Hv
door Hvdv Jan 13, 2008 om 18:45
Computers & telefonie

Incredimail xe

Hallo experts,ik gebruik incredimail xe en mijn vrouw wil graag een eigen e-mail adres hebben ik weet niet goed hoe ik een tweede account moet instellen ik gebruik windows xp sp2 wie kan mij helpen in eenvoudige woorden??

mvrgr hvdv

1150 10 Rapporteer

door 4711 - Jan 13, 2008 om 18:51
885 Antwoorden / 2 Vragen

Probeer eens G mail via www.google.nl aan te vragen.

Deze heeft meerdere keuze's

1 Doorsturen naar huidige adres.

2 Via Pop 3 of Imap doorsturen.

3 automatisch laten installleren in diverse mail programma's of lees de instruktie.

4 probeer eens Mozilla met Firefox browser en Thunderbird als mail programma, alleen Thunderbird geeft vaker problemen omdat onderdelen uit Firefox ontbreken....

Ook deze Mozilla is via google onder meer te downloaden..... dus zoeken hoeft niet!

birdies
door birdies - Jan 13, 2008 om 19:09
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Nou, Gozik, daar heeft iemand die er geen ballen verstand van heeft, natuurlijk helemaal niks aan!

door 4711 - Jan 13, 2008 om 19:26
885 Antwoorden / 2 Vragen

@  Birdies

Ik heb het niet over Gozik mail maar G mail....
deze heeft ook voor Out Ex een hulpje en instructie en ook Thunderbird en enkele andere dus zowel mail adres als instructie voor instellingen!

Verder, waarom noem je mij niet gewoon Tsiburaska?
de ex collega van, dat wel, maar verder niets met elkaar te maken!

kiran
door kiran - Jan 13, 2008 om 19:46
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo hvdv

Extra email-account aanmaken in Incredi-mail.

In Incredi naar 'hulpmiddelen' gaan. Dan 'accounten' aanklikken. Dan 'toevoegen' aanklikken en klik dan op 'volgende'. Dan komt u in de account wizzard. Voer de naam in (hoe uw vrouw genoemd wil worden in de mail, bv voornaam) Voer nieuwe email adres in en klik 'volgende'. Dan ziet u staan: servertype (vul in) Inkomende mailserver invullen en natuurlijk de uitgaande mailserver. Dan 'volgende' aanklikken, en dan gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Klik dan op beeindigen.

Als u nu een felicitatie krijgt, is 't gelukt!  Succes!

Hv
door Hvdv - Jan 13, 2008 om 20:01
104 Antwoorden / 164 Vragen

Hallo Kiran Bedankt voor de goede hulp het was echt een makkie om een tweede account aan te maken in incredimail.

mvrgr hvdv

soulmate
door soulmate - Jan 14, 2008 om 14:35
5 Antwoorden / 0 Vragen

simpel...ik gebruik ook Incredimail.

klik op hulpmiddelen > accounten > toevoegen

Invullen net als uw eigen mailadres....en voila

uw vrouw kan privemail ontvangen

kiran
door kiran - Jan 14, 2008 om 14:59
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@ soulmate

Zoals u kunt lezen ....  'probleem' is al opgelost!

Graag wil ik nog wat toevoegen voor u en HVDV. Kennen jullie de site: the new incredible incredimail toplist? Hele mooie site voor het downloaden van achtergrondjes. Mochten jullie het nog niet kennen, ga dan maar eens kijken en verbaas je. Even googlen dan. Maar wel opletten dat je 'papier' voor de Incredi neemt!

Groetjes Kiran

ja
door jannetje_1 - Jan 14, 2008 om 17:01
2 Antwoorden / 0 Vragen

Als U in incredimail bent gaat naar bestand, dan naar identiteiten, daar staat nieuwe identiteit.

daar kunt U een nieuwe aanmaken.

Hopend kunt U hier iets mee.

groetjes jannechie

jcjoppe
door jcjoppe - Jan 14, 2008 om 17:11
279 Antwoorden / 59 Vragen

hallo Kiran, zo te zien heb jij wel verstand van incredimail.dan heb ik aansluitend nog een vraagje; heb jij ook een spamfilter op incredimail?? en zo ja, welke?? ik kom om van de spam en ze komen wel in de verwijderde items als ze niet in mijn contaktadressen staan, maar ik wil ze eigenlijk blokkeren dat ze nooit meer in mijn mailbox komen, dat doe ik dan ook met mijn rechter muisknop , maar ze verzinnen iedere keer een nieuwe afzender. Heb jij nog tips?? ik hoor het misschien nog wel eens!! alvast bedankt!!  Johan

kiran
door kiran - Jan 14, 2008 om 20:10
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Johan

Een spamfilter voor Incredi

Je kan het Junkfilter kopen. Blokkeren bij 'bericht'. Maar zoals je al zei, die spammers gebruiken elke keer een ander email-adres. Maar ik heb er iets op gevonden. Het werkt, maar wel met een omweg. Ik heb Outlook weer als 1e mailprogramma gezet. Incredi als 2e.

Heb toen Spamfighter geinstalleerd. (1e maand krijg je de betaalde versie, koop je hem niet, gaat ie vanzelf over in de gratis versie, en werkt perfect, ik ben er heel blij mee) Als je je pc aanzet en Outlook opent komt de spam in de map van Spamfighter. Die verwijder je dan. Dan ga je naar Incredi. Je tikt je mail en verzend. Dan terug naar Outlook. Dus zorgen dat Outlook altijd de nummer 1 blijft. (dus binnen-komende mail is altijd in de Outlook) Zo trek je de spam naar 1 kant. En je Incredi blijft vrij van spam. Voorlopig is het even aanmodderen. Maar als je er een tijdje mee bezig bent, valt het heel erg mee. Ff wennen. Ik heb al info opgevraagd bij Spamfighter voor een filter voor de Incredi. Hun antwoord was: 'geduld, zijn er mee bezig'. Dus je begrijpt? Ik hou ze in de gaten! Maar ik heb met deze methode al sinds 1 december geen spam meer in de Incredi! (ben toen begonnen met die Spamfighter)

Hoop dat je er wat aan heb.  Groetjes van een Incredi addict.