tijger1 - Dec 8, 2016 om 16:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u het foute mailadres weet, kunt u toch simpel inloggen en het wijzigen?