Inloggen Mijn ING lukt niet
Hallo, ik kan ineens niet meer inloggen op Mijn ING. Ik krijg dan de melding "Deze pagina kan niet worden weergegeven". Heb ING gemaild en krijg het antwoord opschonen browser. Dit doe ik altijd al voordat ik de laptop afsluit met alles aangevinkt. Heb ze gebeld zegt men het eens via Chrome te proberen, dat lukte ook niet, dan krijg ik "Deze webpagina is niet beschikbaar". Ik moest toch maar naar www.opschonenbrowser.nl en men zegt ook dat de beveiliging misschien te hoog is. Ben naar die website gegaan, maar daar krijg ik exact hetzelfde als wanneer ik zelf de geschiedenis e.d. wis. Ik heb het via Chrome op de laptop van mijn werk geprobeerd daar lukte het wel. Ik zou niet weten wat ik qua beveiliging zou kunnen aanpassen, zonder gevaar te lopen met internetbankieren. Heeft iemand ook deze ervaring met inloggen op Mijn ING? Of weet iemand waar dit mee te maken kan hebben? Ik heb daarvoor te weinig verstand van computers e.d. Ik heb overigens Norton 360 Premier. Alvast bedankt voor eventuele reacties en tips.
Groetjes
Beste,
Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in Mijn ING. Het probleem wordt waarschijnlijk toch veroorzaakt door tijdelijke internetbestanden / cookies. Een oude 'favoriet' als link gebruiken kan ook een oorzaak zijn van het probleem.
Als deze tips niet werken, wil ik je vragen contact op te nemen via Facebook of Twitter zodat we je verder kunnen helpen.
Groet,
Gerard - ING Webcare Team
[quote=aurora1 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 20:53]Scan de laptop eens op virussen en scan ook eens met MBam.
Ik ben misschien een rare, maar voordat ik ga internetbankieren, doe ik altijd eerst een update met Norton en daarna een scan. Ben nu toch maar nog eens een gehele scan aan het doen.
[quote=1953 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:05]Probeer het eens op deze wijze: https://www.ing.nl/particulier/index.html
Niet gelukt helaas, maar het was het proberen waard! Bedankt!
[quote=ingwebcare schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:07]Beste,
Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in Mijn ING. Het probleem wordt waarschijnlijk toch veroorzaakt door tijdelijke internetbestanden / cookies. Een oude 'favoriet' als link gebruiken kan ook een oorzaak zijn van het probleem.
Als deze tips niet werken, wil ik je vragen contact op te nemen via Facebook of Twitter zodat we je verder kunnen helpen.
Groet,
Gerard - ING Webcare Team
Dat is toch wel vreemd, met het wissen van browsergeschiedenis staat alles aangevinkt. En ik ben echt juist met internetbankieren altijd bang dat er iets op de laptop "zit" wat er niet hoort, dus ik doe dat altijd al. En ik ben waarschijnlijk "ouderwets" ;) maar ik heb geen Facebook of Twitter. En gebruik ook geen oude favoriet. Ik heb zondag nog wel via IDeal betaald en kon gisteravond ineens niet meer inloggen.
[quote=ingwebcare schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:07]Beste,
Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in Mijn ING. Het probleem wordt waarschijnlijk toch veroorzaakt door tijdelijke internetbestanden / cookies. Een oude 'favoriet' als link gebruiken kan ook een oorzaak zijn van het probleem.
Als deze tips niet werken, wil ik je vragen contact op te nemen via Facebook of Twitter zodat we je verder kunnen helpen.
Groet,
Gerard - ING Webcare Team
Ik wis overigens ook via Norton de tijdelijke internetbestanden e.d.
Hebt u, toen u met ING belde ook even overlegd over uw rekening dat er niets raars mee gebeurd is? Zou dat toch maar ook nig even doen en dan later het probleem van niet kunnen inloggen aanpakken.
[quote=tijger1 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 21:35]Hebt u, toen u met ING belde ook even overlegd over uw rekening dat er niets raars mee gebeurd is? Zou dat toch maar ook nig even doen en dan later het probleem van niet kunnen inloggen aanpakken.
Ja, degene die ik aan de tel had zei zelf al dat er niets met de rekening zelf aan de hand was. Gelukkig!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder
Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer
Pakketten niet ontvangen of kwijt
Via Expresswear 2 keer pakketten kwijt. 2 kledingstukken besteld, 1 ontvangen via PostNL. Zelf achteraan moeten gaan, geen reactie meer gehad vanuit klantenservice, uiteindelijk betaald. Het andere kledingstuk vanuit ontevredenheid geretourneerd via DHL en wederom het pakket zoekgeraakt. Ik zou nu dus in totaal EUR 251 moeten betalen zonder iets te hebben ontvangen. Kan dit zomaar? Moeten zij w ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer